Kuka tämän kollaasin miehistä on eniten sinun makuusi?
Kuka viehättää ulkoisesti eniten? Tai saahan sitä valita useammankin.
Kommentit (97)
eniten ääniä on saanut nro 6 eli naiset pitää pitkistä ja tummista miehistä. yllätys
9 paras. Mutta ällöt ilmeet enemmistöllä.
Ei kukaan, mutta jos pakko valita, niin tässä järjestyksessä: 3, 11, 5 & 6
Ottaisin noita kenet tahansa, mutta 2 ja 6 oli parhaimmat
Vierailija kirjoitti:
eniten ääniä on saanut nro 6 eli naiset pitää pitkistä ja tummista miehistä. yllätys
Jos joku etsii esimerkkiä mutkat suoriksi-tyyppisestä päätelmästä, this is it.
Ensinnäkin. Naiset kiinnittävät aika paljon huomiota kasvonpiirteisiin, kuten haluaisin ajatella miestenkin tekevän. Noilla kasvonpiirteet olivat ihan erilaisia keskenään. Itsekin valitsin nro. 11, joka ei ole tumma. Olen kuitenkin naimisissa yli 190cm tumman miehen kanssa, ja sitä ennen suhteessa tumman 170cm miehen kanssa. Mites tämä nyt korreloi?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin. Naiset kiinnittävät aika paljon huomiota kasvonpiirteisiin, kuten haluaisin ajatella miestenkin tekevän. Noilla kasvonpiirteet olivat ihan erilaisia keskenään. Itsekin valitsin nro. 11, joka ei ole tumma. Olen kuitenkin naimisissa yli 190cm tumman miehen kanssa, ja sitä ennen suhteessa tumman 170cm miehen kanssa. Mites tämä nyt korreloi?
Sä nyt olet lompakkoloinen
9 ja 11, varsinkin jos olisi lasit, grr.. On kyllä todella siloisia tykkään erikoisemmistakin kasvoista.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä nyt olet lompakkoloinen
Siis odotas nyt, otin komean, pitkän ja tumman miehen siksi, että hän on rikas? Ei kun..?
Ei vitsit, nää on kaikki aika ihania... Toi kolmonen tai tai ehkä yksi eniten... :)
Suunnittelen jo toisen mieskollaasin tekoa.
Haluatteko että teen sellaisen? Sormet syyhyää jo...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä te oikein olette? Kaikki kuvien tyypit on ihan kakaroita. -n37v-
Jos miehiltä kysyttäisiin ja kuvissa olisi parikymppisiä naisia, se tuskin olisi mikään ongelma. Kyllä nuoremmista miehistä voi katsoa, onko hyvännäköinen, vaikka olisi itse vanhempi.
Ja 2 on noista paras, tosin ei sekään kovin erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelen jo toisen mieskollaasin tekoa.
Haluatteko että teen sellaisen? Sormet syyhyää jo...
Ap
Joo, mutta saisiko tällä kertaa sellaisia n. 35-40 vuotiaita miehiä ja komeita sellaisia?
Aika siloteltuja kaikki.
Ei löytyisi mulle miestä tuosta kavalkadista.
Sama!