Paras kummeli pätkä ikinä?
Kommentit (31)
Tuija ja Satu olivat kuin mä ja mun kaveri, ihan samannäköiset :) "Tää ilta oli muuten hyvä, mut toi jätkä pilas kaiken!"
Se missä ne menee mökille, onko joku selviytyjät nimeltään ja kaikki menee niin kuin mökillä voi kossupäissään mennä pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tuija ja Satu olivat kuin mä ja mun kaveri, ihan samannäköiset :) "Tää ilta oli muuten hyvä, mut toi jätkä pilas kaiken!"
Nehän oli just samalla tavalla pysyvästi naama norsun v*tulla kuin tuksu ja sen systeri.
Martti Mielikäisen Pidä tunkkis perkele -tarina
Mun mielestä Kummelin Kultakuume -leffa on oikeesti hyvä! Tykkään Helan hahmosta, mut myös tarina on kiva. Telkkarisarjassa mun ehdoton suosikki on Timo Silakka. "Purrrrista perrrseellä norrrmaalisti", neuvoo valmentaja ja Silakkahan vaan hymyilee :)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Kummelin Kultakuume -leffa on oikeesti hyvä! Tykkään Helan hahmosta, mut myös tarina on kiva. Telkkarisarjassa mun ehdoton suosikki on Timo Silakka. "Purrrrista perrrseellä norrrmaalisti", neuvoo valmentaja ja Silakkahan vaan hymyilee :)
Kyllä! "Kultakuume" on ehjä, hieno elokuva ja komedia. Yksi parhaista.
TV:ssä Mauno Ahosen pesäpallohaastattelu: "Olitko itse lyöntivuorossa, vai kuka tappoi Markon?"
Vierailija kirjoitti:
Kyylä
Kyylä oli Mankelissa, ei Kummelissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyylä
Kyylä oli Mankelissa, ei Kummelissa.
Eikun sori, oli se Kummelissa. Sekoitin toiseen sketsiin.
Kyllä nämä kaikki Kummeli leffat ovat aikamoista sontaa. Siis ihan kaikki.
Sketsisarjassa oli sentään jotain hauskaakin.
Se kuuro ja likinäköinen taksikuski on yks parhaista.
Koitan kirjoittaa "katsokaa youtubesta ne pilalle menneet, ne ovat hauskoja!!"" niin sensuuri ei päästä läpi???????????????????????????????????????????????+
Herra 47, Kyrvikäs auto sulla vaan ei taida kulkee.
Normipäivä. Ja sitten Janne Henrikson ja Kokemus - Mulla menee hermo.