Haluan kiltin ja kunnollisen miehen!
Nyt näin kolmekymppisenä on juoksut juostu, lapset tehty ja haussa se kunnon mies, jonka kanssa jakaa loppuelämänsä. Jännämiehet on jo niin nähty. Ei sellaista enää ikinä! Löytyisikö täältä sopivaa kilttiä miestä minulle?
Kommentit (70)
ap on nelikymppinen mies, joka ei kiinnosta naisia.
Ap:lle ei ole tähänkään asti kelvannut kiltti mies koska kilteissä ei vaan ole sitä vetovoimaa joka tepsii naisiin.
Kolmekymppisenä kiltteyden vaikutukset alkavat näkyä: kiltti kolmekymppinen on kokematon ja epävarma sekä todennäköisesti masennuslääkityksellä. Ap on jännämiehiin kyllästyneenä kuvitellut jonkinlaisen unelmien prinssin joka tulee kyllä paljastumaan harhakuvitelmaksi.
Kannattaa mieluummin vaan ottaa sellainen jännä ja yrittää muokata siitä kehityskelpoinen puoliso.
Eihän kukaan sulle kunnon mieheksi enään rupea. Vinkuvat pennut joltain muulta tulee kaupan päälle.
En ala toisten miesten lapsista pitämään huolta ja jos olet niin idiootti että teet lapsen ja eroat olet paskasi ansainnut.
Heh. Jos mies ei viitsi maksaa kolmeakymppiä liittyäkseen deittisaittiin, mutta maksaa sen nurisematta yhdestä baari-illasta, onko hän muutenkaan sitten sellainen jota ap hakee?
Jos kunnollinen, työssäkäyvä mies hakee tositarkoituksella elämänkumppania, hän kyllä maksaa sen kolme tai kuusikymppiä muutamasta kuukaudesta, laittaa sinne kuvansa ja kertoo mitä harrastaa.
Ne jotka haluavat heti siirtää keskustelun ulos saitilta, ovat hyvin moni nettihuijareita jotka vain odottavat että on oikea hetki pyytää rahaa. Niihin ei kannata sotkeentua lainkaan.
Alkaa tuntua että kommentoin täällä juuri sellaiselle ilmaishiihtäjälle, joka haluaa vaan äkkiä p****a, ja haluaa sen ilmaiseksi, itse ei ole valmis panostamaan mitään, eikä varsinkaan tosimielellä liikkeellä. Nämä on niin nähty. Mutta sellaisetkin alkaa tunnistaa ja voi sitten karsia ne pois vähin äänin.
23 / 40 / 45.
Ei se siitä muutamasta kympistä ole kiinni, minulla. Mutta miksi ihmeessä maksaisin nettideitistä jossa on 10% siitä määrästä ihmisiä mitä ilmaisissa palveluissa? Samat tyypit ovat lisäksi myös tuolla ilmaisilla sivustoilla. Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Jos mies ei viitsi maksaa kolmeakymppiä liittyäkseen deittisaittiin, mutta maksaa sen nurisematta yhdestä baari-illasta, onko hän muutenkaan sitten sellainen jota ap hakee?
Jos kunnollinen, työssäkäyvä mies hakee tositarkoituksella elämänkumppania, hän kyllä maksaa sen kolme tai kuusikymppiä muutamasta kuukaudesta, laittaa sinne kuvansa ja kertoo mitä harrastaa.
Ne jotka haluavat heti siirtää keskustelun ulos saitilta, ovat hyvin moni nettihuijareita jotka vain odottavat että on oikea hetki pyytää rahaa. Niihin ei kannata sotkeentua lainkaan.
En tiedä milloin viimeksi olet noita hintoja katsellut, mutta se hinta on lyhyissä jaksoissa (1-3kk) kyllä vähintään neljäkymppiä per kuukausi. Tuosta voit laskea paljon se aloittaminenkin maksaa. Vuoden sopimuksen jos teet niin kk-maksu on halvempi, mutta aloituskustannus kasvaa entisestään. Helppohan se on naisen huudella...tuskin olisit itse heti valmis sijoittamaan tuollaisia summia miehen etsintään. Lisäksi suoraan sanottuna mielestäni se tarjonta oli niin surkeaa ettei siitä viitsinyt maksaa.
Ei mitenkään tietenkin. Mieheni jonka sieltä löysin, oli tehnyt kokeeksi yhden profiilin, maksulliselle saitille. Hän ei ikinä ehtinyt millekään ilmaissaitille, koska korjasin niin hyvän miehen välittömästi pois kuleksimasta ja vapailta markkinoilta. Sori.
