N18-25 - Millainen auto suhun iskee vanhemmalla gentlemannilla?
Minkälainen auto vanhemmalla miehellä saa jalat heikoksi ja äänihuulet päästelemään hentoja "ooohh.." äännähdyksiä? Tuliterä Mersu? Avo-mallinen Amerikan rauta? Symppis minicooper?Kertokaa! ;)
-mryouth75
Kommentit (50)
Ihan sama, kunhan se auto vaan liikkuu sen verran että se papparainen voi ajella pois mun luota.
N20
Vierailija kirjoitti:
Tykkään vanhoista jenkkiautoista, mutta ei sellainen saa mua kiinnostumaan ikälopuista. Koska muuten muutat nimimerkkis mrikälopuksi? Mryouth ei kuvaa sua nimittäin mitenkään.
Äläs nyt.. Kyllä minua monet sanovat nuorekkaaksi ja sitä olenkin. Ja sitä paitsi monia nuoria mimmejä kiinnostaa itsevarma mies kenellä pysyy ns. "ohjat käsissä". ;-)
mryouth75
voi kuinka noloa.
t. ikäisesi nainen
Ei tartte olla autoa, kunhan miäs on hyvännäköinen vanhempi rokkari 😍
Joku tavallinen. Urheiluauto tms. "hömpötys" saa kaikki vain ajattelemaan että epätoivoinen eronnut mies yrittää toistaa nuoruuttaan.
A-sarjan Mersu tai BMW. Virtaviivainen ja uusi, mutta silti käytännöllinen auto. Mini cooperit eivät ole kovin miehekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään vanhoista jenkkiautoista, mutta ei sellainen saa mua kiinnostumaan ikälopuista. Koska muuten muutat nimimerkkis mrikälopuksi? Mryouth ei kuvaa sua nimittäin mitenkään.
Juuri meinasin sanoa, että ei ainakaan vanhat jenkit :) Miehen auto ei ole koskaan herättänyt minkäänlaista kiinnostusta, ellei naiset ole jostain syystä tienneet sen hintaa.
Tietynlaisia naisia kiinnostaa kalliin näköinen auto; SLK-mersut, Ferrarit, avo-Porschet yms.
Mutta suurinta osaa naisia ei kiinnosta noin paljon vanhemman miehen autot, oli se mikä vain.
Älä jaksa s**tanan pervo-setä, jätä jo nuoret rauhaan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt.. Kyllä minua monet sanovat nuorekkaaksi ja sitä olenkin. Ja sitä paitsi monia nuoria mimmejä kiinnostaa itsevarma mies kenellä pysyy ns. "ohjat käsissä". ;-)
mryouth75
Miksi edes haluat noin paljon nuoremman naisen? Minun mieheni on sinua nuorempi, ja kun 10v sitten iski itselleen itseään melkein 10v nuoremman naisen (olin 21), oli se miehelle oikeasti hiukan noloa. Kyllä hänelle kettuiltiin aika rankastikin nuorikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mryouth75
Oot nuorekas vain unelmissas ja samassa paikassa monet nuoret naiset tykkää vanhoista papoista. Suosittelen siirtymään tänne oikeaan elämään ja etsimään seuraa ikäisistäsi. Katsos kun teille ikälopuille sopii seuraksi toiset ikäloput. Meistä nuorista naisista kuitenkin 99% tykkää ikäisistämme nuorista miehistä.
Auto ei saa lämpimäksi, mutta pyörällä kulkeminen kyllä. Kertoo kunnosta myös kamarin puolella.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mryouth75
Miksi edes haluat noin paljon nuoremman naisen? Minun mieheni on sinua nuorempi, ja kun 10v sitten iski itselleen itseään melkein 10v nuoremman naisen (olin 21), oli se miehelle oikeasti hiukan noloa. Kyllä hänelle kettuiltiin aika rankastikin nuorikosta.
Nuorissa misuissa vaan on sellaista elämäniloa ja tyttömäisyyttä mitä vanhoissa elämän kovettamissa ei ole.. Ei sille mitään mahda, se on biologiaa.
-mryouth75
Ahhah, omasta mielestään vanhempi herrasmies, nuorten naisten silmissä keski-ikäinen ukko.
41-vuotias mies kyselemässä Vauva-lehden keskustelupalstalta millainen auto puree nuoriin naisiin. Oh yeah.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mryouth75
Nuorissa misuissa vaan on sellaista elämäniloa ja tyttömäisyyttä mitä vanhoissa elämän kovettamissa ei ole.. Ei sille mitään mahda, se on biologiaa.
-mryouth75
Tiedätkö mikä on myös biologiaa? Se, ettei nuoret tytöt tykkää noin vanhoista ukoista. :) mee bingosta ettiin ikäistäs seuraa tai runkkaa kotonas yksin. Jätä meidät nuoremmat rauhaan.