G: Minkä ikäisenä huomasit, että sääresi eivät ole enää kauniit?
Ja käytätkö silti edelleen minihameita tai lyhyitä shortseja?
Kommentit (36)
No voin rehellisesti sanoa, että teini-ikäisenä huomasin, että sääreni eivät ole kauniit. Eivätkä koskaan ole olleet. Ne on paksut, ja paksut ovat nilkatkin... mutta ainakin reisissä ja säärissä on paljon lihasta... En siis koskaan pidä vaatteita jotka paljastavat reidet. On silkkaa erinomaista tuuria, että edes löydän nahkasaappaat jotka menevät phkeen kohdalta kiinni. Olen 170cm/70kg, eli mistään suuresta ylipainostakaan ei ole kyse..
Sääret ovat edelleen kauniit. Olen 62. Vai tarkoittiko AP reisiä kun puhui minihameista ja sortseista? Niitä en tietenkään ole käyttänyt kymmeniin vuosiin, vaikka reidetkin ovat ihan kauniit. Yli 40-vuotiaalla minihame vain on aina tyylitön
Olen 51 ja sääreni ovat jumalaiset. Kiitos 5xvko treenaamisen. Eikä lopussakaam vartalossa ole moittimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ajavat säärikarvansa? Rakastan sitä, kun naisella on pitkä, tuuhea ja tumma karvoitus, nam.
Teemu 37v.
Eivät kaikki naiset ajele. Itselläni useimmiten ajelematta. Ei vaan jaksa ja hirveiltä todellakin näyttävät. Aika sellaiset DDR-tyyppiset. Vaikea uskoa, että kukaan pitäisi näitä kinttuja kauniina. Ja tosiaan, ei tule hirveästi sortseja tai hameita käytettyä. Kyllä mä nyt sen verran tajuan säästää kanssaihmisten silmäparkoja, että piilotan nämä hirvitykset. Eivätpä ne edes paljoa ulkonäöllisesti parane, vaikka ne ajelisi. Pikemminkin päin vastoin. Usein karvanpoiston jälkeen karvatupet tahtovat helposti tulehtua ja välillä karvat kasvavat "ihon sisään". Ihanaa olla ällö nainen. Ja näin on oikeastaan ollut aina, ihan siitä puberteetin alkamisesta lähtien.
Ajelu on saatanasta, epilaattori rulez! <3
Epilaattori ja vahaus ei kannata kohdallani, koska se vaan lisää taipumusta saada sisään kasvaneita karvoja, jotka sitten myöhemmin voivat näyttää tulehtuneilta. Sheivaus on siinä mielessä parempi, että sisään kasvaneita karvoja on vähemmän ja niitä tulehtuneita näppyjä on vain muutaman päivän sheivauksen jälkeen. Ehkä laserointi voisi olla toimivin ratkaisu, mutta se on liian kallista minulle. Ei mene tasan onnenlahjat.
Täällä kohtalotoveri. Juurineen poistaminen aiheuttaa melkein paiseita, kun karvat kasvavat sissän ja sitten mätivät pihalle. Sokerointi, epilointi, vahaus - mikään ei toimi, vaikka kuinka kuorisi ja kosteuttaisi. Sheivaamalla saan sileät jalat puoleksi vuorokaudeksi, mutta koska ihoni on vaalea ja karvat tummia ja paksuja, niin kuultavat aina ihon läpi. Ja seuraavana päivänä on orastavaa sänkeä elävöittämässä punaiset näpyt.
Onneksi kesällä ohuet pellavahousut ovat viileät, niin ei tarvi murehtia jalkojen ulkonäköä. Uimarannalle olisi silti kiva joskus uskaltautua.
Tiedostan kyllä, etteivät jalkani ole kovin kiinnostavat kenenkään muun kuin itseni mielestä, mutta minkäs teet. Ja palstailu ei ainakaan paranna tilannetta, kun lukee täältä kamalien ihmisten kamalia arvostelujuttuja. :D
Olen kohta 43, ja sääret ovat kauneinta minussa. Juoksen paljon, joten ne ovet lihaksikkaat ja kuitenkin hoikat. Esim maha ja rinnat ovat ottaneet takkiin inetyksissä ja raskauksissa paljon pahemmin. Minihameita en käytä, mutta lyhyehköjä mekkoja tai hameita.
Enpä ole moista vielä huomannut:) Olen 42 vee,pyöreä kroppa,pitkät lihaksikkaat jalat,tasainen kaunis iho:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ajavat säärikarvansa? Rakastan sitä, kun naisella on pitkä, tuuhea ja tumma karvoitus, nam.
Teemu 37v.
Eivät kaikki naiset ajele. Itselläni useimmiten ajelematta. Ei vaan jaksa ja hirveiltä todellakin näyttävät. Aika sellaiset DDR-tyyppiset. Vaikea uskoa, että kukaan pitäisi näitä kinttuja kauniina. Ja tosiaan, ei tule hirveästi sortseja tai hameita käytettyä. Kyllä mä nyt sen verran tajuan säästää kanssaihmisten silmäparkoja, että piilotan nämä hirvitykset. Eivätpä ne edes paljoa ulkonäöllisesti parane, vaikka ne ajelisi. Pikemminkin päin vastoin. Usein karvanpoiston jälkeen karvatupet tahtovat helposti tulehtua ja välillä karvat kasvavat "ihon sisään". Ihanaa olla ällö nainen. Ja näin on oikeastaan ollut aina, ihan siitä puberteetin alkamisesta lähtien.
Kenen säärikarvoihin epilaattori tarttuu? Minun säärikarvani ovat pehmeitä, vaaleita ja ohuita, edes vaha ei ota, jos ovat lyhyitä :( Laseria en ole kokeillut, eikä se varmaan vaaleisiin karvoihin autakaan. Ajelu on siis ainoa keino, jonka olen löytänyt.
Vastauksena kysymykseen; en vielä, olen kolmekymppinen. En käytä minihameita ollenkaan, hameita harvakseltaan ja shortseja kun on kuuma päivä.
12. Mummoni ihmetteli, miksi serkkuni piilotteli kauniita sääriään, kun minäkin esittelin kieroja sääriäni ja paksuja nilkkojani. Silloin itketti, mutta äiti lohdutti sanomalla että sekä hän ja minä olemme nämä kierot geenit mummola saaneet. Ja osti minulle todella hienon oranssin farkkuhameen, jotta en tuosta lannistuisi.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu 37v.
Kenen säärikarvoihin epilaattori tarttuu? Minun säärikarvani ovat pehmeitä, vaaleita ja ohuita, edes vaha ei ota, jos ovat lyhyitä :( Laseria en ole kokeillut, eikä se varmaan vaaleisiin karvoihin autakaan. Ajelu on siis ainoa keino, jonka olen löytänyt.
Vastauksena kysymykseen; en vielä, olen kolmekymppinen. En käytä minihameita ollenkaan, hameita harvakseltaan ja shortseja kun on kuuma päivä.
Vaaleaa on minunkin säärikarvoitukseni, mutta oikein terhakkaa ja tanakkaa. :) Hyvin lähtee epilaattorilla, ja pysyy pitkään siistinä eikä sänkeä tule, kun kasvaa aina uusi suippo karvanpää vaan vaivihkaa.
Korkea kipukynnys on kyllä avuksi, sillä eihän tuo epilointi maailman miellyttävin toimenpide ole. Onneksi karvat kasvavat aina ulospäin eivätkä jää ihon sisälle mätimään. (Epiloin muuten bikinirajat ja kainalotkin, aah mikä ihana pehmeys ja sileys viikkokausia, vaikka kipu onkin aika hiuksianostattava...)
Mä olen 38 ja mielestäni minulla on kauniit sääret. Nilkat ovat kapeat ja pohkeet sopivat. En tykkää käyttää saappaita sillä ne peittävät sääret.
Vasta tämän ketjun otsikon luettuani.
N51
15 - vuotiaana riparilla oli leikkimielinen miss sääri -kilpailu. Silloin havahduin
Mulla on aina ollu hyvät sääret. Jopa näin nelikymppisenä 130 kiloisena. Nyt ne on isommat kuin ennen, mutta edelleen hyvän muotoiset eikä ole mitään esim. suonikohjuja, joskus kun karvat jaksaa ajella, pidän kesällä aina lyhyitä housuja, eli koko kesän sääret paljaana, vähintäänki puolisäärestä.
Ja joo, olen jopa tänne palstalle kerran laittanut kuvani ja sain kehuja että on lihavaksi ihmiseksi hyvät sääret.
Voisitko vilauttaa niitä karvaisia kinttujasi minulle? Ovat varmasti täydelliset.
T