Mies pakenee seksiin...
Meillä on ollut avioliitossa isoja ongelmia, joista pitäisi puhua. En kuitenkaan saa miestä puhumaan, vaan homma päätyy aina seksiin. Mies on sillä saralla hyvä, ja nai ns. Aivot pellolle, jolloin keskustelu ei jatku. Sanoin hänelle tästä viimeksi eilen, että välttelee vaikeita asioita tuolla tavalla - ja hän myönsikin asian. Viimeisen vuorokauden aikana seksiä ollut 3 kertaa, keskustelua ei lainkaan. Ollaan oltu yhdessä yli 15-vuotta, ja keskusteluyhteys ollut useita vuosia kateissa. Eilen ehdotin, että oltaisiin harrastamatta seksiä, kunnes ollaan saatu puhuttua, ja kuitenkin tilanne päätyi seksiin... Ajatuksia?
Kommentit (26)
Kai sä itsekin tunnet sanan ei? En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka päätyvät sänkyyn jopa ventoviersiden kanssa, vahivgossa, tarkoittamatta. Missä on itsekuri?
Vierailija kirjoitti:
Jatkakaa samaan malliin, olette molemmat yhtä urpoja.
Urpoja? Kyse ei ole kummankaan urpoudesta... Kaipasin kommentteja kenties samassa elämäntilanteessa olevilta. Meillä on tosiaan ollut aina vahva seksuaalinen kemia, mutta kommunikaatiossa on ongelmia. Eikö tosiaan ole muita samassa tilanteessa?
Voi sua raukkaa, saat seksiä. Ihan sääliksi käy.
Onneksi minun äijä juo kaljaa sohvalla eikä sillä seiso.
Kamalia tuollaiset lemmenkipeät miehet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpoja? Kyse ei ole kummankaan urpoudesta... Kaipasin kommentteja kenties samassa elämäntilanteessa olevilta. Meillä on tosiaan ollut aina vahva seksuaalinen kemia, mutta kommunikaatiossa on ongelmia. Eikö tosiaan ole muita samassa tilanteessa?
Puhuminen on erittäin yliarvostettua. 99% tapauksista se vain pahentaa asioita.
Ettekö voisi keskustella tilanteessa, jossa seksi ei ole mahdollista? Esimerkiksi kävelyllä tai autolla ajaessa.
Vierailija kirjoitti:
Kamalia tuollaiset lemmenkipeät miehet!
Miksi otit miehen joka juo alkoholia. Oma vika!
Jos ap haluaa henkevää keskustelua virkkaamisesta yms niin kannattaa ryhtyä lesboksi, miehet ei ole se kovinkaan puhelias sukupuoli...
Vierailija kirjoitti:
Kai sä itsekin tunnet sanan ei? En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka päätyvät sänkyyn jopa ventoviersiden kanssa, vahivgossa, tarkoittamatta. Missä on itsekuri?
Kaipa se itsekuri olisi jotenkin hyvä löytää, että osaisi vaikka pihdata, kunnes kommunikaation saisi toimimaan. Toisaalta mietin, onko toinen oikein pakottaa puhumaan pihtaamalla? Pako seksiin tai seksittömyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei ainakaan saa puhuttua. Tuollaisella saa avioeron aikaiseksi hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa se itsekuri olisi jotenkin hyvä löytää, että osaisi vaikka pihdata, kunnes kommunikaation saisi toimimaan. Toisaalta mietin, onko toinen oikein pakottaa puhumaan pihtaamalla? Pako seksiin tai seksittömyyteen?
Jos haluat avioeron = pihtaa
Jos et halua avioeroa = älä pihtaa
Eräsmies kirjoitti:
Jos ap haluaa henkevää keskustelua virkkaamisesta yms niin kannattaa ryhtyä lesboksi, miehet ei ole se kovinkaan puhelias sukupuoli...
Juuri näin
Vierailija kirjoitti:
Mitä urpoa tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalia tuollaiset lemmenkipeät miehet!Miksi otit miehen joka juo alkoholia. Oma vika!
Niimpä, aivan sairas sika! Minun mies imppaa tinneriä ja panee pyllyyn.
Rakastan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä. Naisen asettaminen seksi vastakkainasetteluksi keskustelulle on sietämätöntä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ettekö voisi keskustella tilanteessa, jossa seksi ei ole mahdollista? Esimerkiksi kävelyllä tai autolla ajaessa.
Miten niin ei oo mahdollista?
Sinkkumies
Mies käyttää seksiä työkaluna; kyseessä voi mahdollisesti olla seksiaddiktio. Meillä mies on samanlainen, mutta olen kertonut hänelle, että puhuminen on minulle yhtä tärkeää, kuin seksi hänelle. Se herätti miehen kuuntelemaan ja puhumaan. Meillä 10v yhdessä ja mies on suostunut terapiaan addiktionsa kanssa.
Tänään just oltiin autolla liikenteessä ja koitin purkaa ajatuksiani, miehen reaktio oli puristella mua reidestä, hiplata alapäätä ja jutella siitä että nai mua tekovehkeellä samaan aikaan kun mä imen sitä, kun mä kuulemma "taidan tykätä siitä, kun saan moneen aukkoon samaan aikaan..." No joo tykkäsin, mutta jäi taas keskustelu sitten kesken... Iltaisin täällä kotona ei ole rauhaa jutella, kun on lapset ja niiden kavereita
HEL-NYC kirjoitti:
Mies käyttää seksiä työkaluna; kyseessä voi mahdollisesti olla seksiaddiktio. Meillä mies on samanlainen, mutta olen kertonut hänelle, että puhuminen on minulle yhtä tärkeää, kuin seksi hänelle. Se herätti miehen kuuntelemaan ja puhumaan. Meillä 10v yhdessä ja mies on suostunut terapiaan addiktionsa kanssa.
Erilaisuus ei tarkoita, että muissa on vikaa. Ehkäpä vika onkin sinussa ..
Vierailija kirjoitti:
Tänään just oltiin autolla liikenteessä ja koitin purkaa ajatuksiani, miehen reaktio oli puristella mua reidestä, hiplata alapäätä ja jutella siitä että nai mua tekovehkeellä samaan aikaan kun mä imen sitä, kun mä kuulemma "taidan tykätä siitä, kun saan moneen aukkoon samaan aikaan..." No joo tykkäsin, mutta jäi taas keskustelu sitten kesken... Iltaisin täällä kotona ei ole rauhaa jutella, kun on lapset ja niiden kavereita
Etkö voi kirjoittaa ajatuksesi paperille. Sitten poltatte yhdessä sen paperin ja panette. Eikö?
Kumpikin saa mitä haluaa.
Sinkkumies