Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä Helsingistä Hki-Vantaalle?

Vierailija
14.04.2016 |

Heippa!
Ei ole tosiaan kovin paljon kokemusta Helsingin suunnalla liikkumisesta ja aiemmin olen mennyt Paunun bussilla suoraan lentokentälle. Nyt ajattelin kokeilla Onnibussia, kun on niin paljon halvempi, mutta se menee Helsinkiin Kamppiin. Mikä sieltä olisi sitten helpoin tapa mennä lentokentälle?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, joo oon opiskelija, joka yrittää venyttää lanttia mahdollisimman paljon. :D opiskelen ulkomailla ja käyn Suomessa niin usein kun mahdollista ja nyt tulikin äkkilähtö takaisin opintojen pariin. Viime hetken lennot on kalliimpia kuin mitä yleensä niistä maksan ja sen vuoksi mietin, jos tuosta matkasta lentokentälle pystyis tinkiin. :D tosiaan tuo Paunu Tampereelta maksaa 27e (ei ole Suomessa kelpaavaa opiskelijakorttia) ja Onnibus 5e. Ei toi paunukaan mua nyt maalta merelle vie, mutta kyllä se opiskelijan lompakko kiittää, jos säästään pystyy. :) kiitos kaikille vinkeistä, täytyy tutustua noihin juna-aikatauluihin!

HSL:n liikenneyhteydet saa kätevästi reittoppaasta:

http://www.reittiopas.fi/

8

Vierailija
22/27 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me aiotaan mennä Onnibussilla niin että jäädään Keimolassa pois ja Kivistön asemalta junalla kentälle.

Ööh... Miksi alapeukku? Nopeampi reitti kuin kiertää Kampin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä juna Tampere-Tikkurila ja siitä lähijuna kentälle?

Vierailija
24/27 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.onnibus.com/fi/liikennetiedotesivu.htm?uid=20160115_0001

20 jatkaa: Edelleen pidän parhaana vaihtoehtona Onnibussia Keimolaan.

Vierailija
25/27 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä juna Tampere-Tikkurila ja siitä lähijuna kentälle?

Varmasti kalliimpaa kuin Onnibussi.

Itse suosittelisin lähijunaa, helppo ja kätevä. Kännykkälipun lisäksi voi ostaa automaatista lipun, löytyy Kampista ja rautatieasemalta.

Vierailija
26/27 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, joo oon opiskelija, joka yrittää venyttää lanttia mahdollisimman paljon. :D opiskelen ulkomailla ja käyn Suomessa niin usein kun mahdollista ja nyt tulikin äkkilähtö takaisin opintojen pariin. Viime hetken lennot on kalliimpia kuin mitä yleensä niistä maksan ja sen vuoksi mietin, jos tuosta matkasta lentokentälle pystyis tinkiin. :D tosiaan tuo Paunu Tampereelta maksaa 27e (ei ole Suomessa kelpaavaa opiskelijakorttia) ja Onnibus 5e. Ei toi paunukaan mua nyt maalta merelle vie, mutta kyllä se opiskelijan lompakko kiittää, jos säästään pystyy. :) kiitos kaikille vinkeistä, täytyy tutustua noihin juna-aikatauluihin!

Olisit kuule saattanut päästä halvemmalla ja nopeammin, jos oisit vaan ottanut tampereelta junan tikkurilaan ja siitä vaihto lentokenttäjunaan. Noh, tiedoksi vaan seuraavaa kertaa varten...

Vierailija
27/27 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmana pääse junalla 5e Tampereelta pk-seudulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan