Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TKERTOKAA INHOTTAVIA JA NOLOJA OKSENNUS KOKEMUKSIA. MINÄ ALOITAN...

HÄVETTÄÄ
14.04.2016 |

Mulla alkoi yläasteen joulujuhlassa. En tiedä miksi meni vaikka minua oksetti jo valmiiksi. Esityksiä katsellessa kärsin karmeassa oksetuksessa ja pelossa että oksennan jossain kohtaa en enää voinut olla lähdin juoksemaan kohti salin ovea, mutta oli ruuhkaa enkä päässyt nopeasti niin oksensi ihmisten jalkojen juurelle. Tuo oli todella noloa. Koko salillinen ihmisiä olivat keskittyneet minun "showhon".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauspahoinvoinnista kärsiessäni ehti olla montakin kiusallista tilannetta. Ja sitä oksentelua kesti raskauden puoliväliin asti, molemmissa raskauksissa. Oksennuspussin turvin sitä uskalsi ylipäänsä liikkua missään.. :D

Kiusallisin ehkä oli kälyn lapsen ristiäisissä äänekäs yrjötulva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tätini ja serkkuni kanssa bussissa, minulla oli huono olo.Sanoin siitä tädille, joka eitajunnut kuinka huono. Käski vain odotella kohta oltaisiin perillä. Ja oltiinkin , ennen kuin pääästiin ulos niin se ryöpsähti edessäni olevan serkun, uuden villapaidan selustaan, ja pitkin bussin lattiaa. Täti ei sanonut mitään mutisi vain hienopulverista. Jotenkin jäi syyllinen olo.

Vierailija
4/5 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole nolo kun kukaan ei tiennyt mitään mutta todellakin inhottava. Mua oksetti taksissa ihan kauheasti, ja lopulta oksu tulikin. Sain kuitenkin suuni pidettyä kiinni ja oksennusta oli posket pullollaan. Ei auttanut kun niellä :( Hyi helvetti että se oli kamalan tuntusta.

Vierailija
5/5 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tapahtui kun olin päiväkodissa. Ei siis ollut ollut mitenkään huono olo mutta yhtäkkiä vaan oksensin sinne ulkoleluvarastoon ja muistan että yks tyyppi joka siellä oli niin katto vaan sillee et "hyi *mun nimi*!" Syynä oli influenssa b virus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä