Siivosin ja löysin sängyn alta irrallisen paljetin. Onko täällä käynyt joku tietämättäni?
Imuroin äsken ja sängyn viereltä löysin sellaisen paljetin, jota näkee vaatteissa koristeena. Minulla ei ole mitään sellaista vaatetta eikä aavistustakaan, mistä tuo olisi voinut tulla. Olen siivonnut täällä viimeksi viikko sitten eikä tuota ollut silloin. Mistä ihmeestä toi on tänne päätynyt?
Kommentit (32)
Kysy ukoltasi, jos sulla sellainen on.
Onko lapsia, joilla tai joiden kavereilla olisi paljettivaatteita? Onko teillä käynyt viikon sisään vieraita? Käyttäytyykö miehesi epäilyttävästi? Oletko kysynyt häneltä paljetista?
Naapurin drag queen käynyt heittämässä shown kun on ollut kämppä tyhjänä :).
Tarttunut vaatteisiisi jostain ja tippunut lattialle.
Tuollainen yksittäinen paljetti nyt kulkeutuu sukanpohjassakin mistä tahansa kyläpaikasta.
No on raivostuttavia! Ne tarttuu sukkien pohjiin, vaatteisiin, hiuksiin ja joka paikkaan! Oon varma, että se on kulkeutunut sun makuuhuoneeseen vaatteissa.
Ei käyttäydy mies epäilyttävästi, haha! Meillä ei ole lapsia eikö vieraitakaan ole käynyt aikoihin. Yksi miehen miespuolinen ystävä oli täällä mutta tuskin hänellä mitään paljettivaatteita tai askartelutarvikkeita oli mukanaan ja päivystivät lähinnä autotallissa autoharrastuksensa kimpussa. Niin outo juttu.
Jos tuo on ainoa omituisuus, niin kulkeutunut jonkun sukan tai neuleen mukana.
Mutta tarkkaile nyt tapahtuuko poissaollessasi muuta: onko kylppärinkaapissa tavarasi kuten ennenkin vai onko niitä lainailtu, onko jääkaapista hävinnyt jotain kummallista tai sinne ilmestynyt jotain, mitä miehesi ei ostaisi... jne.
Joo, meillä oli joku pessyt taloyhtiön pesukoneessa jotain paljettivaatteita ja niitä hiton paljetteja oli pitkin pesutuvan lattiaa ja varmaan koneessakin :)
Myöhemmin niitä löytyi kotoa kun ne oli tarttuneet vaatteisiin ja kenkiin.
Onko sun työkaverilla jotain vaatetta tai asustetta josta irronnut ja kulkeutunut kotiisi? Ellei niin kyllä teillä joku on käynyt, lapsia jos olisi niin kaikenmaailman askarteluista ym olisi voinut irrota.
Mistähän meille ilmaantuu ne miljoonat villakoirat sängyn alle?
En ole yhtäkään sisään tarkoituksella tuonut.
Ja kuka käy sotkemassa ikkunat?
Vierailija kirjoitti:
Mutta tarkkaile nyt tapahtuuko poissaollessasi muuta: onko kylppärinkaapissa tavarasi kuten ennenkin vai onko niitä lainailtu, onko jääkaapista hävinnyt jotain kummallista tai sinne ilmestynyt jotain, mitä miehesi ei ostaisi... jne.
Mistä nuo nyt kertoisi sitten? Mies käyttää joskus mun kasvovoidetta joten en paljon voi päätellä, jos se on eri paikassa kuin normaalisti. Olen viikot ti-to töissä toisella paikkakunnalla eli täällä nyt voi tapahtua paljonkin sinä aikana kun mies siivoaa ja kokkailee mielellään uutta, joten jääkaapista kyllä löytyy usein outoja tarvikkeita. En nyt ihan usko ensimmäisenä että täällä olisi joku varavaimo levittämässä paljetteja sillä aikaa kun olen muualla :D ap
Kyllä minäkin kallistuisin sen naapurin drag queenin suuntaan.
Meillä on ollut irtopaljetteja lapsen sukassa sisäpuolella, kun on tullut kotiin eskarista... Ne paljetit on helposti mukaan tarttuvia ja ympäriinsä leviäviä, ihan ensimmäisenä en epäilisi paljettipukuista murtovarasta syylliseksi!
Miehesi on vain vähän tyttöillyt poissaollessasi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nuo nyt kertoisi sitten? Mies käyttää joskus mun kasvovoidetta joten en paljon voi päätellä, jos se on eri paikassa kuin normaalisti. Olen viikot ti-to töissä toisella paikkakunnalla eli täällä nyt voi tapahtua paljonkin sinä aikana kun mies siivoaa ja kokkailee mielellään uutta, joten jääkaapista kyllä löytyy usein outoja tarvikkeita. En nyt ihan usko ensimmäisenä että täällä olisi joku varavaimo levittämässä paljetteja sillä aikaa kun olen muualla :D ap
Sanonpahan vain, että entisen työkaverini olisi pitänyt uskoa, ettei koskaan jätä suoristusraudan johtoa taittelematta tai miehensä yhtäkkiä tykkäisikin tulisesta maustekastikkeesta.
Vierailija kirjoitti:
Tutki myös, löytyisikö jostain kätköistä korkokengät miehesi kokoa.
Löysin toisenkin irtopaljetin kun kävin tutkimassa löytöpaikkaa. Kummallista on se, että paljetti oli mun yöpöydän laatikossa. Sen ja sängyn välistä löysin ensimmäisen mutta mitään muuta en näe lattialla tai laatikossa. Laatikossa on vain piuhoja ja kameratarvikkeita. ap
Joopa joo. Miksi olet tähän aikaan kotona?
Jätä se sika!