Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen osaatko itse vaihtaa sulakkeen?

Vierailija
16.04.2016 |

Oletko vaihtanut?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Voi luoja, mä muutin yksin asumaan, kun olin 16-vuotias, ei kaikki asu kultalusikka perseessä jossain vanhempien luona vielä 25-vuotiaana niin kuin te lassukat.

Ja niin, miten olisin pärjännyt yksi asuessa, jos en osaisi sulakkeita vaihtaa, idiootti.

Munaa et ole ainakaan osannut hankkia kun noin äkäinen olet.

Uuh, mikä loukkaus penikalta, jonka mielestä sulakkeiden vaihto on joku "taito".

Mene lutkuttamaan niitä äitisi paskaisia pikkuhousuja, se on lähin kontakti pillun kanssa johon pääset (ja me kaikki tiedetään se).

Haha, olet jonne :D

Naiset ei hauku toisten äitejä. 

Vierailija
22/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Sellaisen vanhanaikaisen osaan. En edes tiedä mitä nyt pitäisi tehdä, kun on nuo switchit?

No varmaankin kääntää kytkintä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Sellaisen vanhanaikaisen osaan. En edes tiedä mitä nyt pitäisi tehdä, kun on nuo switchit?

Siis kävin nyt ihan katsomassa tuota sulaketaulua :D Siellä on nuo switchit. Siis voiko sellainenkin "palaa"? Minulla sellainen on vain mennyt pois päältä ja sitten olen käynyt nostamassa switchin taas ylös. Mutta miten nuo vaihdetaan, vai vaihdetaanko niitä?

Voi luoja kun on avuton olo :D (onneksi mies on vähän kätevämpi). Osaan minäkin lattiakaivot puhdistaa, vaihtaa autoon öljyt ja lamput, huonekalut kasata ja porakonetta käyttää, mutta tää (switch-) sulakejuttu ei ole tullut vielä esiin. 

Vierailija
24/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa eikä kiinnosta. 

Miehet  on sitä varten et ne tekee työt :D

25/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Siis, eli noissa ei tarvitse vaihtaa mitään? Nostetaan vain se kytkin takaisin ylös?

Vierailija
26/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Pitäsköhän vaikka kääntää sitä switchiä?

No sillä saa lauenneen sulakkeen toimimaan, mutta otsikossa kysytään osaatko vaihtaa. Minä en osaa vaihtaa automaattisulaketta, se taitaa olla sähkömiehen hommia. Ei nekään ikuisia ole ja joskus saattaa joutua uusimaan.

Vierailija
27/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan. Lisäksi osaan porata, naulata, sahata, koota huonekalut, irrottaa ja puhdistaa ja uudelleenkoota viemärit. Lisäksi osaan vaihtaa lakanat, imuroida, pestä lattiat, pestä pyykit ja tiskit, mankeloida ja silittää, pyyhkiä pölyt ja pestä ikkunat, käyttää ruohonleikkuria ja trimmeriä ja oksasaksia ja puhdistaa ja maalata aitaa ja seiniä ja öljykäsitellä puuterassin. Mitä muuta haluat tietää?

Vierailija
28/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Pitäsköhän vaikka kääntää sitä switchiä?

No sillä saa lauenneen sulakkeen toimimaan, mutta otsikossa kysytään osaatko vaihtaa. Minä en osaa vaihtaa automaattisulaketta, se taitaa olla sähkömiehen hommia. Ei nekään ikuisia ole ja joskus saattaa joutua uusimaan.

Riittää, että osaat kutsua sähkärin tai ilmiottaa isännöitsijälle, jos ei kääntämällä tokene. 

Vierailija
29/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Siis, eli noissa ei tarvitse vaihtaa mitään? Nostetaan vain se kytkin takaisin ylös?

Niin jos se on vain lauennut, mutta joskus nekin hajoaa ja sitten se on vaikeampi juttu. Meiltä hajosi auton lämmitystolpasta, sähkäri kävi vaihtamassa.

Vierailija
30/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, mä muutin yksin asumaan, kun olin 16-vuotias, ei kaikki asu kultalusikka perseessä jossain vanhempien luona vielä 25-vuotiaana niin kuin te lassukat.

Ja niin, miten olisin pärjännyt yksi asuessa, jos en osaisi sulakkeita vaihtaa, idiootti.

Uuh, mikä loukkaus penikalta, jonka mielestä sulakkeiden vaihto on joku "taito".

Mene lutkuttamaan niitä äitisi paskaisia pikkuhousuja, se on lähin kontakti pillun kanssa johon pääset (ja me kaikki tiedetään se).

Niin, koska naiset on niitä hirmu herkkiä lumihiutaleita, jotka ei ainakaan äityleitä hauku, niih.

Idiootti.

Vierailija
31/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa näin miehenä että vaikka osaisin niin nykyään kaikkialla on automaattisulakkeet enkä oikein pysty assertoimaan maskuliinisuuttani kysymykseen "osaatko käyttää vipua?" tietty tiedän että itseasiassa suurin osa naisista ei edes osaa mutta koska tuota kysymystä ei voi naamioida teknisyyteen, kuulostaa se samalta kuin suoraan kysyisi että oletko täysin idiootti.

Vierailija
32/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla päässä vikaa, jos ei sulaketta osaa vaihtaa. Millaisiksi tumpeloiksi aloittaja Suomen naisia oikein kuvittelee? Tosin,olen törmänyt ukkoon, joka ei osannut vaihtaa sulaketta, eikä palaneen lampun tilalle uutta. Se lensi ulos nopeammin kuin ajatus.

Vierailija
33/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa näin miehenä että vaikka osaisin niin nykyään kaikkialla on automaattisulakkeet enkä oikein pysty assertoimaan maskuliinisuuttani kysymykseen "osaatko käyttää vipua?" tietty tiedän että itseasiassa suurin osa naisista ei edes osaa mutta koska tuota kysymystä ei voi naamioida teknisyyteen, kuulostaa se samalta kuin suoraan kysyisi että oletko täysin idiootti.

Niin. Ja kaiken lisäksi kun sitä identifioi itsensä idiootiksi sillä kysymyksellä. Tässä maassahan koulutetut naiset käyvät ihan yleisesti töissä, tienaavat lähes saman (monet huomattavasti enemmän) kuin miehet keskimäärin.

Yrittääkö tuollaisen kysyjä löytää itseään alkeellisempaa eliötä vai mistä asiassa on kyse? Kaikkein huipuin maskuliinisuus on sitä, että antaa naisen olla just niin taitava kuin on ja kestää sen kuin mies. Voiko maskuliinisempaa olla? Kyllä se nainen löytää miehestä niitä arvostettavia piirteitä ihan omin voimin. 

P.S. Vinkki, moni nainen edelleen tykkää ovien avaamisesta ja tuolin ja takin kanssa auttamisesta. Siinä saa tuntea itsensä naiseksi. 

Vierailija
34/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on äidin haukkumista, jos mainitsee sinut ja äitisi pikkuhousut? Selvennätkö?

Vierailija
35/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla päässä vikaa, jos ei sulaketta osaa vaihtaa. Millaisiksi tumpeloiksi aloittaja Suomen naisia oikein kuvittelee? Tosin,olen törmänyt ukkoon, joka ei osannut vaihtaa sulaketta, eikä palaneen lampun tilalle uutta. Se lensi ulos nopeammin kuin ajatus.

Oletko joku feministi keskiajalta kun mieheltä tuollaisia taitoja vaadit? 

Vierailija
36/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan. Ei kovin vaikea homma.

Vierailija
37/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, osaan... onko se muka vaikeaa?

Vierailija
38/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä kysymys. Kukas muu sen vaihtaa jos en minä. Täällä muita asu.

Vierailija
39/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja kaiken lisäksi kun sitä identifioi itsensä idiootiksi sillä kysymyksellä. Tässä maassahan koulutetut naiset käyvät ihan yleisesti töissä, tienaavat lähes saman (monet huomattavasti enemmän) kuin miehet keskimäärin.

Yrittääkö tuollaisen kysyjä löytää itseään alkeellisempaa eliötä vai mistä asiassa on kyse? Kaikkein huipuin maskuliinisuus on sitä, että antaa naisen olla just niin taitava kuin on ja kestää sen kuin mies. Voiko maskuliinisempaa olla? Kyllä se nainen löytää miehestä niitä arvostettavia piirteitä ihan omin voimin. 

P.S. Vinkki, moni nainen edelleen tykkää ovien avaamisesta ja tuolin ja takin kanssa auttamisesta. Siinä saa tuntea itsensä naiseksi. 

No siis nautin vakavasta narsismista, olen poikkeuksellinen introvertti-narsisti ja vaikka sitä ei elämäänkyllästymistä huokuvasta olemuksestani ja kaiken välittömästi alasampuvasta pessimistisyydestäni arvaisi olen kuitenkin varsin runollinen sielu.

Vierailija
40/42 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sekä taloon (vielä vanha sähkötaulu, eri ampeerisia sulakkeita aina varalla) että autoon. En tykkää olla avuton. Mieskään ei ole, osaa paljon keittiöhommia. Jos ne jaetaan, jaetaan myös "miesten työt", eikö niin?