Onko muita sairaan lapsen kanssa kotona olevia
paikalla?
Itse hoivailen 7v eskarilaista,jolla on kuumetta ja flunssa.Poika makaa horroksessa tuossa takanani meidän sängyllä.Ojentelen juomista,rasvaan nenää,kohentelen tyynyjä..
Poikaa käy surku,mielummin sairastaisin itse!
Toisaalta on huono omatunto työtovereiden puolesta,joidenka niskaan omat työni töissä kaatuvat...mutta asiat tärkeysjärjestykseen!
Onko muualla päin maata flunssa epidemiaa liikkeellä?Täällä kaakkois-suomessa tuntuu olevan runsaasti ko.tautia tarjolla!
Kommentit (11)
kaakkois-Suomessa hoivailen vesirokkoisia lapsiani. Itselläni on kamala yskä.
sairastettu..Toisaalta toivon että sekin tulisi pian sairastettua,helpompi kuulemma mitä nuorempana sairastaa...
miehen töihin vaaditaan lääkärintodistus ekastakin päivästä, joten sitten pitää ripuloiva lapsi viedä lääkäriin. Itse saan olla 3 päivää pois ja siinä ajassa pitäisi lasten sitten aina parantua. Apuvoimia ei ole, ja viisi lasta varmaan sairastaa aika paljon.
On oltu jo viikko kotona. Ensin oli esikoinen oksennustaudissa ja nyt kun hän on jo melkein terve, niin kuopus oksentelee ja ripuloi. Esikoinen 4v kävi aamupäivällä yksin ulkona, kun hänellä on niin tylsää.
Esikoinen on ollut vatsataudissa perjantaista lähtien, onneksi tänään on ollut jo parempi päivä. Kuopukselle nousi eilen illalla korkea kuume, mutta nyt touhuilee tuossa vieressä jo ihan pirteänä.
Perjantaina alkoi ja edelleen 1,5-vuotias aika voimaton, eikä suostu syömään oikein mitään. Tylsää tää tautiaika. Tulis kesä ja veis taudit pois!
Ensin oli mahat sekaisin viime viikolla koko perheellä... sitten iski mieheen viime ke yskä ja nuhaa, ja nyt on lapset lähemmäs 40 asteen kuumeessa ja itselläkin huitelee 39 asteessa...
Kuinka kauan itämisaika oli teillä oksutaudissa?
Terveen lapsen vein hoitoon,jotta sairas lapsi saisi paremmin levättyä.Ja itse halusi hoitoon,koska tietää aikaisemmista kerroista kuinka tylsää kotona on,kun sisarus on kipeä..
mutta kun on kaksi lasta flunssassa 2v3kk ja 9kk. Ensin oli pikkukakkonen rotaviruksessa kaksi viikkoa. Siitä kun toipui tuli kohta esikoinen kuumeeseen ja flunssaan... ja on edelleen, mutta enää ei ole esikoisella kuumetta. Lauantaina tuli pikkukakkonenkin kuumeeseen ja edelleenkin on kuumeessa. Kyllä pienemmän kans pärjää hyvin, mutta isompi itkee jatkuvasti. Nyt olen vielä itsekin tulossa flunssaan... Kiva kiva!!! Jaksaminen on kyllä koetuksella...
perhe!Tietenkin sairastelu on kurjaa meille kaikille,mutta jotenkin kuitenkin tieto siitä ettei ole yksin lohduttaa!