Oletko nähnyt kenenkään auraa tai onko joku nähnyt sinun auran?
Niin ja lumiaura jne viisastelijat antakaa olla..
Kommentit (33)
No naapurin auran näin pilkottamassa lumesta alkukeväällä ja epäilen vahvasti että naapuri näki kerran minun, kun sitä talvella käyttelin, mutta varmaksi en voi sanoa.
Ei sellaista ole, se on vain vastavärinen jälkikuva joka syntyy kun tuijottaa samaan pisteeseen tarpeeksi kauan. Tai sitten "aurannäkijä" on mielisairas tai huijari.
Lakkaa vetämästä sitä LSD:tä. Hitto että ärsyttää tämmöinen hömppä.
Harvalla on omaa auraa. Meillä linko.
Aura on kaikkein parasta! Pipari, auraa ja vattuhilloa!
Linko meillä, naapurilla on tosi vanha aura
Naapuri kyllä väitti sitä omakseen kun oli kevään ensimmäinen havainto, mutta sanoin ettei kurkiauroja voi omistaa ja minä näin sen samaan aikaan postilaatikolla jutellessamme. Emme ole vieläkään päässeet sopuun voiko naapuri merkitä sen Tiiraan ennen minua. Olen vieläkin sitkeästi sitä mieltä, että se ei ollut naapurin aura.
Minäkin vaihdoin Auraan kun Turun Sinappia alettiin valmistaa Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri kyllä väitti sitä omakseen kun oli kevään ensimmäinen havainto, mutta sanoin ettei kurkiauroja voi omistaa ja minä näin sen samaan aikaan postilaatikolla jutellessamme. Emme ole vieläkään päässeet sopuun voiko naapuri merkitä sen Tiiraan ennen minua. Olen vieläkin sitkeästi sitä mieltä, että se ei ollut naapurin aura.
Siälä se viäläki melttoaa postilaatikolla jussipaidan hihat lepattaen. Kohta se väittää omistavansa noi naakkaparvetki.
Vierailija kirjoitti:
Viisastelijat taas vauhdissa :(
Hei sori, nyt juuri alkoi erottua aurasi. Sehän onkin sateenkaaren värinen. Ootas... juuri samoja sävyjä muuten kuin yksisarvisella! Miten jännittävää! Oletko juuri sinä se erityinen?
Lapsena näin auran open pään ympärillä ja ihmettelin, mitä tapahtuu.
Mutta varmaan oli tosiaan joku optinen juttu tai harha, kun ope istui liitutaulun edessä. Joku vastavärijuttu tai joku sellainen.
En ole sen jälkeen nähnyt, ja silloin ajattelin, että onko tuo joku sädekehä.
Vierailija kirjoitti:
Viisastelijat taas vauhdissa :(
Kun tyhmästi kysyy, tyhmästi vastataan.
- Vanha viidakon sananlasku.
Olen monenkin. Jokaisella on aura ja kuka tahansa näkee sen, jos osaa katsoa oikealla tavalla.
No yläasteella meidän luokalla oli sellanen vähän erikoinen tyttö joka sanoi näkevänsä auroja. Muistaakseni mulla oli vihreä :D Enpä tiiä sitten :D
En tiedä onko kyse aurasta vai mistä, mutta pystyn näkemään ruuminosien ja esineiden ympärillä värejä. Mielenkiintoista on, että elävän kohteen ympärillä väri leimuaa kuin tuli, elottoman kohteen ympärillä esiintyy tasaisena kenttänä.
Naapurin urakoitsijalla on aura, sen näin moneen kertaan talvella. Meillä on linko, joten meidän auraa ei ole kukaan nähnyt, muutoin kuin pitsassa.
En, eikä kukaan täysijärkinen ole nähnyt minun.