Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menneisyyden teot ja mokat ahdistaa :(

Vierailija
15.04.2016 |

Yhden yön juttuja... dokaamista... säädyttömiä vaatteita... nakukuvia... yäk kaikkea kauheaa tuntemattomien kanssa. En saa mieltäni rauhalliseksi että nämä teot eivät tulisi vastaan tulevaisuudessa, mitä jos joku on kuvannut minua? Levittelee niitä kuvia? Mitä jos minusta tulee julkkis ja joku saa hyvät rahat iltapäivälööpeillä.

Ahdistaa joka ilta kun mietin kaikkea mitä on tullut tehtyä. Ihan viattomiakin juttuja, mutta tuntuu ett olen ollut täysin eri ihminen silloin. Aivan päätöntä touhua. En halua että kukaan muistaa minua. Haluan kadota....!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä vaan jos lopettaisit niiden asioiden ajattelun, koska et niitä millään tekemättömäksikään saa. Eli aina kun tulee mieleen noita muistoja, niin sanot mielellesi tiukasti että EI, minä en vatvo tätä enää, koska se vaan lisää turhaa huolta tähän hetkeen missä huolia ei ole. 

Jos jonainen päivänä tekosi tulevat vastaan, niin sitten kohtaat sen silloin. Etukäteen on turha murehtia.  Voi olla ja on jopa todennäköistä, etteivät ne tule koskaan vastaan. Ja jos tulee, niin etukäteen murehtiminen ei ole auttanut yhtään, päinvastoin, se on syönyt voimiasi kohdata vastoinkäyminen sitten kun se tulee. Elä hetki kerrallaan, ja murehdi vasta sitten kun on konkreettista murehtimisen aihetta. Kullekin hetkell riittää sen omakin murhe, ei tarvitse päässä pyöritellen kuvitella tulevia murheita ja ahdistua niistäkin.

Vierailija
2/6 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietihän julkkiksia. Onhan nekin tehneet vaikka ja mitä ja tuskin kukaan välittää. Osa jopa rikoksia, mutta niin vain samat Juhantalot ym. on eduskuntaa valittu silti. Nyt vain eteen päin elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse kohti tulevaa, ainoa asia mihin pystyt vaikuttamaan. Ja ilman menneisyttäsi et olisi se, joka olet nyt. Kaikki on mokannu, ne jotka ei, ei hirveän elävää elämää ole elänyt.

Vierailija
4/6 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinusta mitää julkkua tule. Mulkkua voit muistuttaa, mutta ketä kiinnostaa?

Vierailija
5/6 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole myötätuntoinen itsellesi. On ymmärrettävää että tollaiset asiat pyörii mielessä, mutta on myös ymmärrettävä ettei niiden vatvominen auta sinua itseäsi. Luultavasti ihmiset ympärilläsi eivät vatvo menneisyydessä tekemiäsi asioita, vaan ovat myötätuntoisia menneisyydelle ja näkevät sinut sellaisena kuin olet nyt :) kannattaa kokeilla tehdä itse samoin.

Vierailija
6/6 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna anteeksi itsellesi ja elä loppu elämäsi toisella tavalla. Tehtyä et tekemättömäksi saa joten sun on vain opeteltava olemaan sinut itsesi kanssa. Ei ne asiat murehtimalla muutu, eikä kannata pilata iloa elämästä rypemällä itsesäälissä. Jos et yksin pysty asiaa käsittelemään niin käy ammattiauttajalla.