Ensimmäise kerran tuntuu, että mä räjähdän...
Lapset 3v ja 1,5v ja kotona olen ollut sen kolmisen vuotta... Nyt alkaa olemaan hermo takapuolessa ihan tosissaan, tuntuu että olisi pakko päästä täältä mökistä pihalle ilman lapsia... Käympä missä ikinä tahansa niin yleensä mua seuraa myös kaksi kappaletta lapsia, mutta just nyt olisi kaikien edun mukaista, että saisin taottua miehen päähän, että mun on ihan oikeasti pakko päästä yksin vaikka ajelemaan autolla rinkiä...
Mun pääni on niin täynnä kaikkia ajatusia ja varmaan tämä mokkihöperyys alkaa vaikuttamaan siihen että näen ja koen että minä joudun tekemään kaiken yksin ja että sitä ja tätä... ja että tukhedun tänne, nyt on juuri sellainen olo, että " olen vankina kotonani"
Kommentit (10)
Mulla aivan samaikäiset nämä 2 nuorinta ja lisäksi 2 koululaista. Yksi työhakemus on jo sisässä ja kesän alkuun varattuna etelän loma 2 vanhemman kanssa. Meillä onneksi mies ymmärtää mutta kun on vielä tämä rakentaminenkin osittain kesken niin on väliin toooooooooosi ahdistavaa.
Onneksi tulee kohta ? kesä niin on edes mukavanpi ulkoilla lasten kanssa.
Mä olen ollut 4vuotta kotona ja on selvääkin selvempää että tämä mamma lähtee tuulettumaan pari kertaa kuussa. Se tekee ihmeen hyvää käydä kaupungilla shoppailemassa, kahvilla kamujen kanssa tai sit mennä pokkana baariin ja vetää perseet olalle. :) Sit jaksaa taas olla kotona jonkun aikaa!
Mä olen ollut 4vuotta kotona ja on selvääkin selvempää että tämä mamma lähtee tuulettumaan pari kertaa kuussa. Se tekee ihmeen hyvää käydä kaupungilla shoppailemassa, kahvilla kamujen kanssa tai sit mennä pokkana baariin ja vetää perseet olalle. :) Sit jaksaa taas olla kotona jonkun aikaa!
Ja arvatkaapas helpottaa yhtään oloa, ei vaan päin vastoin pahentaa että pitää itseään syyttää, kun on tyhmä niin on tyhmä...
Ei kesällä ole mukava olla ulkona, kun on se lintuinfluenssa.
olisiko nyt aika lähteä töihin..? muistan tunteen omalta kohdalta, ja silloin tiesi, että on aika lähteä töihin. nuorempi on jo kuitenkin 1,5 v.
Mutta kun tuntuu ettei niitä töitäkään edes löydä mistään...
-ap-
mä haluaisin makoilla peiton alla ja lukea kirjaa, herätä aamulla ihan rauhassa, mä haluaisin paskoa ilman että wc:n ovi on apposen auki tai joku huutaa kurkku suorana äitiä oven takana... Sit mä en halua pukea lapsia ulos kun ne juoksee kaiken aikaa karkuun ja ripottelee vaatteet ympäri huushollia, mä en halua tehdä kaiken aikaa ruokaa kun se on " pahaaa" kaikkina muina paitsi spagetti ja jauhelihakastikepäivinä, mä en halua syödä enää koskaan spagettia ja jauhelihaa, mä halua pyyhiä yhtään murusta pöydältä........
t. 2
Vierailija:
mä haluaisin makoilla peiton alla ja lukea kirjaa, herätä aamulla ihan rauhassa, mä haluaisin paskoa ilman että wc:n ovi on apposen auki tai joku huutaa kurkku suorana äitiä oven takana... Sit mä en halua pukea lapsia ulos kun ne juoksee kaiken aikaa karkuun ja ripottelee vaatteet ympäri huushollia, mä en halua tehdä kaiken aikaa ruokaa kun se on " pahaaa" kaikkina muina paitsi spagetti ja jauhelihakastikepäivinä, mä en halua syödä enää koskaan spagettia ja jauhelihaa, mä halua pyyhiä yhtään murusta pöydältä........t. 2
Juoksen silmittömästi kirkuen ymäri huushollia repien hiusiani päästä raivoissaan ja välillä törmään seinään ja ymmärrän käätyä juoksemaan taas huushollin toiseen päähän... kynnetkin on syöty jo ihan kokonaan...
-ap-