tehdäänkö uusi kroppaketju?
Sellainen jossa ei haukuta ketään, ei kiroilla eikä puhuta asiattomuuksia. Esim. näin: mielestäni tuo vaate ei näytä hyvältä ylläsi,koska... Ei näin: hyi vittu näytät oksettavalta tossa vaatteessa! Jos pidetään ketju siistinä niin ei joudu poistoonkaan. Mitä sanotte?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Painan 70kg. Bmi 25. Mutta joo urheilen kyllä. Ja toki kasvatan lantion, jos kerrot miten! Tai hetkonen, enpä kasvatakaan, miellytän omaa silmääni näinkin :) kiitos veikkauksista!
Sulla on hyvä vartalo! Tossa näkee miten se paino tai BMI ei kerro mitään...
Kiitos! Olen itsekin ihan tyytyväinen. Tosin eipä se parin kilon lähteminen haittaisi, mutta näillä mennään :) nautitaan keväästä!
No älä nyt enää laihduta kun on jo y-mallinen kroppa..
Äh, mulle tulee sanasta kroppa mieleen kuollut ihminen. Dekkareissa poliisit puhuu kropasta, kun löytyy vainaja.
Vierailija kirjoitti:
Äh, mulle tulee sanasta kroppa mieleen kuollut ihminen. Dekkareissa poliisit puhuu kropasta, kun löytyy vainaja.
Oisko ruumis parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko ruumis parempi?
Mä käytän aina sanaa vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko siihen eiliseen ketjuun jotain asiatonta? Mä yritin tänä aamuna etsiä sitä, mutta se oli poistettu.
Terv. sen eilisen ketjun aloittaja
Joo, yksi alaikäinen tyttö laittoi kuvansa, niin häntä ruvettiin haukkumaan ja pilkkaamaan.
Se tyttö oli pipsan kokoinen ja vasta 17v.. Ei ihmekään
Eihän se oli mikään syy ryhtyä haukkumaan?
Kiitos! Olen itsekin ihan tyytyväinen. Tosin eipä se parin kilon lähteminen haittaisi, mutta näillä mennään :) nautitaan keväästä!