Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitikö rakenneultran sukupuoliveikkaus paikkansa?

Vierailija
16.04.2016 |

Ultraaja sanoi, että pojalta näyttää ja olin tosi yllättynyt koska mulla oli niin tyttöolo.
Tyttöolo ei ole edelleenkään kadonnut minnekään ja kuulinkin nyt yhdeltä kaverilta että hänen tutulleen oli käynyt niin, että pojaksi veikattu olikin sitten tyttö. Jotenkin vielä elättelen toiveita että äidinvaistoni on oikeassa ja en ainakaan uskalla ostella poikamaisia vaatteita vauvalle.
Olen ainakin itse ihan siinä käsityksessä että aikamoista arpapeliä noi kätilöiden rakenneultraveikkaukset. Joku sanoi että 50% mahdollisuus että arvaus menis oikeaan että en ainakaan vielä ala miettimään liikaa poikanimiä.

Miten teillä muilla? Pitikö ultran ennustus paikkansa ja kertokaa vielä että kumpaa sukupuolta siis veikattiin.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka oli vähän epäselvä vielä rakenneultrassa, tyttöä veikkasi, käytiin sitten vielä pari kk ennen laskettua aikaa ultraamassa istukan paikkaa ja silloin sanoi että näyttää häpyluulta, joten olisi tyttö. Tyttö tuli :)

Toisesta näki heti rakenneultrassa että on poika, itsekin erotin sen :)

Pojat yleensä erottaa selvästi, tyttöveikkaus voi olla kumpi vaan ellei tarkemmin tutkita.

On miehelläkin häpyluu.

Vierailija
22/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka oli vähän epäselvä vielä rakenneultrassa, tyttöä veikkasi, käytiin sitten vielä pari kk ennen laskettua aikaa ultraamassa istukan paikkaa ja silloin sanoi että näyttää häpyluulta, joten olisi tyttö. Tyttö tuli :)

Toisesta näki heti rakenneultrassa että on poika, itsekin erotin sen :)

Pojat yleensä erottaa selvästi, tyttöveikkaus voi olla kumpi vaan ellei tarkemmin tutkita.

On miehelläkin häpyluu.

Tytön häpyluuta tarkoitti: "Häpyluusta näkee että tyttö olisi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen vaimo odotti poikaa kunnes istukkanäyte (rv24?) sanoi muuta. Tyttö tuli.

Vierailija
24/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauvan sukupuoli on noin tärkeä niin silloin ei ehkä olisi kannattanut lähteä lottoamaan, sääliksi tosiaan käy pientä poikaa. Kuvittelevatko ihmiset oikeasti että heidän pettymyksensä ei millään tavalla välity lapselle.

Vierailija
25/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Pojalta kuulostaa.

Vierailija
26/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinuna nyt hyväksyisin sen asian, että suurella todennäköisyydellä teille on tulossa poika. Pojat ovat aivan ihania ja jos et ollut vielä tottunut tähän ajatukseen niin nytpä sulla on sitten monta kuukautta aikaa unelmoida pojastasi. Se on valtavan ihana tunne kun oma poikani sanoo että olen ihanin nainen maailmassa <3

Vierailija
27/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavalla oli sanottu, että varmasti poika. No tyttö tuli.

Siskollani oli myös ekalla kerralla sanottu poika, mutta tuli tyttö. Tokalla kerralla sanottu tyttö ja tyttö tuli.

Me ei kysytty. Ekasta oletin poikaa ja poika tuli. Tokasta olin varma että on tyttö ja tyttö tuli.

Niin ja tiedänhän vielä yhden, heille tuli poika niinkuin pitikin.

Vierailija
28/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin keskustelun perusteella jo huomaat, että suurin osa sukupuoliarvauksista menee oikeaan.

Tietenkin mahdollisuus virheeseen on aina ultraääniissä. Voihan niinkin käydä, että ultraäänessä teille povataan tervettä lasta ja sitten synnytyksessä käykin ilmi että lapsella olikin vaikkapa vakava kehitysvamma.

Vierailija
29/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osui oikeaan kummankin pojan kohdalla. Silti varasin sairaalaan mukaan neutraaleja vaatteita ja odotin vain saavani vauvan, sukupuolesta viis. Enkä ole koskaan ajatellut lapsiani ensisijaisesti poikina vaan lapsinani ilman ennakkokäsityksiä.

Vierailija
30/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli todella varma tyttöolo vielä joulukuussa ennen kuin kävin rakenneultrassa. Ultraava kätilö sanoi että poika näyttäis olevan tulossa. Saatiin oikein kuva pippelistä ja kiveksistä. Tuon jälkeen vielä kaksi lääkäriä ultrannut ylimääräisillä käynneillä ja molemmat sanoneet että pojalta näyttäisi. Viimeksi lääkäri taas esitteli ultralla vauvan komeat kivekset :D

Mulla meni kyllä vaistot pieleen mutta ei haittaa :) odotan onnellisena poikaamme <3 lopullinen varmistus sukupuolesta saadaan parin viikon sisällä kun hän syntyy mutta uskon 100% varmuudella että pieni poika sieltä on tulossa.

Vierailija
31/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasit sitten vielä toisenkin ketjun samasta aiheesta? O__O Nyt terapiaan, mars!

Vierailija
32/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei veikattu sukupuolta. Lääkäri oli siitä niin varma, että kirjoitti papereihin "normaalit tytön sukupuolielimet". Ja kyllä, tyttö tuli. Sama lääkäri on tuttavalle ultrakuvasta kertoillut, missä näkyy sikiön munasarjat ja kohtu jne.

Vierailija
33/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen tutkimuksen mukaan sukupuolia on yli kymmenentuhatta, joten todennäköisyydet eivät ole kovin hyvät vaikka toki lottovoittoa korkeammat.

Vierailija
34/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla veikkaus oli väärin.

Ultraaja oli ylilääkäri, sanoi että tyttö.

Mulla oli kokoajan poika olo ja lapsi olikin poika.

Jos saan toisen kierroksen, niin ehdottomasti haluamme jännittää sukupuolta syntymään asti :)

Vierailija
35/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saan toisen kierroksen, niin ehdottomasti haluamme jännittää sukupuolta syntymään asti :)

Järkyttikö tuo lopputulos ollenkaan synnärillä?

Itse haluaisin niin kovasti tietää sukupuolen varmuudella, että saisi ihan rauhassa totutella ajatukseen eikä jossitella. Mulla on omat fiilikset niin ristiriidassa ultran kanssa.

Olen aina tiennyt olevani tyttölapsen äiti ja lasta yrittäessä me harrastimme seksiäkin juuri sen metodin mukasneli vain muutama päivä ennen ovista. Olin sokerittomalla dietillä ja luulin että nyt on tyttö kyydissä kun sydänäänetkin ovat aina lähemmäs 150. Mutta kaippa se sit on uskottava ultraajaan ja mistä sitä tietää jos sitten synnärillä yllätynkin.

Ap

Vierailija
36/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttikö tuo lopputulos ollenkaan synnärillä?

Itse haluaisin niin kovasti tietää sukupuolen varmuudella, että saisi ihan rauhassa totutella ajatukseen eikä jossitella. Mulla on omat fiilikset niin ristiriidassa ultran kanssa.

Olen aina tiennyt olevani tyttölapsen äiti ja lasta yrittäessä me harrastimme seksiäkin juuri sen metodin mukasneli vain muutama päivä ennen ovista. Olin sokerittomalla dietillä ja luulin että nyt on tyttö kyydissä kun sydänäänetkin ovat aina lähemmäs 150. Mutta kaippa se sit on uskottava ultraajaan ja mistä sitä tietää jos sitten synnärillä yllätynkin.

Järkytys? Oman lapsen sukupuoli?

Jos et halua jossitella, niin sitten sun pitää teettää itsellesi lapsivesitutkimus, josta asia tutkitaan, mutta tuskin tuollaisista syistä sitä tehtäisiin. Miksi haluat niin kovasti tytön? Mitä vikaa pojassa olisi? Mitä se sokeriton dieetti auttaa siihen, että kumpaa sukupuolta tulee? Myös tuo seksin ajoittaminen on outoa. Ja varmasti tiedät, että myöskin hyvin epävarmaa. Sun jutut ovat oikeasti huolestuttavia sun tulevan lapsen kannalta. Kamalaa, jos olet jotenkin pettynyt, kun tyttöä ei tulisikaan.

Vierailija
37/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudessa on aina se 50% mahdollisuus saada joko tyttö tai poika. Ei auta vaikka kuinka ajoittaisi yhdynnät ja sokeritkin jättäusi se mahdollisuus on 50% !

Miten se voi sinua edes järkyttää että odotat poikaa?

Vierailija
38/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on nyt 30+ ihmistä sanonut että aikalailla varma veikkaus ultraajalta ja nyt joku yks sanoo että tutunkumminkaimankoiralle veikattiin sitä mutta toi tulikin niin uskot heti että sun "äidinvaisto" on oikeassa!? :D

Vierailija
39/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä piti paikkaansa ja olen saanut kaksi poikaa ja yhden tytön. Ultraaja kyllä tytön kohdalla sanoi, että ei ainakaan näe pojan vehkeitä mutta ei panisi päätään pantiksi mut tyttö se sitten oli.

En ole kuullut kenestäkään, jolle olisi veikattu väärää sukupuolta mutta eihän ne ultrat ole täysin varmoja koskaan.

Vierailija
40/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ultrattiin 2014 monta kertaa ja useasti oli sanottu että tyttö tulee, yksi ultraaja sitten kuitenkin vänkäsi että poika se on, seuraava sanoi taas että selvä tyttö ja tyttö tuli. Onneksi tämä pojan sanoja ei ollut ainoa ultra!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme