HELP!! Taas tulehtunut patti reiden sisäpuolella. Prkle :((
Kohta 2viikkoa sitten oli. Se avattiin mutta ulos tuli vaan verta. Söin 10pv Kefexiniä. Nyt on TAAS patti samalla alueella (ei sama paikka).
Eilen sain puristeetua sieltä jotain valkoista töhnää ja verta. Putsasin desfinointiaineella. Nyt alue punottaa.
Pitäiskö nyt taas lähtee lekuriin hakeemaan uutta kuuria?
Prkle mä en jaksa enää tätä. Ihan tarpeeksi on muita murheita tällä hetkellä.
Kommentit (8)
Miksi nää nyt yhtäkkiä rupee tulehtumaan? Samanlaisia ollut aika-ajoin vuosia, mutta ei ne ole ikinä tulehtuneet. Ennen tuota kaksi viikkoa sitten tullutta ei ollut kuukausiin yhtään mitään. Jotenkin finnit muutenkin villiintyivät kun olin pääsiäisen jälkeen lomalla.
Vaikuttaako stressi jotenkin? Viimeinen vuosi ollut yhtä stressiä ja ahdistusta.
Äh. En jaksais nyt tällaista enää nyt yhtään.
Ap
Apteekeissa on reseptivapaita voiteita, jotka hoitaa tulehduksia. Esim bacibact on reseptivapaa ja sisältää antibioottejakin. Siyä tai vastaavaa levuttelet siihen. Kysy apteekista :)
Voin todella suositella apteekista saatavaa kuusenpihkavoidetta. Olikohan abilar tjs. nimeltään. Minulla tulee noita paiseita rintojen alle ja tuolla olen saanut hoidettua niitä hyvin.
Kuusenpihkavoidetta löytyy muuten kotoa. Jostain messuilta ostin purkin. Kannattaako laastaria tuupata siihen päälle kun muutenhan toinenkin reisi ja housut ihan rasvassa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuusenpihkavoidetta löytyy muuten kotoa. Jostain messuilta ostin purkin. Kannattaako laastaria tuupata siihen päälle kun muutenhan toinenkin reisi ja housut ihan rasvassa?
Ap
Kyllä voi laittaa jotain harsoa tms suojaksi. Tuo apteekin voide on aivan älyttömän hyvää ja saanut paljon tunnustusta ja moni on netissäkin raportoinut saaneensa siitä apua juuri paiseiden hoidossa.
Käyköhän tällainen voide?
http://hoitolat.info/opencart/kuusenpihkavoide-20-50ml
Tuota löytyis kotoa.
Ap
Suihkuttele pattia usein vedellä ja etsi käyttöösi löysemmät housut tai hame. Puristelu ei ole järkevää ennen kuin patti on valmis, muuten vain pahennat tilannetta. Desifioi aina jos kosket siihen ja seuraa tilannetta ja tarvittaessa lääkäriin.