Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysi-ikäisen lapsen vakuutus

Vierailija
17.04.2016 |

Mulla on lapsilla kattavat sairausvakuutukset. Oletteko te muut jatkanut noiden vakuutusten maksua kun lapsi täysi-ikäistyy? Mietin tässä että pystynkö niitä maksamaan vielä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jatkanut. Lapsi 18v.

Vierailija
2/6 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa jatkaa.

Kattavien terveysvakuutusten saanti voi olla välillä vaikeaa, joten missään tapauksessa ei kannata luopua, jos sellaisen on onnistunut joskus hankkimaan. Mikäli vakuutukset tuntuvat kalliilta, kannattaa selvittää, voisiko omavastuuta nostaa, jolloin vakuutusmaksu todennäköisesti laskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kannattaako ihmisellä olla sairauskuluvakuutus? Riippuu paljon sairastaa.

Vierailija
4/6 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kannattaa jatkaa maksamista. Ei enää edes saa sellaisia vakuutuksia kuin 20 vuotta sitten tai ovat julmetun paljon kalliimpia.

Tytär 19v. opiskelee ja me vanhemmat maksamme s.vakuutuksen niin kauan että hän on työelämässä ja sitten saa maksaa itse.

Vierailija
5/6 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kannattaa jatkaa.

Kattavien terveysvakuutusten saanti voi olla välillä vaikeaa, joten missään tapauksessa ei kannata luopua, jos sellaisen on onnistunut joskus hankkimaan. Mikäli vakuutukset tuntuvat kalliilta, kannattaa selvittää, voisiko omavastuuta nostaa, jolloin vakuutusmaksu todennäköisesti laskee.

Hyvä vinkki! Kiitos😊 AP

Vierailija
6/6 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuitenkin ensin miettiä millaisissa tilanteissa ja mitä vakuutus korvaa. Noissa on niin paljon eroja. Korvaako vain sairastumisen ja mitä siitä sitten korvaa ja miten esim. tapaturmien aiheuttamat vammat, tutkimukset ja hoidot?  Entä saako sairauksia mennä hoidattaan noin vain ja korvauksen automaattisesti vai  pitääkö ne korvaukset hyväksyttää etukäteen vakuutusyhtiöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi