Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-vuotis synttärien vietto

tylsistyny
16.04.2016 |

Hei,
täytin tänään 18-vuotta. En tehnyt mitään erikoista. Makasin vain kotona ja hain kaupasta valmis kakun ja limsaa, sekä kävin kattoo Zootopian, sekä sain 18-v lahjaks satasen rahaa vanhemmilta koulu juttui varten...

Miten te vietitte 18-v synttärit? Kutsuitteko jonkun tai kävitteks jossain?
Tää tunne kun viettää yksin perheen kaa synttäri päivii ja saa muutamalt sukulaiselt onnittelu tekstarin ainostaan.

Maanantain olis kouluu jälleen ja siellä taas kuulen, kuinka hienot bileet muilla oli ja kui ne menee viinalle jne. sit kun multa kysytää mitä tein? Oon siinähän se meni vaa, eipä kovin kummoisesti... Kuis? Mutta minkäs mahdan... Yksinäinen ja rasitteena kengänpohjana tunnun olevan. Se mikä laulaen tulee viheltäen menee.

Kaipaisin piristystä tähän päivään...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit oli vuokrannut mökin, ostivat syötävää ja juomaa jääkaapin täyteen. Käskivät vaan pakkaamaan yökamat mukaan. Parhaimmat synttärijuhlat ikinä :)

Vierailija
2/14 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea täysi-ikäiselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! En olisi mäkään juhlinut synttäreitö mutta kaverit tuli pihaan autolla ja mentiin eka syömöön, keilaa ja sit istumaan iltaa terassille. Ja vielähän sitä kerkeet juhlimaankin ;)

Vierailija
4/14 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Minä notkuin oman 18-vuotispäiväni kotona ja luin. Sunnuntaipäivä, seuraavana päivänä piti kuitenkin mennä kouluun. Eikä kotipaikkakunnalla ollut ainuttakaan kaveria, jonka kanssa olisi kiinnostanut juhlia.

Vierailija
5/14 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä oikeen voi enään juhlia. En saa mennä ulos kello 21.00 jälkeen...  Eikä mulla oo suunnitelmia edes.

Olispa mulla syy mennä ulos... Kuiteskin meen kohta vaan nukkuu ja oon huomenna kuin mitään ei tapahtunu.

Köyhällä poika miehellä ei ole koskaan syytä mökkiin tai juhlia, mielummin ankkuri selkään ja kohti uusia pettymyksiä. En kerää edes kenenkään tytön huomioo saatikka kiinnostusta.

Mielikuvitus ja suppea rajoitettu olemassa oloni on seuranani.

Kiitos onnittelusta kuitenkin.

T.ap

Vierailija
6/14 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsistyny kirjoitti:

Ei tässä oikeen voi enään juhlia. En saa mennä ulos kello 21.00 jälkeen...  Eikä mulla oo suunnitelmia edes.

Olispa mulla syy mennä ulos... Kuiteskin meen kohta vaan nukkuu ja oon huomenna kuin mitään ei tapahtunu.

Köyhällä poika miehellä ei ole koskaan syytä mökkiin tai juhlia, mielummin ankkuri selkään ja kohti uusia pettymyksiä. En kerää edes kenenkään tytön huomioo saatikka kiinnostusta.

T.ap

Sinähän olet nyt aikuinen, joten tuollaiset ulosmenokiellot eivät enää päde :) Käy vaikka lähimmässä baarissa tarjoamassa itsellesi synttärijuoma, jos et muuta keksi.

Vierailija
7/14 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lol... Miksi tuo logiikka päteisi minuun? Vanhemmat teki minut, kunnioitan heitä mukavista lapsuus muistosta ja hyvästä huolen pidosta, sekä ihanista ruuista mistä olen saanut nauttia.

Yhtä hyvin olisin voinu olla nuoriso talolla ja hengaa ostoskeskuksissa ja maalaa grafiittii seiniin.

Olla ralli kilpailussa tai polttaa vähän piippua ja juoda itteni sammuksiin, sekä asua nuoriso vankilassa.       mutta ei. Olen erilainen, en käy missään. Kotini on sydämmeni ja rauhani on turvani vailla lämpöä.

Kävelen kultaista keskitietä ja sysään rosvot sivuun. Ajattelin jospa avaisin uuden pullon limsaa ja kattoisin loppu illan jotain sarjaa tai seuraan tätä threadiä. Jospa tänne tulisi kommentteja lisää.

T.ap

Vierailija
8/14 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotissyntymäpäivistä ei ees nyt tuhottoman kauan aikaa, mutta en kyllä muista sitä tarkemmin. Siksi varmaan koska meni vanhan kaavan mukaan perheen kaa ainoana poikkeuksena, että veli taisi juoda minulle juhlan kunniaksi ostetut alkoholit. 

