Oletko nähnyt kenenkään auraa tai onko joku nähnyt sinun auran?
Niin ja lumiaura jne viisastelijat antakaa olla..
Kommentit (33)
olen nähnyt joulupukin ja vitusti tonttuja. kerran olen käyttänyt taikasieniä ja silloin näin maailman eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko kyse aurasta vai mistä, mutta pystyn näkemään ruuminosien ja esineiden ympärillä värejä. Mielenkiintoista on, että elävän kohteen ympärillä väri leimuaa kuin tuli, elottoman kohteen ympärillä esiintyy tasaisena kenttänä.
Kyllä tuo on juuri aura.
Mulla on 4x16 överumit ja eilen viimeksi näin ne.
Vastauksena AP:n kysymykseen, niin kyllä, sekä että. Mutta koska tämän ketjun kommentit ovat tuota puujalkahuumoriosastoa, niin en tällä kertaa halua osallistua tämän enempää (sinänsä mielenkiintoiseen) aiheeseen, koska asiallisesta keskustelusta ei taida olla toiveita...
Hah, ootte palstaviisastelijat hauskoja.
Olis kyllä hauska tietää, minkä väriseksi mun auran joku näihin uskova näkisi. Varmaan joku musta tai paskanruskea, jos se on mahdollista. ;--)
Vierailija kirjoitti:
Hah, ootte palstaviisastelijat hauskoja.
Olis kyllä hauska tietää, minkä väriseksi mun auran joku näihin uskova näkisi. Varmaan joku musta tai paskanruskea, jos se on mahdollista. ;--)
Auran väri vaihtelee. Siihen vaikuttaa terveys ja mieliala.
Vierailija kirjoitti:
Viisastelijat taas vauhdissa :(
Miten mielenköyhä pitää ihmisen olla että luulee että nuo iänikuiset "läpät" on hauskoja?
Tuo on tuollaista ala-asteikäisen lällättelyä, tosi säälittävää.
Olin yksissä hippibileissä ja siellä eräs vieressä loikoileva herra kertoi aurani olevan vihreä. Ihmeteltyäni totesi vielä, että näkee minusta että olen hyväntahtoinen ja kaunis ihminen sisältä.
In my ass, olen todella tuomitseva, itsekäs ja varsinkin itserakas ihminen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko kyse aurasta vai mistä, mutta pystyn näkemään ruuminosien ja esineiden ympärillä värejä. Mielenkiintoista on, että elävän kohteen ympärillä väri leimuaa kuin tuli, elottoman kohteen ympärillä esiintyy tasaisena kenttänä.
Kyllä tuo on juuri aura.
Itse ajattelin että kyse voisi olla näkö"häiriöstä" esim sillä tavalla, että suoraan kohdetta katsoessa valo taittuu verkkokalvon reuna-alueilla niin, että kohteen reunoilla nähdään vastaväriä. Väreily voisi johtua lämpöväreilystä.
Monikin on nähnyt aurani. Ja itse tuntenut.
-epileptikko-
Eräs sanoi näkevänsä auroja. Kuulemma energiakenttiä asioiden ja ihmisten ympärillä. Minun aurani oli (jos oikein muistan) sininen.
Joskus muinoin kaverien kanssa jossain kuppilassa seuraan eksyi vanhempi mummeli, joka kertoi näkevänsä ihmisillä auroja. Katseli sitten pyynnöstä kaikki läpi, kertoi jotain, sai oivalluksia ja hämmästyksiä aikaan. Viimein kun minun kohdalle katseensa käänsi, niin eukko meni hiljaiseksi, sanoi että sinulle en voi sanoa mitään. Ja käänsi päänsä äkkiä pois eikä vilkaissutkaan minuun sen jälkeen.
Mä olin että wtf?
No, mitäpä tuosta, mutta jotenkin erikoinen kokemus.
Kaikennäköisiä sekopäitä sitä onkin.