Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan kiltin ja kunnollisen miehen!

Vierailija
13.04.2016 |

Nyt näin kolmekymppisenä on juoksut juostu, lapset tehty ja haussa se kunnon mies, jonka kanssa jakaa loppuelämänsä. Jännämiehet on jo niin nähty. Ei sellaista enää ikinä! Löytyisikö täältä sopivaa kilttiä miestä minulle?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siis skottilaiset kiinnostaa?

Vierailija
2/70 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Kun ei kiinnosta leikkiä jotain betamiestä ja aisuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yks. Olen hyvä isä lapsillesi ja lupaan ostaa sinulle Skoda Octavian jos vain annat lauantaisin saunan jälkeen seksiä. Poikuushan mulla on vielä tallella, mutta ei kai se sua haittaa? Tätäkö olen koko elämäni. Sinäkö se oot, elämäni nainen?

Vierailija
4/70 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttiä ja kunnollista miestö tarvitaan nyt niiden jännämiesten jälkeläisten kasvattamiseen ja elättämiseen. Kiva. Toivottavasti kiltti ja kunnollinen mies ei ole lisäksi idiootti.

Vierailija
5/70 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään joku haluaa

Vierailija
6/70 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia ulkomaalaisten kanssa?

Terveisin Naispelko22

Vierailija
7/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän me kaikki 😏

Vierailija
8/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan lapset ei ole rumia natsi valkoihosia niin voin kasvattaa lapsesi. minulla on rahaa tilillä.

Vierailija
9/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useita kivoja ja superkilttejä kavereita jotka ei vaan löydä itselleen naisystävää. Mikä ihme siinä on. Itse otin kiltin ja kunnollisen miehen ja näiden muidenkin kanssa lähtisin mielelläni treffeille juuri siksi koska ovat kilttejä ja luotettavia. Miksi niin harva nainen ajattelee näin?

Vierailija
10/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on useita kivoja ja superkilttejä kavereita jotka ei vaan löydä itselleen naisystävää. Mikä ihme siinä on. Itse otin kiltin ja kunnollisen miehen ja näiden muidenkin kanssa lähtisin mielelläni treffeille juuri siksi koska ovat kilttejä ja luotettavia. Miksi niin harva nainen ajattelee näin?

Kyllä mulle kiltti mies kelpais, todellakin! Mutta mistäs sellaisen löytää? Ei ole paljoa näkynyt. Ja olen sentään jo yli 30. Epäilen, että kilteillä miehillä on korkeat kriteerit. Pitää olla puhtoinen, hoikka, nätti naapurintyttö, urheilullinen, kunnianhimoinen, äidillinen, luonnollinen, viaton, hyvää vaimomatskua jne. Jännämiehet on pleijereitä ja niille kelpaa kuka vaan, vaikka tällainen vähän laaduttomampikin tapaus. Kiltit miehet ei lähesty (sinäkään mua). Surullista mutta totta.

Vierailija
11/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Ainakaan

Vierailija
12/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisko jos kiltillä miehellä olis lapsia jännänaisen kanssa?

Vierailija
13/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan sitä puhetta. Naiset haluaa kuitenkin jännitystä elämään, sellasen kiltin ja rauhallisen miehen kanssa vaan masentuvat. Ei synny sitä kipinää.

Vierailija
14/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä palstalla oikeasti aikuisia ihmisiä? Kuka oikeasti puhuu jännämiehistä ja -naisista? Huumoria? Missä kohti pitäisi nauraa??

Vierailija
15/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuulemma katseen kestävä, kiltti mies. On omaa tahtoa, ei perässä vedettävä, oma kaveripiiri, sopivan tuhma parisuhteessa. Mutta useimmat naiset haluavat ryyppäävän,hakkaavan miehen, jota hoivata,pelastaa. Koska haluaisin mennä ihan autollakin, niin ei voi ryypätä kaiken aikaa. Mistähän löytäisi kunnollisen,lapsettoman,tavallisen näköisen vapaan yli 30v naisen?

Vierailija
16/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kuulemma katseen kestävä, kiltti mies. On omaa tahtoa, ei perässä vedettävä, oma kaveripiiri, sopivan tuhma parisuhteessa. Mutta useimmat naiset haluavat ryyppäävän,hakkaavan miehen, jota hoivata,pelastaa. Koska haluaisin mennä ihan autollakin, niin ei voi ryypätä kaiken aikaa. Mistähän löytäisi kunnollisen,lapsettoman,tavallisen näköisen vapaan yli 30v naisen?

Mitä muita kriteerejä sulla on listassa?

Vierailija
17/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan sitä puhetta. Naiset haluaa kuitenkin jännitystä elämään, sellasen kiltin ja rauhallisen miehen kanssa vaan masentuvat. Ei synny sitä kipinää.

Kiltin ja rauhallisen miehenkin kanssa voi olla kipinää :) Meillä ainakin on makkarin puolella sellaista ettei kukaan uskoisi sitä meistä, kilteistä ja söpöistä tyypeistä. Kaikenlaisia irtiottojakin ollaan elämässä tehty kun arki on alkanut maistumaan puulta, ei typeryyksiä mutta spontaaneja muutoksia yms. Mies on kylläkin miettii aina käytännön asiat ensin järkevästi ennen kuin lähtee mukaan mun hulluihin päähänpistoihini, mutta sehän on vain hyvä asia. Kiltti ei ole sama kuin tylsä.

T. Se joka valitsi kiltin ja kunnollisen miehen :)

Vierailija
18/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tämä on

Vierailija
19/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai kirjoittanut tuota ihan vakavissasi? Edelleen kyllä se oletettu huumorikin on ainakin minulta kateissa. Mikä tuossa oli se vitsi, jonka pitäisi naurattaa?

Vierailija
20/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain koira voi olla kiltti ja kunnollinen :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi