N18-25 - Millainen auto suhun iskee vanhemmalla gentlemannilla?
Minkälainen auto vanhemmalla miehellä saa jalat heikoksi ja äänihuulet päästelemään hentoja "ooohh.." äännähdyksiä? Tuliterä Mersu? Avo-mallinen Amerikan rauta? Symppis minicooper?Kertokaa! ;)
-mryouth75
Kommentit (50)
En ole tavannut ainuttakaan autoista kiinnostunutta 18-25-vuotiasta naista, vaikka työskentelen metallialalla.
Onneksi tämän ikäluokan miehetkään eivät ostele moisia peniksenjatkeromuja varsinkaan pääkaupunkiseudulla. Jos vaikka kokeilisit kirjallisuuteen tutustumista tai opettelisit soittamaan kitaraa?
N21
Lada. Jos ei käynnisty niin voi sytyttää nuotion alle.
Jospa palaisi koko auto ja ukko.
No ei todellakaan mikään nolo "Amerikan rauta" tai perus mersu tai bemari. Bentley ois aika jees sellanen tyylikäs ja elegantti.
Vierailija kirjoitti:
voi kuinka noloa.
t. ikäisesi nainen
Samaa mieltä. Miksi kerjäät haukkuja?
T. Ikäisesi mies
Uusi. Hieno. Vaikka Mersu. Avoautokin käy varsinkin kesällä. Kiiltävä. Virtaviivainen.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan mikään nolo "Amerikan rauta" tai perus mersu tai bemari. Bentley ois aika jees sellanen tyylikäs ja elegantti.
Miksi esim 60-luvun Mustang on mielestäsi nolo?
Traktori, ihan yhtä charmikas kuin ikäloppu kuskinsakin.
Vetää hiljaiseksi.
No, jos vastaan silti tosissani, en kyllä ymmärrä miksi... Ihan sama mikä, kunhan ei ole pappaskoda tai pappamersu tai mikään naurettava janispetke. Ja kunhan ei tuo autoansa millään tavalla korostetusti esiin, minä olen kyllä autoihminen henkeen ja vereen, mutta jos joka toisessa lauseessa viitataan "tuohon MINUN Audiini", niin ei ei ei ei ei ei... Kunhan äijä osaa oikeasti korjata autoansa ja ymmärtää siitä jotain. On niin noloa kun mies on täysi tampio koneiden kanssa ja tulee sitten jokin typerä alemmuuskompleksi kanssani kun minä en ole. Enemmän pisteitä moottoripyörälle (jota käyttääkin oikeasti). Mutta vain jos se on valittu oikeasti ajatuksella ja omia tarpeita vastaavaksi, ei miksikään egonjatkeeksi, en halua enää ikinä nähdä yhtään keski-ikäistä tiukkaan nahkaiseen ajoasuun itseään tunkenutta valtavaa kaljamahaa Hayabusan päällä. En. Ikinä.
En tiedä. Tajuan huonosti automerkkien päälle. Eikä mun pimppi vielä hienosta tai kalliista autosta kostu. Jos miehellä tai naisella on tarpeeksi karismaa niin se voi ajaa vaikka millaisella kotterolla ilman, että se olisi noloa. N25
Ei yksikään alle 4l ja 300hv.
Merkkinä mieluiten mese tai bmw, auditkin menee.
Cls-mersut ja audin a7 on aika jees, näin esimerkkinä.
Tais mrgeriatric häipyä palstalta häntä koipien välissä. :D
Vierailija kirjoitti:
voi kuinka noloa.
t. ikäisesi nainen
Taitaapi aikuinen nainen olla katellinen, kun ikäisellään miehellä käy flaksi nuorten neitojen kanssa ja oma parasta ennen päiväys on jo ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Ei yksikään alle 4l ja 300hv.
Merkkinä mieluiten mese tai bmw, auditkin menee.
Cls-mersut ja audin a7 on aika jees, näin esimerkkinä.
Monet uudet tehomallit ovat juuri alle tuon 4l.
Mersun AMG GT, Audin RS-mallit ja moni muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi kuinka noloa.
t. ikäisesi nainen
Taitaapi aikuinen nainen olla katellinen, kun ikäisellään miehellä käy flaksi nuorten neitojen kanssa ja oma parasta ennen päiväys on jo ohitse.
Ei se flaksi kyllä taida käydä, jos pitää autovalinnoistakin (joilla epätoivoinen yritys parantaa mahdollisuuksiaan...) kysellä täällä... Muutenkaan kukaan itseään "nuorekkaaksi" kutsuva mies ei koskaan ole sitä. Ei oikeasti ikinuoren ja charmantin naistenkaatajan tarvitse todistella mitään tai tehdä asiasta numeroa kikkailemalla epätoivoisesti ja neuvoja anellen ulkoisten puitteiden kanssa.
skoda octavia.