Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitikö rakenneultran sukupuoliveikkaus paikkansa?

Vierailija
16.04.2016 |

Ultraaja sanoi, että pojalta näyttää ja olin tosi yllättynyt koska mulla oli niin tyttöolo.
Tyttöolo ei ole edelleenkään kadonnut minnekään ja kuulinkin nyt yhdeltä kaverilta että hänen tutulleen oli käynyt niin, että pojaksi veikattu olikin sitten tyttö. Jotenkin vielä elättelen toiveita että äidinvaistoni on oikeassa ja en ainakaan uskalla ostella poikamaisia vaatteita vauvalle.
Olen ainakin itse ihan siinä käsityksessä että aikamoista arpapeliä noi kätilöiden rakenneultraveikkaukset. Joku sanoi että 50% mahdollisuus että arvaus menis oikeaan että en ainakaan vielä ala miettimään liikaa poikanimiä.

Miten teillä muilla? Pitikö ultran ennustus paikkansa ja kertokaa vielä että kumpaa sukupuolta siis veikattiin.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaanko joku järkyttyy sukupuolitiedosta? Silloin lapsi ei voi kyllä olla kovinkaan toivottu. Kaikki me aikuiset ihmiset varmaan tiedetään, että vauva voi olla tasan kumpi vain ja siihen ei kyllä mitkään kikat auta. Toiset nyt tuntuu herkemmin saavan tyttöjä tai poikia (jos on kovin monta lasta) mutta vähän ollaan kyllä oudoilla vesillä jos sukupuoli olisi järkytys. 

Itse olen kuullut usealtakin tuttavalta, että jos veikkaus on ultrassa mennyt väärin niin kyseessä on ollut vauvan hankala asento ja siksi veikkausta on ollut vaikea antaa (kuten meilläkin) tai vauvan sukupuoleksi on veikattu tyttöä ja onkin tullut poika. Itse en tiedä ketään jolla poika olisi vaihtunut tytöksi, mutta toisin päin tosiaan kyllä. 

Vierailija
42/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä tavannut ketään, jolla olis ultra mennyt hutiin. Kyllä sen niin selvästi näkee. Meillä pikkuäijä oikein esitteli sukukalleuksiaan, niin ei jäänyt epäselväksi :D toivoinkin kyllä ekaksi poikaa, ovat niin paljon helpompisäa kuin kierot tytöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä tavannut ketään, jolla olis ultra mennyt hutiin. Kyllä sen niin selvästi näkee. Meillä pikkuäijä oikein esitteli sukukalleuksiaan, niin ei jäänyt epäselväksi :D toivoinkin kyllä ekaksi poikaa, ovat niin paljon helpompisäa kuin kierot tytöt.

No ei sitä kyllä aina näe. Meillä vauva pönötti koko ultran ajan paikoillaan jalat yhdessä. Paha siinä on varmaksi kenenkään mitään sanoa.

Vierailija
44/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30v. sitten kaverini oli synnytykseen asti poika kunnes syntyikin tyttö. Varmaan tänä päivänä ultrat ovat tarkempia..

Samoin 20 vuotta sitten, olin muka selkeä poika.

Vierailija
45/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mahdotonta kuvitella enää mitään muuta, kun ultrassa ihan maallikkoinakin pystyimme erottamaan sen peniksen jalkojen välissä. Ei poika "ujostellut" ;)

Vierailija
46/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän yhden jolle oli sanottu kahden vai kolmen ultraajan mukaan että tyttö tulee. Tulikin poika.

Vierailija
47/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nähtiin rakenneutrassa selvä tyttö (näytti ihan, että tuossa häpyluu jne.), mutta ihan selvä poika sieltä syntyikin! Ja tosiaan kysyin vielä ultrassa, että onko veikkaus kuinka varma niin lääkäri (Kättärillä ja ihan kokenut ultraaja) sanoi, että kyllä tämä ihan tytöltä näyttää, mutta että synnytyksessä sitten saa aina sen lopullisen varmuuden asiaan. 

Vierailija
48/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikavauvat ja tyttövauvat ovat kummatkin niin ihania <3

tuntuu tosi pahalta että ap ei voi hyväksyä poikavauvaa, en vain voi ymmärtää.

Vierailija
49/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa sinulle 100% varmuudella, että saat pojan. Ei ole mitään mahdollisuutta, että vauva tulisi olemaan tyttö ja ihan hyvä niin.

Vierailija
50/62 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ultrattiin 2014 monta kertaa ja useasti oli sanottu että tyttö tulee, yksi ultraaja sitten kuitenkin vänkäsi että poika se on, seuraava sanoi taas että selvä tyttö ja tyttö tuli. Onneksi tämä pojan sanoja ei ollut ainoa ultra!!!

Mä en nyt tajua näitä alapeukuttajia, mitä pahaa tai huonoa siinä on että on onnellinen ettei väärin sanonut ultraaja ollut ainoa ultra, mulla on kova luotto noihin, joten olisin varmasti ostanut kaikki vauvatavarat ja vaatteet pojalle sopiviksi ja tietty alkanut kutsua mahassa olevaa vauvaa pojan nimellä jne, olisi ollut aika shokki synnärillä kun Matias olisikin ollut Maria!!!

Vierailija
51/62 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä ku raskaus yliajalla. Saakeli.

Vierailija
52/62 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viime yönä näin taas unta, että synnytin tytön ja uni tuntui niin todelliselle. Unessakin kaikki toitottivat vaan, että poika sieltä on tulossa mutta pakkohan se oli uskoa kun vauva sitten syntyi.

Täällä teidän vastauksista nyt olen saanut sen kuvan, et varmasti suurella osalla menneet ne arvaukset oikeaan mut näyttääpä täälläkin jopa olevan pari jolle on ennustettu väärin. En voi sille mitään, mutta jotenkin vaan itsellä on vahva tunne, että meillekin olisi katsottu väärin.

Ultran lopuksi siis ultraaja sanoi että haluatteko tietää mitään enempää ja kysyimme, että no jos se sukupuoli ja hän sanoi että selvä poika. En sitten järkytykseltäni osannut edes kysellä, että saisimmeko nähdä todistetta tai mitään. Ultraaja siis väitti jo nähneensä sen ultratessaan ennen kysymystä.

Nyt mietin, että olisiko järkeä käydä vielä 4d ultrassa. Asun pk-seudulla ja luin jo monesta paikkaa että Cacciatoren 4d ultra ei erehdy ja siellä sitten voisi saada lopullisen varmuuden.

Mitä tämä tällainen lysti maksaa? Tietääkö kukaan?

ap

Vierailija
53/62 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on arvaus mennyt väärin on todennäköisesti ultrattu liian aikaisin. Kaverille sanottiin rv.17+ että pojalta näyttää mutta rakenneultrassa 20+ vaihtui tytöksi ja tyttö tuli. Tuo aikaisempi ultra tehtiin neuvolan omalla vanhahkolla laitteella jossa häpyhuulten turvotus näyttänyt pojan vehkeiltä. Kyllä sulle ap on poika tulossa jos kerran rakenneultrassa on niin sanottu. Mutta taidat olla provo.

Vierailija
54/62 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopullinen varmuus saadaan vain lapsivesitutkimuksella. Toki Bruno Cacciatore on hyvä, mutta vauvan asennolle ultraushetkellä ei hänkään mitään mahda. Tutkimus on kallis, mutta ehkä siihen olisi teidän hyvä uhrata. Kuulostaa siltä, että sulta menee muuten vauvan tärkeät ensi hetket, ehkä jopa ensi viikot ohi, kun oot järkyttynyt 'väärästä' sukupuolesta.

Vierailija
55/62 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja viime yönä näin taas unta, että synnytin tytön ja uni tuntui niin todelliselle. Unessakin kaikki toitottivat vaan, että poika sieltä on tulossa mutta pakkohan se oli uskoa kun vauva sitten syntyi.

Täällä teidän vastauksista nyt olen saanut sen kuvan, et varmasti suurella osalla menneet ne arvaukset oikeaan mut näyttääpä täälläkin jopa olevan pari jolle on ennustettu väärin. En voi sille mitään, mutta jotenkin vaan itsellä on vahva tunne, että meillekin olisi katsottu väärin.

Ultran lopuksi siis ultraaja sanoi että haluatteko tietää mitään enempää ja kysyimme, että no jos se sukupuoli ja hän sanoi että selvä poika. En sitten järkytykseltäni osannut edes kysellä, että saisimmeko nähdä todistetta tai mitään. Ultraaja siis väitti jo nähneensä sen ultratessaan ennen kysymystä.

Nyt mietin, että olisiko järkeä käydä vielä 4d ultrassa. Asun pk-seudulla ja luin jo monesta paikkaa että Cacciatoren 4d ultra ei erehdy ja siellä sitten voisi saada lopullisen varmuuden.

Mitä tämä tällainen lysti maksaa? Tietääkö kukaan?

ap

Käy ihmeessä vielä tarkistuttamassa, että saat mielenrauhan asian kanssa. Ymmärrän sua täysin ap! Itsellä tällä hetkellä se tilanne, että vauva vielä masussa ja ollaan saatu kaksi eri mielipidettä sukupuolesta. Me jännätään nyt siis synnytykseen asti.

Vierailija
56/62 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta sanottiin viikolla 20, että poika tulee ja itsekin näin selvät kivekset ultrakuvassa ja poika syntyi.

Toinen vauva oli epäselvä koko ajan ja ihana poikavauva saatiin.

Kolmas oli ultran mukaan poika, lääkäri vielä sanoi, että katso itse: pippeli näkyy selvästi. Se taisikin olla napanuora siellä jalkojen välissä. Oltiin sitten ikionnellisia suloisesta pörrötukkaisesta pikkutyttösestä.

Neljännestä menin yksityiselle 4D- ultraan ja siellä sanottiin, että 100%.sti tyttö ja rakas kuopustyttöhän sitten helmikuisena yönä syntyi.

Vierailija
57/62 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi tyttöä ja ultrassa meni kymmallakin kerralla veikkaus oikein.

Oli mullakin kummastakin poikaolo, mutta kuten joku jo aiemmin sanoi, nuo olot taitavat olla vain joko tiedostettuja tai alitajuisia haaveita ja toiveita.

Nää tytöt on kyllä sellaisia persoonia, että ihmettelen itsekin miksi toivoin poikaa ja miksi luulin olevani vain pojan äiti. Lapsen sukupuoli on ihan toissijainen asia.

Vierailija
58/62 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan että mä toivoin saavani tyttölapsen. Olen kanssa aina ajatellut itseäni tyttölapsen äitinä ja haaveissani ostelin jo alkuraskauden aikana söpöjä mekkoja. Näin unta tytöstä ja minulla oli tyttöolo (olin tulkitsevinani kaikki ruokahalut, mahan muodot ja sykkeet tytöksi). Koska HALUSIN niin, koska toivoin niin. Ultrassa sanottiin lapsen olevan poika. Pää oli sumussa ja googlailin paniikissa virheellisistä ultratulkinnoista ja katselin ultrakuvia suurennuslasin kanssa - jos se uloke olisi sittenkin virhetulkinta.

Synnytin pojan. Synnytin oman persoonansa, oman sukupuolensa, minun lapseni. Häpesin pian omia haaveitani tytöstä. Tuo pieni olento tuolla on täydellinen ja niin rakas enkä ajattele häntä mustavalkoisesti poikana, vaan juuri minun ainutlaatuisena herkkänä lapsenani. Tsemppiä ap, hetken päästä ymmärrät ettei lapsesi voisi olla kukaan muu.

Vierailija
59/62 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli poikaolo. Ultraaja veikkasi tyttöä, ja tyttö tuli. Poikaolo säilyi loppuun asti. Tai siihen asti, kun tyttö nostettiin rinnalle. 😅

Vierailija
60/62 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kohdalla veikkaus oli väärin.

Ultraaja oli ylilääkäri, sanoi että tyttö.

Mulla oli kokoajan poika olo ja lapsi olikin poika.

Jos saan toisen kierroksen, niin ehdottomasti haluamme jännittää sukupuolta syntymään asti :)

Järkyttikö tuo lopputulos ollenkaan synnärillä?

Ap

Ei yhtään!

Oli ollut kokoajan niin varma poikaolo.

En ollut ostanut mitään pinkkiä valmiiksi, kaikki oli sinistä.

Seuraavaa en halua jossitella, sukupuoli ei ole tärkeä asia meille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi