Mitä mieltä miehestä, joka annettuaan sinulle suuseksiä pyyhkii kasvonsa päälläsi olevaan paitaan?
Kyseessä vieläpä uusi paita ja mies tiesi sen. Tämä tuntuu nyt aikamoiselta dealbrakerilta.
Kommentit (19)
Riippuu kai vähän suhteesta, eli onko uusi tuttavuus vai pitkäaikainen kumppani... Miehet eivät aina seksiin keskittyessään ole niin hienovaraisia tuollaisen suhteen eivätkä muista varjella esim. vaatetusta. Vrt. jos mies oli kovin innoissaan tilanteesta kanssasi ja unohti asian. Mutta jos tuntuu, että teki tuon kiusallaan, niin kai se jotain mielenosoituksellista käyttäytymistä sinua ja/tai suuseksiä kohtaan oli.
ylläsi oleva paita menee todennäköisesti pyykkiin, joten mikä ongelma tässä on?
Hyi v*ttu, vetelisin ympäri korvia siinä tilanteessa!
Hyi vittu.
Kokeilepa seuraavan kerran suuseksin jäljeen räkäistä mällit sen paidalle.
Hei nyt! Paidan koskettaminen suulla on paljon siistimpää kuin emätinaukkosi suuhieronta.
EI hyvä. Olisi pitänyt mennä saunaan istumaan kolmeksi tunniksi.
mun mies pyyhkii suunsa mun kasvoihin ja suutelee suulle heti jälkeen.. ihanan rietasta
se eitse ei ole halunnut tulla mun suuhun vielä ketaakaan vaikka rakastaa sitä kun otan suihin.
Vierailija kirjoitti:
No niin minäkin. Seksiä ei harrasteta paita päällä.
No kyllä se vähän omituista olisi... Meillä mies saattaa pyyhkäistä naamansa pyyhkeeseen, koska tietää, että minä en ole kamala fani saamaan kasvojani märiksi.
Jos tuo olisi uusikin tuttavuus, niin aika mies saisi olla, että tuon jälkeen hänen kanssaan jatkaisin suhdetta.
Uskon että kyse oli puhtaasti ajattelemattomuudesta. Ja jopa tiedustelin tuota "makuasiaa", mutta kyse ei kuulemma ollut siitä. Enkä uskokaan että oli, olen erityisen tarkka juuri intiimialueideni hygieniasta. Taidan kuitenkin tehdä kärpäsestä härkäsen? Kyseessä on ihan mukava mies, mutta välillä tulee näitä hieman teinipoikamaisia vetoja. AP
No entä sitten? Onko sun pillumehut niin jytäkät, että se paita syöpyy niiltä kohdin? Kai sä nyt joskus vaatteita pesetkin?
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan "Hyi suu, joka on nuollut vittua!"
Vierailija kirjoitti:
ylläsi oleva paita menee todennäköisesti pyykkiin, joten mikä ongelma tässä on?
Tätä se mieskin sanoi. :D AP
Ja miten ne teidän miehet saa naaman noin märäksi pinpissä? Hierooko ne koko lärviä siellä?
Hilukki kirjoitti:
Ja miten ne teidän miehet saa naaman noin märäksi pinpissä? Hierooko ne koko lärviä siellä?
Tämän kun kuuli, niin ei tarvitse kahdesti miettiä, että oletko hyvä antamaan suuseksiä, olen pahoillani. Jos koko naama ei kastu, suuseksi ei todennäköisesti ollut loistavaa...
Hilukki kirjoitti:
Tämän asia määrittää pinpin koko. Isompi kastelee laajemmin.
Hilukki kirjoitti:
Kyll itsellä on välillä naama aivan kiimanesteessä.Se vaati ett nainenki on kiimassa ja nauttii tilanteesta.Joskus osa nesteestä voi olla liukkaria/sylkeä.Nauttikaa kumpiki.
.
Se on sinun omaa vittulimaa mitä siinä paidassa on! Itte olet vuodattanut, niin itte myöskin peset! ÄMMÄ!
Paha maku ja kuuma kosteikko, pakko pyyhkii johonki