Enpä kyllä minäkään ollut millään ilmaissaitilla. Ajattelin että pieni maksu karsii pois totaalisen persaukiset, liian nuoret, ja sellaiset jotka eivät ole ihan tosissaan.
23 / 40 / 45
Kiltillä miehellä ole kun vasta kysyntää 30v tiennoilla ja kiltillä miehellä ole itsellä niitä lapsia vielä joita se varmaan haluaisia sekä yh.t ovat naisista alinta pohjasakkaa. Tämä on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Kiltillä miehellä ole kun vasta kysyntää 30v tiennoilla ja kiltillä miehellä ole itsellä niitä lapsia vielä joita se varmaan haluaisia sekä yh.t ovat naisista alinta pohjasakkaa. Tämä on totuus.
Näin on. Kilttimies kolmikymppisenä alkaa pikkuhiljaa näyttämään mieheltä eikä hintelältä teinipojalta. Luultavasti löytyy myös korkeakoulutus ja hyväpalkkainen työpaikka. Tällöin kilttimies alkaa kelpaamaan jollekin elämäm koulun käyneelle yh:lle joka etsii aisuria ja elättäjää itselleen ja äpärälleen. On kilttimiehen VELVOLLISUUS kieltäytyä tästä kunniasta.
Maksoin tietysti itsekin sen liittymismaksun, ei se minullekaan ilmaista ollut. Minusta vaan sijoitus oli ehdottomasti ja kiistämättä moninkertaisesti sen tuloksen arvoinen. Olet ehkä juurikin liian nuori / et tosissaan / et töissä jos tämä konsepti on sinulle liian vaikea.
Yh tarkoittaa että asuu lastensa kanssa, ilman miestä, ei että välttämättä olisi köyhä tai mitenkään surkea tai elatuksen tarpeessa. Myös miehillä alkaa kolmekymppisinä jo olla lapsia tai alkaa haluta lapsia.
Nettiprofiilissa voi ihan valita etsiikö sellaista jolla on lapsia, ei tarvitse missään vaiheessa joutua tekemisiin sellaisen kanssa joka ei vastaa omia toiveitaan. Silti on paljon paljon kunnon miehiä tarjolla, joita se ei haittaa lainkaan.
23/ 40 / 45
Alan olla samaa mieltä, että ap:tä ei ole olemassakaan koska ei kommentoi lainkaan, sensijaan on joku naisvihaaja peräkammarin poika... ehkä hän on palstan lassukka, joka on sodassa kuvittelemiaan elätettäviä siipeilijänaisia vastaan. Jos ei joku oikea nainen kommentoi jotain relevanttia niin päätän osuuteni Pasilasta tähän.
23 / 40 / 45 ym jotain
Itse olen ollut aina kunnollinen, ostanut, asunnon, autot, lapsikin on tullut ja mikä on lopputulos, kiukutteleva, vittuileva pihtari akka.
En ole pettänyt en juurikaan käytä alkoholia en hakkaa muijaa tai lasta.
Olen kaiken mukaan ihan kunnollinen MIES, tosin huono tuloinen duunari mitä ei kiinnosta koulujen käynti.
Ikinä en ole paljoa vaatinut, mulle riittäisi että joku pitäisi hyvänä, seksiä ja yhdessäoloa silloin kun olen kotona, mutta ilmeisesti sekin on liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Alan olla samaa mieltä, että ap:tä ei ole olemassakaan koska ei kommentoi lainkaan, sensijaan on joku naisvihaaja peräkammarin poika... ehkä hän on palstan lassukka, joka on sodassa kuvittelemiaan elätettäviä siipeilijänaisia vastaan. Jos ei joku oikea nainen kommentoi jotain relevanttia niin päätän osuuteni Pasilasta tähän.
23 / 40 / 45 ym jotain
Tässä ketjussa on kyllä keskustellut useampikin mies, joten jospa rauhoitut annat uhosi laantua. Ehkä ihan hyvä että poistut keskustelusta, sillä kukaan ei jaksa katsella tuota maksullisten deittisaittien estotonta (perusteetonta) mainostamista.
M40v kirjoitti:
Itse olen ollut aina kunnollinen, ostanut, asunnon, autot, lapsikin on tullut ja mikä on lopputulos, kiukutteleva, vittuileva pihtari akka.
