Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUSLAB neulajupakka. Kerrotiinko missään mikä virhe siis tapahtui?

Vierailija
14.04.2016 |

Mikä takaa että tämä tapahtuu nyt ensimmäisen ja ainoan kerran??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Sanottiin että useiden virheiden summa mikä takaa, että ON tapahtunut ennenkin, kun sähellys noin yleistä

Vierailija
2/7 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

RRASSISSTTI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne monet virheet on?

Jos vaikka kaikilla hoitsuilla ei ole tapana napsauttaa sitä turvakorkkia kiiinni, ja kaikilla ei ole tapana tarkistaa onko neula steriilissä paketissa, niin miten kummassa kukaan ei ole aikaisemmin huomannut??? Jo heti kun on käytetyn neulan ottanut käteensä, niin nostanut ison haloon! Monikohan siellä nyt miettii mielessään omia mokia joista ei jäänyt kiinni...

Vierailija
4/7 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Jotenkin outo ja ympäripyöreä selitys. Monen virheen summa. Aikamoista että moinen virhesuma yhtäkkiä tulee.

Vierailija
5/7 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä valeuhrista ollut mitään selityksiä? Siis siitä tytöstä, jota Embuske haastatteli ja joka ei ollutkaan kukaan niistä uhreista. Vaikka itse väitti saaneensa puhelun Huslabista.

Vierailija
6/7 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ollut oikea roskis ei muita virheitä olisi päässsyt tapahtumaan. Mielestäni tämä oli siis se ratkaiseva virhe. HALLINNOLLINEN VIRHE. Turvaneulat, oikeat roskikset ja uusien neulojen käyttöönotto vasta silloin, kun perhedytyksessä on käyty kaikki huolella lävitse. Perehdytyksessä jo kuuluu huomata, että sitä ei voida tehdä, koska PUUTTUU ROSKIKSET.

t. Minä kerron, jos ei ole kerrottu

Vierailija
7/7 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siitä valeuhrista ollut mitään selityksiä? Siis siitä tytöstä, jota Embuske haastatteli ja joka ei ollutkaan kukaan niistä uhreista. Vaikka itse väitti saaneensa puhelun Huslabista.

Koko juttu saa jo koomisia piirteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi