Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyin eilen yhdelta tadilta kaupan kanta-asiakaskorttia. Rouva sai raivarin, koska hanelle ei ole koskaan kukaan sita antanut!

Vierailija
21.02.2006 |

Aina kysytään, että onko ja kun ei ole, ei siltikään voida antaa. No, annoin hakemuksen. Ovelta hän vielä huusi tekevänsä valituksen, kun on niin huonoa asiakaspalvelua (siis kun ei ole korttia annettu). Pahoittelin kovasti tilannetta, että JUURI hänelle ei ole korttia annettu.

Vihaan noita kanta-asiakaskortteja. Jos kysyn ja asiakkalla ei ole, tulee pitkä selostus, kuinka hän ei hommaa mitään kortteja. Jos en kysy, ja asiakkaalla onkin, hän ei muista antaa ja se on mun vikani. Joka päivä saan kuulla, kuinka ne bonukset ja pisteet on niin huonoja ja kilpailijan kortti on paljon parempi. ARGH.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse kysy, niin monikaan ei muista antaa. Sitten kun on jo seuraava asiakas menossa niin sanotaan " Ai niin, tää kortti. Voisitko antaa bonukset?" . Ja jos kysyy niin jotku oikein alkaa esitelmöimään, miksi ei halua korttia hankkia. Ei kiinnosta!!! Jos ei sitä korttia ole, niin sanokoon, että ei oo!

t. opiskeluaikanaan kassatöitä tehnyt

Vierailija
2/3 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kestää idiootteja ihmisiä ja ajattele, että on meitä normaalejakin onneksi ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä tutki tarkkaan kortin nimen ja piti 5 minuutin saarnan ja ristikuulustelun, kenen korttia käytän. Kaikille muille toivotteli hyvää päivän jatkoa sun muuta iloisesti, minulle ei sanonut mitään.

Tiedän kyllä, että kortti on henkilökohtainen, mutta jos hyöty menee samaan talouteen, miksi sitä ei saisi käyttää. Meinasin tehdä valituksen myyjän käytöksestä, mutta se jäi. Olen huomannut monesti että kaupassa ruuhka-aikana tämän kassan kohdalla on tyhjää, miksiköhän?