En ole pettänyt en juurikaan käytä alkoholia en hakkaa muijaa tai lasta.
Olen kaiken mukaan ihan kunnollinen MIES, tosin huono tuloinen duunari mitä ei kiinnosta koulujen käynti.
Ikinä en ole paljoa vaatinut, mulle riittäisi että joku pitäisi hyvänä, seksiä ja yhdessäoloa silloin kun olen kotona, mutta ilmeisesti sekin on liikaa?
Tuttu tarina. Mulla oli vielä ne hyvät tulotkin, muttei auttanut asiaa. 12 vuoden yhdessäolon jälkeen se pihtaileva akka jäi kiinni pimperon jakamisesta jollekin elämäntapainkkarille. Selityksenä, että minä olin liian kiltti ja sen takia tylsä, ei kiinnostanut enää.
Pahoittelen sitten että vedin hätäisiä johtopäätöksiä. En tarkoittanut mainita nettideittiä mainoksena, vaan hyvää tarkoittavana vinkkinä. Moni vielä ajattelee että vain epätoivoiset hakevat seuraa netistä, ja että se aikuisille ei sovi lainkaan. Naiselle on vaikeaa lähteä hakemaan seuraa, kun baarit ja baarikärpäset eivät opiskeluaikojen jälkeen ole kiinnostaneet. Missä niitä ihmisiä sitten tapaa?
Miehellekin siinä on vinkki sikäli, että näin naiset saattavat ajatella - että jos et laita kuvaasi ja yrität heti saada keskustelun jonnekin privaattisähköposteihin, että sinulla ei ole puhtaat jauhot pussissa ja keskustelu loppuu siihen. Ilmaisin vain oman ennakkoluuloni sellaisia kohtaan joilla ei ole muutamaa kymppiä irrottaa, mutta kun olen itse pitkään käynyt työssä ja maksanut asuntolainaani ja muuta, niin se lienee ymmärrettävä näkökulma minun puoleltani.
Miehelle joka kaipasi yhdessäoloa kotona, eihän tuo ole liikaa vaadittu... nelikymppisellä naisella alkavat vaihdevuodet hiipii päälle ja tekee ärtyisäksi, eikä kukaan tiedä miksi. Käynti gynekologilla ja hormonikorvaushoito auttaa. Mutta tuosta kannattaa varmaan tehdä uusi aloitus.
23 / 40 / 45
En olisi ikinä huolinut miestä, joka nimittää toisten lapsia äpäriksi tai halveksii yksinhuoltajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on useita kivoja ja superkilttejä kavereita jotka ei vaan löydä itselleen naisystävää. Mikä ihme siinä on. Itse otin kiltin ja kunnollisen miehen ja näiden muidenkin kanssa lähtisin mielelläni treffeille juuri siksi koska ovat kilttejä ja luotettavia. Miksi niin harva nainen ajattelee näin?
Kyllä mulle kiltti mies kelpais, todellakin! Mutta mistäs sellaisen löytää? Ei ole paljoa näkynyt. Ja olen sentään jo yli 30. Epäilen, että kilteillä miehillä on korkeat kriteerit. Pitää olla puhtoinen, hoikka, nätti naapurintyttö, urheilullinen, kunnianhimoinen, äidillinen, luonnollinen, viaton, hyvää vaimomatskua jne. Jännämiehet on pleijereitä ja niille kelpaa kuka vaan, vaikka tällainen vähän laaduttomampikin tapaus. Kiltit miehet ei lähesty (sinäkään mua). Surullista mutta totta.
Mä oon noita kaikkia sun kriteerejä omaava. :-D Mulla on kiltti ja kunnollinen mies. Ja ajatelkaapas löysin sen täältä vauva palstalta ihan. ;-) En osaa sanoa, kai mulla kävi hyvä tuuri että sen löysin.
Mitä ap:lla on tarjota miehelle? Muutakin kuin valmiit lapset ja sukupuolitautien runtelema pillu.
Siis maksaako miehet oikeasti muka niitä järkyttävän isoja maksuja deittipalveluista? Nehän on käytännössä pakko maksaa noilla "laadukkaammilla" saiteilla, että pystyy vastaamaan viesteihin ja katsomaan kuka on käynyt profiilissa? Vai ovatko ystävävättäresi ottaneet yhteyttä mieheen ja siirtäneet keskustelun heti jonnekin maksuttomalle areenalle?