En minä kuitenkaan ole nähnyt epäonnistuneeni ihmisenä vaikka täysi-ikäistyminen tapahtuikin tuommoisissa merkeissä. Ei oikeastaan ole tullut aiemmin mieleen, että tuossa jotain outoa olisi ollut.

Vierailija
9/14 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nokka pystyyn nuorimies! Vaikutat fiksulta kundilta. Opiskele, harrasta, pidä yllä kaverisuhteita. Sulla on elämä edessä!

Vierailija
10/14 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tylsistyny kirjoitti:

T.ap

Sinähän olet nyt aikuinen, joten tuollaiset ulosmenokiellot eivät enää päde :) Käy vaikka lähimmässä baarissa tarjoamassa itsellesi synttärijuoma, jos et muuta keksi.

Aikuinen my ass. Meidän vastaavan ikäinen teini ei lähde ulos tähän aikaan.

My house, my rules.

Vierailija
11/14 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle äiti leipo kakun, kun pyysin. Synttäripäivänä en tehny mitään erikoista. Kaverit onnitteli koulussa ja muutama oli lahjanki ostanu. Pari päivää synttäreitten jälkeen kävin kavereitten kanssa baarissa. Ei nyt mitenkään ihmeelliset synttärit, mut olihan se jännää päästä ekaa kertaa baariin. Ja kohta sainkin myös ajokortin :) siinä oli synttärilahjaa kerrakseen

Vierailija
12/14 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikani täytti muutama päivä sitten. Syötiin kotona kakkua,  meiltä vanhemmilta oli lahja ja hän haki itselleen saunaoluen lähikaupasta. Ei ole halunnut mennä bilettämään minnekään. Joutui parin päivän päästä siitä hoitamaan erään Kela-asian itse, koska enää emme me vanhemmat saa hoitaa hänen asioitaan. Kun hän jonotti Kelan puhelinpalveluun puoli tuntia, niin naureskelimme porukalla, että tätä se aikuisuus todellisuudessa on.

18-vuotias on todellisuudessa vielä hyvin nuori. Tästä se nuoren ihmisen elämä vasta alkaa. Sinullakin on aikaa opiskeluaikana elää huoletonta nuoruutta ja viettää aikaa kavereiden kanssa. Paljon onnea!

Vierailija
13/14 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaa ihan kivalta - ehdit juhlia aika monia synttäreitä vielä. Ei mitään pakko-ajattelua. Onnea kuitenkin täysikäisyydestä. Se on virstanpylväs, ihan sama, onko silloin juhlimassa, kännissä, selvänä jne.jne.jne. vaan että olet nyt täysikäisten maailmassa. Lapsuus on jäänyt taakse, aikuisen elämä alkanut.

Vierailija
14/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikani täytti muutama päivä sitten. Syötiin kotona kakkua,  meiltä vanhemmilta oli lahja ja hän haki itselleen saunaoluen lähikaupasta. Ei ole halunnut mennä bilettämään minnekään. Joutui parin päivän päästä siitä hoitamaan erään Kela-asian itse, koska enää emme me vanhemmat saa hoitaa hänen asioitaan. Kun hän jonotti Kelan puhelinpalveluun puoli tuntia, niin naureskelimme porukalla, että tätä se aikuisuus todellisuudessa on.

18-vuotias on todellisuudessa vielä hyvin nuori. Tästä se nuoren ihmisen elämä vasta alkaa. Sinullakin on aikaa opiskeluaikana elää huoletonta nuoruutta ja viettää aikaa kavereiden kanssa. Paljon onnea!

Kuulostat aika kusipäältä. Heität vastuuta poikas päälle, etkä ohjeista sitä ollenkaa ja porukalla nauroitte kun pasko jätkä asioitaan. Enemmänkin valehtelu loppuu ja totuus paljastuu ajan myötä ihmisistä.

Koulu kiusaat lastat ja ohjaat alkoon.

En ole nuori, enkä ole ollu kuuden ikäsen jälkeen. Kavereita ei ole lainkaan ja vastuuta on paljon, huolia on enemmän kuin liikaa. Painoa harteilla hoitaa iso iso vanhempien hautajaiset jne. Tahdon että kaltases ihmiset pysyy kaukana minusta. Samoin nuo kaikenpäivän paapattajat, ottaispa nuori mallia jne. Kusette mun eteen ja ette anna töitä ja nauratte keskenänne ja syljette päälleni.

Enemmänkin voisin harkita montako evoluutiosta hypänneitä yh äitejä on ja kateellisia ihmisiä asustelee?

Nokka pystyyn ja kohti uusia ongelmia ja kurjuutta nuori mies, sanoi vanha mies nuorelle miehelle Te toimistolla.

T.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi