Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttääkö miehiä sänki ja näppylät?

Vierailija
14.04.2016 |

Joita voi jäädä sheivauksesta. Minulla ei nyt sänkeä ole mutta varmaan jo kaksi viikkoa sitten tuli näppylöitä ja karvatupen tulehduksia jotka revin auki ja nyt niissä pieniä rupia. Nyt hyvin jo parantunut ja karvatonkin mutta muutama pieni rupi ja punainen kohta sielä täälä häpykummulla.
Kehtaanko mennä miehen luokse? Mitä jos häntä ällöttää eikä halua panna kun nähee alapääni?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ainakin väittävät pitävänsä sulatetun ja oudosti tulehtuneen pakastebroilerin näköisestä naimakumppanista.

Vierailija
2/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se kivan näköistä ole, mutta en ole koskaan seksistä kieltäytynyt sen takia. Enkä tosiaanaan toivo, että nainen jättäisi tulematta tuon vuoksi.

Taustatietona: arvostan naisen kehossa ehkä eniten sileää, pehmeää ja tasaista ihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun miehestäni ole ainakaan koskaan voinut päätellä että haittaisivat. Siirryin tosin helppouden vuoksi vahaukseen, jota suosittelen lämmöllä.

Jos mies on muuten asiallinen ja haluaa seksiä kanssasi, en usko, että nuo seikat haittaavat yhtään. 

Vierailija
4/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kyllä hyvät naurut 1, kiitos :D

Ap

Vierailija
5/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs eikai kukaan aikuinen mies voi luulla että näpyt on merkki jostain sp taudista? En ainakaan usko...tai toivo

Ap

6/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs eikai kukaan aikuinen mies voi luulla että näpyt on merkki jostain sp taudista? En ainakaan usko...tai toivo

Ap

No ei voi.

Vierailija
7/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei. Kyllä sheivausnäpyt tunnistaa. -2

Vierailija
8/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää on ruma joka tapauksessa, joten ei näppylät ja sänki sitä enää voi paljoa rumemmaksi tehdä. Sama juttu miehillä. Jos kutenkin juttu on edennyt niin pitkälle, että housut ovat jo pois, niin tuskinpa mies enää alkaa peruuttelemaan.

Vierailija
9/12 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pillu kelpaa aina, karvoilla tai ilman. Ja aina olen nuolenutkin.

t. m-50

Vierailija
10/12 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaiseksi hätäavuksi käy talkki.Näyttää siistimmältä ja hillitsee punoitusta.

Vierailija
11/12 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat sheivailua,pidä välit pitkinä.Itse sheivaan vain treffi-iltoja varten just ennen lähtöä

Vierailija
12/12 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miesten aftershave-balmit voi auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi