Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaaamani mies kertoi kysyvänsä tyttären mielipidettä naisten suhteen.

Vierailija
15.04.2016 |

Treffipalstalta näyttää naisten kuvia ja kysyy lapsen mielipidettä kuvista. Olipa turn off-juttu. On yhteishuoltajuudessa ja tuli tuntu,että hakee enempi kodinhoitajaa ja äitiä lapsilleen kuin kumppania

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi lapsi pelastui pahalta äitipuolta.

Vierailija
2/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiko valitsee isälleen naisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä sanoi aikoinaan, et olivat perheen kesken katselleet minun treffi-ilmoitusta, ennenkun oli mulle vastannu. Onko se sitten sitä, et voi sitä vastuuta jakaa muillekin ja on niin epävarma valinnoistaan.

Vierailija
4/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas yksi lapsi pelastui pahalta äitipuolta.

0/5

Vierailija
5/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika moni mies hakeekin juuri korviketta vaimolleen eli siivoamaan ja laittamaan ruokaa ja antamaan seksiä säännöllisesti. Itselleni ei tuo kävisi. On teini kotona ja en koskaan alkaisi uusperhesuhteeseen. Lisäksi on oma mukavuus pitää oma koti ja oma tila. Ja miehille kun tämä järjestely ei yleensä toimi, niin pysyn sinkkuna. Satunnaisseksi ei kiinnosta.

Vierailija
6/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin varmaan kysyisin tyttären mielipidettä ja varmasti jos tytär olisi vielä lapsi ja aikoisin jonkun vieraan ihmisen, siis lapselle, ottaa asumaan meidän kotiin.

Vierailija
7/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Exä sanoi aikoinaan, et olivat perheen kesken katselleet minun treffi-ilmoitusta, ennenkun oli mulle vastannu. Onko se sitten sitä, et voi sitä vastuuta jakaa muillekin ja on niin epävarma valinnoistaan.

Lapset varmaankin valitsee omaa äiti jollain tavalla muistuttavan naisen. Voi olla niinkin, että lapset näkevät eri tavalla kuin aikuiset? Ja ainakin kommentoivat rehellisesti.

Vierailija
8/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee miehestä sellainen olo, että hakee turvaa ja aikuista tukea lapselta. Noin epävarma ja epäitsenäinen mies ei kiinnosta. Eikä kyllä uusperhekään.

Vierailija
9/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin varmaan kysyisin tyttären mielipidettä ja varmasti jos tytär olisi vielä lapsi ja aikoisin jonkun vieraan ihmisen, siis lapselle, ottaa asumaan meidän kotiin.

Itselläni on selvyys, etten niin kauan jaa kotia miehen kanssa, kun on lapsia asumassa siellä. Lapsen ei tarvitse sopeutua uuteen aikuiseen kotonaan. Seurustella voin ja tuoda miehen käymään kotona ja näen kyllä aika pian, miten mies ja lapset tulevat toimeen.

Vierailija
10/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39 kirjoitti:

Lapset varmaankin valitsee omaa äiti jollain tavalla muistuttavan naisen. Voi olla niinkin, että lapset näkevät eri tavalla kuin aikuiset? Ja ainakin kommentoivat rehellisesti.

Lapset näkevät eri tavalla kuin aikuiset. Joten siitä ei ole mitään hyötyä, kun aikuiselle kumppania haetaan. Ei lapsi osaa valita itse edes pätevää lastenhoitajaa, koska ei osaa kiinnittää huomiota oikeisiin asioihin.

Vierailija
11/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ymmärrettävää että lapsi on ykkönen.

Jos toinen osa puoli ei ymmärrät tätä. Niin vaihtoon päätyy nopeasti.

Vierailija
12/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin, mutta en herrajesta treffipalstavaiheessa vielä. Alkutreffailun ja tutustumisen tekisin ihan itsekseni nähdäkseni, olemmeko tyypin kanssa edes samalla aaltopituudella, haluammeko tutustua lisää, kolahtaako meillä.

Vasta, kun voisin nähdä tapailun vakiintuvan seurustelusuhteeksi ja todella uskoisin voivani nähdä pidemmänkin tulevaisuuden hänen kanssaan, ottaisin lapseni mielipiteen huomioon. Tällä EN siis vähättele lasta vaan nimenomaan "suojelen" häntä deittielämältäni, ties vaikka 9/10 tapaamista miehistä olisikin "huonoja" ts. emme sopisi yhteen ja lapsi olisi jokaista jo arvioinut ja "elänyt mukana" tavallaan.

Vierailija
13/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hankala suhde on luvassa, jos lähtee linjalle, että lapsi voi olla valikoimassa kumppania isälleen. Parisuhde on aikuisten välinen suhde ja ellei sille ole tilaa (uussuhde), on paras vielä kypsytellä tilannetta.

