Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatusleikki: Minkälaista arkesi olisi, jos seksi olisi noin 100 kertaa tavanomaisempaa ja hyväksyttävää koko maailmassa?

Vierailija
16.04.2016 |

Eikä olisi tauteja, ja ehkäisyn sivuvaikutuksia yms.

Eli jos jopa julkisesti rakastelu olisi ainoastaan hieman hävettävää, suurin osa vain hymyilisi kun näkisi. Ja ihan tuntemattomiltakin voisi vaan kysäistä, ja että aivan pienenkin flirtin jälkeen olisi ihan ok mennä vähän... niin.

Minkälainen maailma olisi ja minkälainen sinun maailmasi olisi?

Olisiko maailma parempi jos tämä olisi joku päivä meidän kulttuurimme?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin taudit häviäisivät...?

Vierailija
2/15 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajaismaista. Joutuisin syömään opiaatteja kipuuni 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-_-

Siksi ajatusleikki. Lääketiede olisi vaikkapa niin pitkällä ettei niistä olisi enää huolta. Ei ole vaikea kuvitella, eihän.

Vierailija
4/15 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut siis maailmasta, jossa naiset käyttäytyisivät kuin miehet.

Vierailija
5/15 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa. Ei tarvitsisi salata mun rakastajaa enää.

Vierailija
6/15 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. lääkkeisiin? Jos sukupuolitauteja vastaan rokotettaisiin yhtä innokkaasti kuin vaikkapa isorokkoa vastaan, niin nekin olisivat suurimmaksi osin jo kadonneet muutamaa poikkeusta lukuunottamatta (kuten HIV, jota vastaan ei normaalit rokotukset voi toimia).

Vierailija
7/15 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Minulle kelpaa vain oma aviopuoliso ja puolisolle täytyy kelvata vain minä. Jos muita naisia haluaa, niin saa laittaa eron vireille.

Vierailija
8/15 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut siis maailmasta, jossa naiset käyttäytyisivät kuin miehet.

En??? Mikä tässä nyt on niin vaikeaa? Ei seksitauteja + kulttuuri olisi paljon vähemmän seksiä häpeävä. Ei muuta. Lopun saa ihan itse keksiä! Onpa vaikeaa jos ajatusleikkiinkin pitää keksiä ongelmia!

Vierailija
9/15 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painajaismaista. Joutuisin syömään opiaatteja kipuuni 24/7.

Mihin kipuihin?

Vierailija
10/15 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön ajatus. Seksi on tavanomaista ja hyväksyttävää. Parisuhteissa. Sinkuilla voi olla vähän villimpää menoa.

Vierailija
11/15 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin rakastelisin monen eri ihmisen kanssa jatkuvasti jos se tosiaan olisi melkein yhtä normaalia kuin päiväkahvin juominen yhdessä. Siihen varmasti kasvaisi niin kuin moniin muihinkin hyviin tai huonoihin tapoihin. Olen joskus aikaisemminkin leikitellyt tällä ajatuksella, kiehtovaa mielestäni. En ole kovin seksuaalisesti aktiivinen ja todella yhden miehen nainen, mutta jos kulttuurimme olisi erilainen, niin olisin varmasti ihmisten joukossa aika keskiverto seksin harrastaja.

Vierailija
12/15 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Pena ja hänen vaimonsa pyörivät alasti nurmikolla.

Läskit vaan heiluu. :D

Vierailija
13/15 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma elämäni olisi kiusallisempaa, jos jatkuvasti joutuisi näkemään julkista panemista tai kuuntelemaan suorasukaisia ehdotuksia ties keneltä. Jo nyt länsimaissa seksiä pukkaa joka tuutista, joten soisin edelleenkin kaikkein intiimeimmän kanssakäymisen jätettävän osapuolten väliseksi asiaksi.

Vierailija
14/15 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älytön ajatus. Seksi on tavanomaista ja hyväksyttävää. Parisuhteissa. Sinkuilla voi olla vähän villimpää menoa.

Olen samaa mieltä! Seksi on aivan tavanomaista ja hyväksyttävää: Yhden ihmisen kanssa, avioliittoon mentyä, makkarissa valot pimeenä, ja vain raskauden aikaansaattamiseksi. En osaa kuvitella miten tästä voisi enää vapaammaksi mennä!

Jösses mitä änkyröitä tällä foorumilla. :D Eikö edes sen vertaa mielikuvitus riitä.

Vierailija
15/15 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä olisi ihan samanlaista kuin nyt. En ole koskaan halunnut ketään, ei se miksikään muuttuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä