Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ehdotti tapaamista,

Vierailija
17.04.2016 |

olemme nähneet x2 aiemmin kahvilla jutellen pitkät ajat. Meidän piti tavata tänään ja siten ehdottikin toista päivää jonkun muun menon takia. Tietysti olen pettynyt, kun suunnittelin tämän päivän tuon tapaamisen mukaan. En ole sanonut asiaan mitään. Jos itse jotain ehdotetaan ja sovitaan, pidän outona, jos muuta tulee tilalle niin äkkiä. Olen tottunut, että sopimukset hoidetaan, ellei sairaus tai muuta vakavaa satu tulemaan. Unohdanko koko miehen vastaamatta mitään, en halua olla mikään ruikuttaja tai myöskään nainen, jota tavataan vain kun itselle sopii. Vai vastaanko jotenkin tuohon viestiin. Olisin oikeasti ollut kiinnostunut tapaamaan ,mutta jatkosta en tosiaankaan tiedä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä pitäisi tehdä, mutta hankalalta ihmiseltä kuulostat.

Vierailija
2/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mitään. Tuohon siirtelyyn kerran kun lähtee..se on sitä koko ajan. Been there...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, liian vaikeasti ajattelet. Jos miehelle ei tämä päivä sovikaan, niin hän varmaan ehdottaa jotakin lähipäivää tilalle. Jos sittenkään ei sovi, niin ok, olkoot juttu siinä, mutta et kai sinä ole nyt ihan kokonaan kiinni hänen ehdotuksistaan? Kai sinulla on muutakin elämää kuin mies?

Vierailija
4/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuli tärkeämpää menoa ja haluaa kuitenkin pitää oven auki suuntaasi.

Vierailija
5/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle tule koskaan esteitä?

Eihän sua tavata muulloin kuin sinulle itsellesi sopii. Ei se mies voi tavata sua., jos sulle ei sovi.

Fiksu ihminen ilmoittaa, jos tulee este ja ehdottaa uutta tapaamista.

Jos sä tosta jos vedät herneen nenään, niin ehkä sun on aika opetella aikuisen ajatuksia.ei kaikki pyöri sun navan ympärillä.onnkes. Sä ite kullä näköjään et paljon napaai edemmäksi vielä näe.

Opettele elämään ihmisten kanssa. Ihmisiä ne miehet on. Ihmisiä.

Et ole sanonut vielä mitään....no sano, jos sua ketuttaa...mitä sä siellä nurkassa kyyhötät? Sä olet ihan tasavertainen siinä suhteessa. Teitä on kaksi, jotka vaikuttaa siihen miten se homma etenee. Ilmaise sekin, jos joku juttu on hyvä.

Vierailija
6/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille kahvittelut on toisarvoista ajanvietettä. Hänelle tuli jotain akuutimpaa. Sopeudu.

Vierailija
7/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olemme nähneet x2 aiemmin kahvilla jutellen pitkät ajat. Meidän piti tavata tänään ja siten ehdottikin toista päivää jonkun muun menon takia. Tietysti olen pettynyt, kun suunnittelin tämän päivän tuon tapaamisen mukaan. En ole sanonut asiaan mitään. Jos itse jotain ehdotetaan ja sovitaan, pidän outona, jos muuta tulee tilalle niin äkkiä. Olen tottunut, että sopimukset hoidetaan, ellei sairaus tai muuta vakavaa satu tulemaan. Unohdanko koko miehen vastaamatta mitään, en halua olla mikään ruikuttaja tai myöskään nainen, jota tavataan vain kun itselle sopii. Vai vastaanko jotenkin tuohon viestiin. Olisin oikeasti ollut kiinnostunut tapaamaan ,mutta jatkosta en tosiaankaan tiedä.

Olen itse siirtänyt ystävieni tapaamista jonkun muun menon takia  tai ihan vaan siksi, että en ole jaksanut tavata... eli aika nipon vaikutelman sinusta saa. Jos olette kaksi kertaa käynyt kahvilla ja vielä mitään sen vakavampaa ei ole tapahtunut niin eihän tuota voi edes kutsua tapailuksi tms.! Toki voi olla harmistunut, mutta aina voi tulla esteitä, esim. sairastuminen, niin ettei voida sen vuoksi tavata.

Itse dumppasin yhden tyypin, jonka kanssa oli alustavasti sovittu, että voitaisiin nähdä ja sitten teki oharit eli ei ilmoitellut mitään peruuntumisesta tms. Ja oli alunalkaen lähettänyt hyvin kiihkeitä viestejä, josta päättelin, että kiinnostusta on. Sinänsä tapaamisen siirto ei olisi haitannut, mutta se, että laittaa vasta jälkeenpäin viestiä siitä, harmitti. Totesin, että en halua tapailla tyyppiä, joka ei osaa päättää, mitä tekee eikä osaa kommunikoida suoraan ajatuksiaan.

Vierailija
8/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NI, jos sua ei kiinnosta niin älä vastaa tai vastaa, että heippa. Jos sua kiinnostaa se ihminen niin olet yhteydessä

Mitä sinä kiukuttelet? Ja miksi? Puolitutulle ihmiselle vai itsellesi?

Omituinen höpöttäjä :)

Vierailija
9/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa et :" Ok, palaillaan joskus jos löydetään yhteistä aikaa. " Sitten voitkin jättää asian siihen. Mies ei ehkä vastaa, mutta olet kuitenkin ilmaissut myös ettei sinua enää tämän oharin jälkeen niin kiinnostakaan.

Vierailija
10/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua olisi kuitenkin edes lyhyesti ilmoittaa siirron syy. Ei kaikkeen tarvitse alistua.

Vierailija
11/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut mies järjestää aikataulunsa niin että tapaamiset onnistuu.

Vierailija
12/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin niin, ettei mitää lupauksia mistään uudesta tapaamisesta tyyliin vai niin tjtn.

Vierailija
13/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin neutraalisti vastaisin, että hyvää päivän jatkoa. Ei mitään tyyliin, kerro, kun sinulle sopii tavata. Jos aika joskus natsaa, niin voi tavata, mutta ei mitään odotteluja moneen kertaan.

Vierailija
14/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo tavatonta ole, että suunnitelmat muuttuu ja etnkin kun on lapsia ja muutokset tulee ihan ykskaks. Joskus joudun jatkamaan työvuoroa tai olen työstä väsynyt tai ihan mitä vaan. Muutoksia tulee, mutta avain on se, kuinka pikku pettymyksiin suhtautuu. Onko ymmärrystä vai haistattaako pitkät vai jättää tilanteen auki. Hyvälle ystävälle voisin sanoa, että voi harmi, mutta sovitaan uusi aika. Tuoreelle deitille ainoastaan tyyliin ok, hauskaa viikonloppua. Siis tuohan ei sulje mitään pois tai toisaalta ole mitään pihlajamarjajuttua.

Vierailija
15/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sil ny on darra ettei pystykään ja joku baarimirkku kainalossa vieläki lojumassa.

Vierailija
16/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taisi onnistuneesti hypätä pois luodin edestä.

Vierailija
17/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin elossa, vaikka mies muutti minut toiseen naiseen ja toteutti maksetun matkan tämän kanssa. Ei mene elämä ihan aina suunnitelmien mukaan.

Vierailija
18/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai milloin kävitte kahvilla ja missä? :D

Vierailija
19/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies ehdottaa vaikka klo 14 että tavataan klo 18 ja sitten muuttuukin seuraavaan päivään koko suunnitelma klo 15, niin ei mene jatkoon.

Vierailija
20/21 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapa tuossa tilanteessa ei ole itkeä miehelle, että voi surku tai sen kummempaa tunteenpaloa muutenkaan. Voin vastata, että okkei, pidä mukava viikonloppu. Sen jälkeen on miehen siirto. Ellei kuulu mitään, let it go. Jos lähipäivinä ottaa yhteyttä, voin vastata sen mukaan, mikä oma fiilis sattuu olemaan.