Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELP!!! Seksisuhteesta parisuhteeksi?

Pikkumyyy
15.04.2016 |

Nyt mielipiteet kehiin!
Voiko seksisihteesta tulla parisihde??!

Mulla on ollu helmikuun alusta asti juttua yhden miehen kanssa ja aluksi vain tapailtiin.. Mutta tää juttu on muuttunu seksisuhteeksi, ja nyt seksisuhdetta on jatkunut maaliskuusta asti.
Ollaan puhuttu paljon suhteen laadusta ja mitä kummatkin haluaa.
Mies tietää että olen ihastunut mutta en pakota suhteeseen. Mies itse ei ole valmis suhteeseen edellisen parisuhteen vuoksi.
Mutta on kertonut että tykkää ja välittää minusta.
Näyttääkin sen myös hyvin..

Vietämme paljon aikaa yhdessä ja mies yökyläilee luonani viikoittain. Hän on luonani käymässä ja yötä myös lapseni aikaan ja leikkiikin lapseni kanssa...
Vietämme yhdessä vapaa viikonloppunikin..
Mies kertoo päivittäin mitä tekee ja minne menee, vaikka emme ole toisillemme tilivelvollisia..

Voiko siis tästä syntyä jtn vakavampaakin?
HELP!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole seksisuhde.

Vierailija
2/8 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää vaan on 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin noista seuraa mitään hyvää kun asetelma on tuo.

Mies dumppaa sinut kun ei muka voi sitoutua, ja kas kummaa: parin kk:n päästä se sitoutuu johonkin toiseen naiseen.

Klassinen kuvio.

Vierailija
4/8 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siitä syntyä. Mutta voi myös käydä niin, että mies pyörittää sivussa muita tai hyppää jonkun toisen kelkkaan ja toteaa, ettei ollut luvannut sinulle mitään muuta kuin seksiä. Sellaista elämä on. Jos nautit yhdessäolostanne niin miksi et jatkaisi sitä tuollaisena kuin se nyt on. Jos se johtaa johonkin, hienoa. Jos ei, niin suret sitä sitten. Et sinä siihen kuole.

Vierailija
5/8 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän annat lapsesi hengailla miehen kanssa, jonka kanssa sinulla on mielestäsi pelkkä seksisuhde?

Vierailija
6/8 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan sovittu että tää on vaa seksiä. Mutta mies on ruvennut enemmän ja enemmän viettämään kanssani aikaa. Pyöritään samassa kaveriporukassa ja vasta mietittiin kesäks mökin varaamista jne.

Ollaan puhuttu just noista muista kumppaneista ja mies tietää että oon yhen miehen nainen seksi- ja parisuhteessa ja hän sanoo myös samaa itsestään. Ja on sanonut ettei tarvitse muita kun hänellä on minut..

Vierailija
7/8 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on ollut kaverini jo aika kauan...

Vierailija
8/8 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frasier: didn't your mother warn you that sex could lead to things like dating?