Roikkuvat tissit!!
Kommentit (20)
Julkisella puolella, maksoi muistaakseni vähän yli 200 e yhteensä. Riittää, että niskat on kipeät ja muuten täyttää kriteerit.
Mulla tehtiin rintojen kohotusleikkaus vuosia sitten Eiran sairaalassa. Olen lopputulokseen ihan tyytyväinen eli en ole leikkausta katunut! Kannattaa harkita jos roikkorinnat haittaavat kovasti, oli mulle kyllä panostuksen arvoinen. Maksoi aikoinaan n. 3000€, mutta leikkauksesta on tosiaan jo yli 10 vuotta varmaankin.
Tsemppiä!
Miksi ihmeessä. Kaikilla ne jossain vaiheessa kuitenkin roikkuu. Kukaan ei ole täydellinen eikä sellaiseksi tulekkaan.
Treeniä treeniä nii kyllä se nahka siitä pinkenee. Jos ei toimi niin palaa sitten vaikka tuohon rintojen operoimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Treeniä treeniä nii kyllä se nahka siitä pinkenee. Jos ei toimi niin palaa sitten vaikka tuohon rintojen operoimiseen.
Kerrotko vielä sen mekanismin, millä nahka pinkeytyy treenistä?
Miten tuntoherkkyys säilyy leikkauksen jälkeen? Pitäisi sitten valita hyvän seksin tai hyvän ulkonäön välillä, jos on riskiä vaurioista.
Salille mua ei saa, lookkia oon miettiny...tuleeks hyvät? en haluu näyttää vanhalta!
Hys hys, ei meillä av-mammoilla tissit roiku, tiimalaseja ollaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä. Kaikilla ne jossain vaiheessa kuitenkin roikkuu. Kukaan ei ole täydellinen eikä sellaiseksi tulekkaan.
Entä jatkuvat kärsimykset kivuista? Ei ole mitkään c-kupit.
Frendi kävi lookilla, on ollu tyytyväinen. Ihan jokaisen oma valinta!
Ai siis tämäntyyppiset tissit??
Vierailija kirjoitti:
Ai siis tämäntyyppiset tissit??
=D
Rusinoihin lenkit ja niskan takaa yhteen.
Antaa roikkua.minusta naisessa ei ole tärkeintä rinnat.olemus ja luonne tärkeintä
Vierailija kirjoitti:
Rintaliivit on keksitty.
Entä jos on niin painavat että kärsii kivuista?
Laihduta niin lähtee rinnoistakin sitä painoa pois niin ei tule hartia/niska kipuja.
Vierailija kirjoitti:
Julkisella puolella, maksoi muistaakseni vähän yli 200 e yhteensä. Riittää, että niskat on kipeät ja muuten täyttää kriteerit.
Julkisella minäkin kävin. Ihanaa, kun ei tarvitse edes liivejä käyttää ellei halua. Nätit ovat, ihan kaksvitoselta näytän siltä osin. Aikaa tästä on reilut viisi vuotta.
silarit sit vaa, frendi kävi lookilla