Miten toipua erosta kun olen ihan loppu
Kaikki tuntui olevan täydellisesti ja mies antoi myös olettaa että tykkää minusta ja kaikki on tosi hyvin, mutta sitten jättikin yhtäkkiä sillä verukkeella että en tunnu oikealta ja hänen tunteet ei riitä minulle. Toinen nainen ei ole kyseessä, siitä olen varma.
Olen aivan murtunut ja masentunut, itsetuhoisiakin ajatuksia on. Ajattelin miehen olevan minulle se jonka kanssa perustan perheen ja menen naimisiin, mutta kun toinen ei vastaakkaan siihen niin olo on hylätty. Mies on nyt ulkomailla monta kuukautta ja viikko sitten nähtyämme kaikki oli aivan mainiosti. Pari päivää takaisinlähdön jälkeen hän kertoi minulle tuntemuksistaan ja erottiin. Ero tuntuu myös aivan turhalta koska yhdessäolo on ollut ihan ruusuilla tanssimista, mutta jostain miehelle putkahtikin tällänen asia päähän. En kestä ajatusta siitä että en voi saada elämäni miestä eikä hän enää koskaan tule halaamaan minua. Kaikki tuntuu ihan absurdilta ja siltä että minulla ei ole syytä elää koska ei ketään sopivampaa miestä voi minulle koskaan löytyä. Enkä edes halauisi ketään muuta. Jokainen päivä on yhtä taistelua ja itkua, rinnasta puristaa ja olo on ontto. Paniikki meinaa iskeä koko ajan. En saa syötyä enkä nukuttua enkä tiedä voiko tästä koskaan päästä yli. Mieli yrittää kehitellä jotain toivoo että mies muuttaisi mielensä mutta kun niin ei tule tapahtumaan.
Löytyisikö sieltä vertaistukea tai vastaavanlaisia kokemuksia? Jostain tahtoisin ammentaa voimia selviytymiseen tai edes löytää elämänhalun.
Kommentit (48)
En minä haluaisi surra häntä enää sekuntiakaan mutta kun tuntuu että elämäni on pilalla koska en tule häntä ikinä itselleni saamaan, vaan sen tekee joku parempi nainen.
Joku parempi mies tulee saamaan sinut :)
Miksi edes haluat miehen, joka voi tuosta vain jättää sinut?
Sitoutumiskammoinen häntäheikki se vaan. Parempi, että erositte nyt kuin myöhemmin vaikka lastensaannin jälkeen.
Ette nähneet kuukauteen... Mies varmaan pettänyt silloin. Yhden illan juttuja tai maksullisia, jos ei vielä uutta naista. Varmaan tajusi ettei teistä tule mitään.
Mitä te sitten teitte sen viikon yhdessä, jos oli mielestäsi normaalia?
Halailtiin ja pussailtiin, katottiin telkkaria ja syötiin, suunniteltiin minun vastavierailua. Ihan kun aina ennenkin.
Mulla oli vähän samanlainen kokemus. Viimeinen ilta kun olimme yhdessä meni mielestäni ok, mutta sitten mies jätti. Jälkikäteen ajateltuna oli vain pieniä poikkeavia juttuja. Esim kaupassa mies ei kantanutkaan kassia, kuten aina ennen. Hän ei myöskään maksanut automaattisesti. Oli hieman halveksivaa piikittelyä luonteestani, olin kuulemma liian pikkutarkka. Aikaisemmin ei ollut kritisoinut.
Aluksi itkin ja kaipasin koko ajan sitä läheisyyttä öisin ja muutenkin. Nyt pari vuotta eron jälkeen en enää kaipaa yhtään. Ällöttää koko mies.
Ohis, mutta mistä tällaiset viestit kumpuaa? Maksullisia? ? provoilua varmaankin, mutta silti...Ei tarvitsisi tulla tällaista lietsomaan kun toisella paha mieli jo joka tapauksessa. Joskus vaan käy niin, että kun on välimatkaa, niin ymmärtää, ettei se juttu ollutkaan se elämän rakkaus ja haluaa sitten olla vapaana siellä ulkomailla (ja muutenkin). Ei siihen pettämisiä, muita naisia tai ainakaan maksullisia tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Ette nähneet kuukauteen... Mies varmaan pettänyt silloin. Yhden illan juttuja tai maksullisia, jos ei vielä uutta naista. Varmaan tajusi ettei teistä tule mitään.
Se ( tuska, paha mieli) menee ohi aikanaan.
Voin luvata tämän Sinulle,
että tulee päivä jolloin et ajattele tätä hylkäämiskokemusta, vaan ihan muita asioita.
Satavarmasti menee näin, älä ole huolissasi vaan turvallisella mielellä.
Hyvin Sinun käy.
No jos tämä ihana täydellinen mies oli esimerkiksi Thaimaassa kuukauden niin varmasti on ostanut seksiä.
Ei pitäisi edes kysyä, mutta miksiköhän mielestäsi on näin? Että jos mies on jossain kaukomaassa kuukauden, niin varmasti tulee pakottava tarve ostaa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
No jos tämä ihana täydellinen mies oli esimerkiksi Thaimaassa kuukauden niin varmasti on ostanut seksiä.
Minustakin outoa tuo matkustaminen ilman tyttöystävää. Varsinkin etäsuhteessa luulisi että haluaa viettää loman yhdessä. Poikien matkalle lähdetään ostamaan seksiä. Että siinä mielessä ero ei tainnut olla niin yllättävä.
Kyseessä ei ole lomamatka vaan korkeakoulun vaihto-opiskelu. En jaksa hetkeäkään uskoa pettämiseen saati maksullisiin naisiin.
Mä olen lukenut blogia ja siitä on ollut apua. Ei kannata jäädä roikkumaan ainakaan. "Dating is a revolving door."
Oletteko viestitelleet eron jälkeen? Onko mies kertonut mitään uutta...
Ehkä mies ahdistui kun suunnittelit matkaa hänen luokse ja aikaa kun hän palaa ulkomailta? Olette vielä aika nuoria? Nuorena sitä elää päivä kerrallaan...
Ihan saletisti miehellä jo uusi. Jos ei vielä seurustele niin on ainakin iskenyt silmänsä johonkin uuteen. Miehet on pinnallisia, en usko että rakastavat samalla tavalla kuin me naiset. Ovat mukavia "sielunkumppaneita" jotta saavat seksiä.
Älä pliis jää suremaan tätä miestä liian pitkäksi aikaa!