Ei lapsettomuushoitoja yhden lapsen jälkeen!
Ärsyttää ykskin kahden lapsen äiti joka hoidoissa.
Kommentit (65)
Ei lapsettomuushoitoja ollenkaan verorahoista! Jos et saa lapsia, sinun ei ole niitä tarkoituskaan saada - geeneissäsi on jotain vialla.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsettomuushoitoja ollenkaan verorahoista! Jos et saa lapsia, sinun ei ole niitä tarkoituskaan saada - geeneissäsi on jotain vialla.
Kiitos tästä asiantuntevasta lausunnosta. Kuulostaa siltä, että olet perehtynyt asiaan todella syvällisesti.
Lapsen saaminen ei ole mikään ihmisoikeus. Ei edes sen ensimmäisen.
Miksi maksaisin siitä, että sinä saat porsia?
No kahden lapsen jälkeen pääseekin vain yksityiselle. Miksi ärsyynnyt? Ja lapsettomuushoidot ovat muutenkin yhteiskunnalle kannattavaa "bisnestä", sillä niiden avulla saadaan lisää veronmaksajia. Ja varmasti toivottuja ja suunniteltuja lapsia.
Tiedättekö te edes, millaisia nuo hoidot ovat, mitä ne pitää sisällään, ja millaista paskaa moni lapsettomuudesta kärsivä on joutunut kestämään, mm. Teidänlaisten idioottien suunnalta jopa vuosikaudet?? Aika moni lapseton kyllä maksaa ihan yhtälailla veronsa, kun myös wt-mammojen aborttikulut ja huostaanotot, eipä niitä ruukata juuri eritellä, kuka mitäkin kustantaa toiselle. Eikä ne hoidot millään tavalla ilmaisia ole siltikään, pelkät lääkkeet kustantaa jo aika paljon, maksukaton päällekin.
Mutta turhaa minä tätä kirjoitan, ette te siitä mitään ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaisin siitä, että sinä saat porsia?
Miksi mun porsaideni pitäisi maksaa siitä, että sinä saat jotain syötävää eläkeikäisenä?
Mun puolesta lapsettomuushoitoja voitais antaa vaikka kymmeneen lapseen! velojen osuus kasvaa koko ajan niin ihan hyvä että jotkut tekee niitä lapsia vaikka sitten hedelmöityshoitojen avulla ja itse haluan vanhana suomalaisen hoitajan koska en halua vanhoilla päivillä kuunnella mitään "hoono soomi" muminaa
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapsettomuus johtuu siitä, että mieheni on sikiövaiheessa altistunut ympäristökemikaaleille, kuten esim. muovinpehmentimille. Geeneissä ei ole mitään vikaa. Yhteiskunta saa korjata sen, minkä on aiheuttanutkin. Kemikaaliviranomaiset ovat epäonnistuneet tehtävässään suojella kansalaisia.
Jos ei ole varaa lapsettomuushoitoihin yksityisellä, miten on varaa lapseen? Siitähän se rahanmeno vasta alkaa.
Suomessa on syntyvyys nyt liian alhaista. vällyjen alle nyt säpinää ja sutinaa enemmän. Onneksi etniset lisääntyy mukavaa tahtia.
Sama aborttien kanssa: ekan jälkeen sterilisaatio. Eipä tule yhteiskunnalle kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapsettomuus johtuu siitä, että mieheni on sikiövaiheessa altistunut ympäristökemikaaleille, kuten esim. muovinpehmentimille. Geeneissä ei ole mitään vikaa. Yhteiskunta saa korjata sen, minkä on aiheuttanutkin. Kemikaaliviranomaiset ovat epäonnistuneet tehtävässään suojella kansalaisia.
Alkoi kiinnostaa, että miten tämä altistus on todennettu.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole varaa lapsettomuushoitoihin yksityisellä, miten on varaa lapseen? Siitähän se rahanmeno vasta alkaa.
Varmasti on kiva, että kaikki säästöt eivät hupene lapsettomuushoitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Entä ellei johdu geeneistä vaan ympäristöstä? Haastanko sitten Suomen valtion oikeuteen vai elinkeinoelämän yritykset vai virkamiehet?
Meillä tehtiin se iso työ: alkututkimukset, stimulaatiot, munasolukeräykset, kasvattelut ja pakastukset silloin kun eka lapsi sai alkunsa.
Loput kaksi lastamme saivat alkunsa kun pakkasessa olevat sulatettiin ja siirrettiin oman kierron mukaan kohtuun, aika pieni juttu siihen vertattuna miten alkiot oli aluksi saatu aikaan.
Öö, olisiko pitänyt väkisin lopettaa tuohon yhteen ja tuhota pakkasessa olevat kalliit alkiot (= nyt meidän keskimmäinen ja kuopus) kerta jo kerran tärppäsi esikoisen kohdalla? Olet aika mustavalkoisesti ajatteleva ap..
En tarvinnut keinosiemennyksiä ja olin reippaasti yli 40 vee.
Vierailija kirjoitti:
Sama aborttien kanssa: ekan jälkeen sterilisaatio. Eipä tule yhteiskunnalle kuluja.
Monta kertaa kalliimmaksi tulee, jos joku vanhemmaksi kykenemätön tekee lapsen tuollaisen pykälän vuoksi.
Mua aina pakkaa naurattamaan nuo tietämättömien "sulla on geeneissä vikaa"-kommentit. :D Ei, mulla eikä mun miehellä ei ole geeneissä yhtään vikaa, on vaan sellainen vika toisessa, joka olisi voinut tulla kenelle vaan teistä "geneettisesti paremmistakin", mutta joka on lapsettomuushoidoilla ohitettavissa, eikä tule periytymään millään tavalla meidän lapsille. Verot on maksettu siinä missä muutkin, eli periaatteessa kustannettu hoitomme itse. Vai voisko nämä verorahat jotenkin korvamerkitä, minäkään en halua maksaa juopolle maksansiirtoa tai keuhkosyöpää sairastavan tupakoitsijan hoitoja jnejne, niihin kun olis voinut vaikuttaa ihan ilman geenien syyttelyäkin.
Ai että ihan sillä vaan pitäisi jättää yhteen lapseen, kun sua sattuu ärsyttään? No sori hitosti. Mua ärsyttää, kun tuollaisella asenteella liikkeellä olevat lisääntyy, eli parempi jos et kuule lisääntyis ollenkaan, ei asennevamma periytyis. :) T: hoidoilla lapsia saanut.