Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on työmatkalla mutta pihassamme on vieras auto ja valot päällä

Vierailija
15.04.2016 |

Tulin siis töistä kotiin, tai olin tulossa. Minun piti päästä vasta klo 22 mutta pääsinkin aiemmin. En uskalla mennä tuonne! Jos siellä on joku murtovaras. Soitanko poliisit vai menenkö taloon?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä naapuri mukaan? Tai soita poliisille. Ota kuva rekkarista.

Vierailija
2/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene katsomaan mitä tapahtuu. Kai voit vaikka naapurin pyytää mukaasi jos kovin pelottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä naapuri mukaan? Tai soita poliisille. Ota kuva rekkarista.

Naapureita ei ole ihan lähellä. Mietin uskaltaisinko vaan marssia sisään.

Vierailija
4/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoo, mieheni on tuolla pihalla! Vei jotain ulkoroskikseen. Miehen piti olla ihan toisessa kaupungissa.

Vierailija
5/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin siis töistä kotiin, tai olin tulossa. Minun piti päästä vasta klo 22 mutta pääsinkin aiemmin. En uskalla mennä tuonne! Jos siellä on joku murtovaras. Soitanko poliisit vai menenkö taloon?

Onneksi osasit reagoida mamman rautaisella rationaalisuudella ja tulit heti ensimmäiseksi kertomaan asiasta palstalle.

Vierailija
6/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin meidän tienhaarassa ollut pitkiä aikoja vieraita autoja ja jtn ihmisiä mölissyt siinä ulkona aivan sairaina kellonaikoina (aamuyöllä...) en oo jaksanut mennä kattomaan koskaan, oon vaan kihissyt vitutuksissani ja nukahtanu sitten ku mölyäjät häipyneet. Huutaa en kehtaa parvekkeella kun naapurit voi vähän suuttua.

Vierailija
7/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi jos ei ole taajamassa etkä tunne autoa etkä keksi esim. että voisi olla sukulainen.

Vierailija
8/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on provo. Sillä ellei ole, niin siellähän harrastetaan selvästikin sivukivaa. Sunhan piti olla vielä pari tuntia poissa, siinä ajassa vosu ois ehtiny lähteä.

Vierailija
9/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

Ompas jännä tilanne, huh.

Vierailija
10/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä on provo. Sillä ellei ole, niin siellähän harrastetaan selvästikin sivukivaa. Sunhan piti olla vielä pari tuntia poissa, siinä ajassa vosu ois ehtiny lähteä.

Siis ei kai tähän nyt oikeasti kukaan mene. Niin läpinäkyvästi heti alkoi tulla paljastuksia ja kukaan järjellinen ihminen ei oikeasti tulisi tuollaisesta kirjoittamaan mammapalstalle. Jotain uudempia juonenkäänteitä kaivattaisiinkin kuin taas tällainen pettämistarina.

Vierailija
11/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt jäät tarkkailemaan ja keräämään todistusaineistoa! Piti tehdä muuta, mutta taitaakin ilta kulua palstaillen. Haen popparit.

Vierailija
12/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin! Tässä on potentiaalia! Jatkoa kiitos!

Vierailija
13/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoo, mieheni on tuolla pihalla! Vei jotain ulkoroskikseen. Miehen piti olla ihan toisessa kaupungissa.

Ja sun piti olla töissä. Mutta mene vain reippaasti kotiin, ei ne enää ole panemassa, kun mies toi jo kortsuroskiksenkin ulos.

Vierailija
14/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän matkan päässä talosta. Mies meni sisälle. Hitto kun ei oo vaikka kiikareita! Enää ei varas pelota koska mies itse nähty. Yritin soittaa mutta ei vastannut. En tiedä näkikö se mun auton kun kävin pihassa kääntymässä.

Mä en uskalla mennä tuonne koska pelkään et sillä on joku nainen siellä!

Vierailija
15/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tunne miehesi autoa?

Oli tietysti mahdottoman jännä tilanne ja mielikuvitus laukkasi.

Vierailija
16/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene pensaan taakse ja anna kännykän kameran laulaa. Kun mies on lähtenyt, pengot luonnollisestikin ulkoroskiksen. Uuuh, jännää.

Vierailija
17/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tunnen ja tuo ei ole meidän auto.

Vierailija
18/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna menisin sisään, muuten et välttämättä saa selville mitä on meneillään.

Vierailija
19/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mene pensaan taakse ja anna kännykän kameran laulaa. Kun mies on lähtenyt, pengot luonnollisestikin ulkoroskiksen. Uuuh, jännää.

Oon sen verran kaukana et nään hyvin talolle mut en usko et kameralla saan kuvattua ainakaan ikkunasta sisään. Mies on siis sisällä jo. Keittiön valot palaa.

Jos meinaan odottaa et mies lähtee tuolta niin pitäs piilottaa oma auto johonkin, mutta minne? Asutaan siis aika korvessa.

Ap

Vierailija
20/99 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tunnen ja tuo ei ole meidän auto.

Näetkö rekisterikilven? Laita fonectan rekisterinumerohakuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi