Tapaaamani mies kertoi kysyvänsä tyttären mielipidettä naisten suhteen.
Treffipalstalta näyttää naisten kuvia ja kysyy lapsen mielipidettä kuvista. Olipa turn off-juttu. On yhteishuoltajuudessa ja tuli tuntu,että hakee enempi kodinhoitajaa ja äitiä lapsilleen kuin kumppania
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mieshän vaan jakaa elämäänsä lapsen kanssa. Voi kertoa hyvinkin lapselle, että olisi kiva kun olisi joku kaveri, ja nykyään niitä ihmisiä voi tällä lailla tavata. Ja että täällä olisi yksi joka myös tykkää patikoinnista, onkohan se mukava ihminen ja lähtisiköhän se kahville. Ei tule sitten lapselle yllätyksenä kun joku vieras nainen tupsahtaa kylään kahville, että kukas tämä nyt sitten on ja mistä se pölähti.
Minusta tuo ei ole päätäntävallan antamista lapselle, tai että lapsi saisi liikaa informaatiota. Ei kaikki ole se seksi etunenässä siellä treffipalstalla.
Jos aloittaja kokee ahdistavana sen että miehellä on jo lapsia ja pelkää joutuvansa näiden aamupuuroja keittämään ja neniä niistämään, niin ei pidä sitten deittailla sellaisia joilla niitä on. Vanhempi laittaa lapsen aina etusijalle, ja uuden kumppanin täytyy ilman muuta tulla toimeen lapsenkin kanssa. Ihan jo siitä syystä, että kuka säilyy tervepäisenä jos joutuu pitämään elämänsä osa-alueet visusti erillään? Pelkkä seksisuhde voi toimia niin, mutta ihminen joka etsii elämänkumppania, etsii sitä ihan arkeen kanssaan ja lastensa kanssa. Ja kyllä, siihen liittyy joka ainoa aamu lasten aamupalaa, päivisin heidän kanssa seurustelua ja läksyistä kyselyjä, ja iltaisin iltapesuja.
Aloittaja kertoi miehen kysyvän lapsen mielipidettä vain naisten kuvista. Ei mistään patikointiharrastuksista. Tuo on ihan omaa maalailuasi.
No ainakaan miestä ei voi naisvihasta syyttää kun valitsee petikumppaninkin oman tytön mielipiteen perusteella. Kyllä meidän Mirjaana tietää.
En tiedä millä perusteella te niitä nettideittejä siellä arvioitte itse, mutta en minä kyllä kuvan perusteella vielä tyrmää kuin ne rikollisen näköiset ja baarikärpäset. Minä katson että onko meillä jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja laitan sitten viestiä. En myöskään edes ajattele että se tapaaminen ikinä johtaa seksiin. Voihan löytyä joku muuten mukava ihminen jonka kanssa voi käydä vaikka teatterissa, kun on kaksi yksinäistä.
Eräs tuttu mies kertoo ihan avoimesti facebookissa kuinka kyselee tyttäreltään mielipidettä deiteistään. Tytär ehkä jotain 10. En ymmärrä sitten niin ollenkaan. Ja deititkin kyllä näyttävät vaihtuvan tiuhaan tahtiin. Kaikkea sitä pitää facessakin raportoida. Huh. Ja parit selfiet päälle.
Minä hetken tapailin miestä jolla oli tytär. Kun tytär oli kysellyt, että isä sinä oot nykyään onnellisempi ja hymyilet nykyään kun olet koneella? Isä oli näyttänyt kuvaani ja sanonut että häntä hymyilyttää kun saa jutella netissä tällaisen mukavan tädin kanssa kaikenlaisia asioita. Minusta se oli suloista, ja kuvasti miten lämpimät välit heillä on. Siitä ei sitten tullut sen vakavampaa eikä minusta tullut äitipuolta, mutta myös silloin isä voi kertoa miksi on ollut nyt vähän surullinen, ja että elämä nyt vaan joskus näinkin.