Vierailija
14/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä (meitä 3 tytärtä) on ollut vähän sama asenne (ei ihan noin eksplisiittisesti mutta kuitenkin), ja voin kertoa, että hän ei ole mikään ihannekumppani...ihana isä on kyllä aina ollut. Mutta jostain syystä mitkään suhteensa eivät kestä.

Vierailija
15/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39 kirjoitti:

Siis tässä tapauksessa oli omat vanhemmat ja sisarukset kyseessä.

Vierailija
16/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nettideitit on jo alkujaan aikuisten juttu. Ei tulisi mieleenkään kertoa alakouluikäiselle, että haen seuraa netistä ja muksut olisi valikoimassa ja arvostelemassa kuvia kanssani. Noin ulkonäkökeskeiseen elämään en halua lapsiani kouluttaa. Jos tapaan ihmisen, joka kiinnostaa ja haluan tutustua, ei se heti tarkoita sitä, että esittelisin lapsilleni. Itse olen vastuussa parisuhteesta, mutta etenkin lapsistani. Mitään alati vaihtuvia miehiä en kotiini toisi. Kahvilla kyllä on tuttavamies käynyt lasten ollessa paikalla, mutta eipä se eronnut siitä, oliko nainen vai mies kylässä.

Vierailija
17/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, itse olisin kyllä voinut valita isälleni paremman kumppanin, nykyinen eukko on patalaiska luuska ja siipeilijä! Toivottavasti ei saa huijattua isääni kanssaan naimisiin. Tämä entinen vuokralla-asuja havittelee ilmeisesti taloa, kun saisi jäädä siihen asumaan isän kuoltua, mikäli siis naimisiin saa huijattua...

Vierailija
18/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Ei oma lapsi ole mikään kaveri, jonka kanssa jutellaan omista seurusteluasioista!

Ihan iästä riippumatta, oli se kolmen vanha tai kolmekymmenen. Joku 13v jo alkaa tajuta, että isi / äiti mahdollisesti harrastaa seksiä sen kumppaninsa kanssa, vaikkei haluaisi asiaa ajatellakaan.

Kyllä lasten mielipide painaa vaa'assa. Mutta itse minä tämän uuden kumppanini etsin ja hyvän aikaa seurusteltiin ilman lapsia. Lapset olivat jo päälle kymmenen siinä vaiheessa. Ja ihan ensin kysyin, että mitä mieltä olisivat, jos äidillä olisi miesystävä.

Olivat sitä mieltä, että asia jees. Seuraavaksi sitten kysyin, haluavatko tavata. Sekin sopi. Ja nyt ollaan ihan arjessa yhdessä.

Vierailija
19/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffipalstalta näyttää naisten kuvia ja kysyy lapsen mielipidettä kuvista. Olipa turn off-juttu. On yhteishuoltajuudessa ja tuli tuntu,että hakee enempi kodinhoitajaa ja äitiä lapsilleen kuin kumppania

Hauskaa myös, että opettaa lapsilleen kuinka elämänkumppani "shoppaillaan" kuin nettikaupasta ulkonäön perusteella. Tuohan todennäköisesti on se, mitä lapselle jää tilanteesta mieleen. 

Kyllä aikuisen pitäisi osata hoitaa esivalintavaihe itsenäisesti. Tulee mieleen tosiaan, että kotitalouskone ja hoivapalvelujen tarjoaja on etsinnässä kumppanin sijaan.

Vierailija
20/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän vaan jakaa elämäänsä lapsen kanssa. Voi kertoa hyvinkin lapselle, että olisi kiva kun olisi joku kaveri, ja nykyään niitä ihmisiä voi tällä lailla tavata. Ja että täällä olisi yksi joka myös tykkää patikoinnista, onkohan se mukava ihminen ja lähtisiköhän se kahville. Ei tule sitten lapselle yllätyksenä kun joku vieras nainen tupsahtaa kylään kahville, että kukas tämä nyt sitten on ja mistä se pölähti.

Minusta tuo ei ole päätäntävallan antamista lapselle, tai että lapsi saisi liikaa informaatiota. Ei kaikki ole se seksi etunenässä siellä treffipalstalla.

Jos aloittaja kokee ahdistavana sen että miehellä on jo lapsia ja pelkää joutuvansa näiden aamupuuroja keittämään ja neniä niistämään, niin ei pidä sitten deittailla sellaisia joilla niitä on. Vanhempi laittaa lapsen aina etusijalle, ja uuden kumppanin täytyy ilman muuta tulla toimeen lapsenkin kanssa. Ihan jo siitä syystä, että kuka säilyy tervepäisenä jos joutuu pitämään elämänsä osa-alueet visusti erillään? Pelkkä seksisuhde voi toimia niin, mutta ihminen joka etsii elämänkumppania, etsii sitä ihan arkeen kanssaan ja lastensa kanssa. Ja kyllä, siihen liittyy joka ainoa aamu lasten aamupalaa, päivisin heidän kanssa seurustelua ja läksyistä kyselyjä, ja iltaisin iltapesuja.