Onkohan mukulakivisten kävelykatujen keksijä vihannut tosissaan naisia?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Ei ne miehellekään erityisen mukavia ole.
Mutta varsinkaan ei naiselle, eikä tarvitse edes montaa senttiä kantapään alle, niin ainakin minä joudun vahtaamaan joka askeleen, ettei lipsu nilkat sököksi.
Ei minua ainakaan. Minä osaan valita jalkineet sen mukaan, minne olen menossa ja mitä vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan. Minä osaan valita jalkineet sen mukaan, minne olen menossa ja mitä vauhtia.
Idiootti
Joo, silloinhan oli noita vaihtoehtoja valitaanko piki-, sementti- vai mukulakivitie.
Ei, vaan ne naisten korkokenkämuodin keksijät.
Ihan hölmöä muutenkin. Miksi naisten pitäisi näyttää pidemmiltä? Kuka keksi? Eikös miehet yleensä ole niitä, jotka haluaisivat olla pidempiä?
Ei ne tuohivirsuissa kävelijöitä tekoaikaansa haitanneet.
Oulussa jopa kävelykatu oli aiemmin päällystetty näillä noppakivillä, voitteko kuvitella moista älyn riemuvoittoa? Oli tosi mukava pilata ainakin yhdet korkkarit kesässä. No, viimevuosina on keskustaa kovasti remontoitu ja nykyisin kävelykatukin on kivetty uusilla tasaisilla harmailla laatoilla. Paha vain, että laatat ovat niin huokoista materiaalia, että niihin tarttuu kiinni joka ikinen räkälimppi ja töhry. Ei auta vaikka puhdistaisivat aamua iltaa kivetystä. Kun lisäksi sadevesille on laitettu kivat rännit keskelle katua, muistuttaa koko komeus jättimäistä pisuaaria. Että tervetuloa vain Ouluun!
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ne naisten korkokenkämuodin keksijät.
Ihan hölmöä muutenkin. Miksi naisten pitäisi näyttää pidemmiltä? Kuka keksi? Eikös miehet yleensä ole niitä, jotka haluaisivat olla pidempiä?
Mulle muutaman sentin korot tekee vaan hyvää, eli mä en nyt puhunut mistään piikkikorkkareista tai korkeista koroista muuten, vaan kengistä joissa on hieman korkoa. Ne on kaikkialla muualla mitä parhaimmat kengät kaupungissa kävelemiseen, mutta mukulakivipätkillä meinaa palaa käpy. Kyllä mukulakiveä laitetaan muuten ihan nykyaikanakin, kaikki ei ole vanhaa perua. Ja tämä aloitus oli tavallaan huumoria kärjistyksessään. ap
Kysyisit enemmin kuka pölvästi keksi ne korkokengät.
Puhumattakaan milloin naisista tuli niin turhamaisia että käyttää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti
No nyt meni turhamaista korkokengillä kävelijää NIIN tunteisiin että huh huh!!!
Vierailija kirjoitti:
Kysyisit enemmin kuka pölvästi keksi ne korkokengät.
Puhumattakaan milloin naisista tuli niin turhamaisia että käyttää niitä.
No anna vittu anteeksi, että vaikka tässä Suomessa ollaankin, niin jotkut meistä suomalaisistakin naisista tykkää tasan ja vain omasta tahdostaan myöskin näyttää siltä! Minä lukeudun heihin, jos se mitenkään sopii esim. sulle. Koita elää sen kanssa, ok.
Tyhmä horo. Laita lenkkarit niin ei nilkat mee sököks.
Naiset eivät olisi keksineet edes katuja.
Miehille ei kyllä kelpaa mikään. Jos valittaa mukulakivistä, käsketään käyttää lenkkareita, jos käyttää lenkkareita niin valitetaan, miten suomalaiset naiset ovat äijämäisiä lenkkareissaan.
Anyways, joskus mukulakivikaduilla menee tasaisilla laatoilla päällystetty kapea väylä, sellaisen voisi rakentaa kaikille mukulakivialueille.
Onneksi naiset keksivät sitten asvaltin ja kaikki muutkin nykyihmisten mukavuudet?
Vierailija kirjoitti:
Miehille ei kyllä kelpaa mikään. Jos valittaa mukulakivistä, käsketään käyttää lenkkareita, jos käyttää lenkkareita niin valitetaan, miten suomalaiset naiset ovat äijämäisiä lenkkareissaan.
Anyways, joskus mukulakivikaduilla menee tasaisilla laatoilla päällystetty kapea väylä, sellaisen voisi rakentaa kaikille mukulakivialueille.
Niin, naisethan loistaa noissa insinöörin, arkkitehdin ja paskojen ulkohommien tehtävissä.
Siitä vaan sitten päällystämään katuja vaikka niillä kuukautissiteillä, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä horo. Laita lenkkarit niin ei nilkat mee sököks.
Horo? Nyt erehdyit, en ole sun äitisi.
Ei ne miehellekään erityisen mukavia ole.