Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan kiltin ja kunnollisen miehen!

Vierailija
13.04.2016 |

Nyt näin kolmekymppisenä on juoksut juostu, lapset tehty ja haussa se kunnon mies, jonka kanssa jakaa loppuelämänsä. Jännämiehet on jo niin nähty. Ei sellaista enää ikinä! Löytyisikö täältä sopivaa kilttiä miestä minulle?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain koira voi olla kiltti ja kunnollinen :(

Ja silti yllättävän usein naisilla näkee niitä jännäkoiria jotka on jalostettu tappamiseen ja jotka sitten haukkuvat jokaisen risauksen niin että kerrostalossa ei ole koskaan rauhallista.

Vierailija
22/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta useimmat naiset haluavat ryyppäävän,hakkaavan miehen, jota hoivata,pelastaa. Koska haluaisin mennä ihan autollakin, niin ei voi ryypätä kaiken aikaa. Mistähän löytäisi kunnollisen,lapsettoman,tavallisen näköisen vapaan yli 30v naisen?

Tuo toiseksi viimeinen lause paljasti, että et todellisuudessa ole mukava tai kiltti. Se, että katkerana syyllistät naisia väkivaltaisen puolison valinnasta (se väkivaltaisuus kun ei yleensä näy päälle päin) ja eivät ole sen vuoksi juuri sinua tajunneet valita, kertoo jo paljon. Maailma on pullollaan näitä omasta mielestään "kilttejä miehiä", jotka todellisuudessa ovat lopulta vain sovinistisia hulluja jotka lopulta napsahtavat ja tappavat muita kostoksi siitä että heidän kiltteyttään ei palkittu seksillä ja/tai parisuhteella (googlettakaa esim Elliot Rodger). Tai sitten ovat itse juurikin noita väkivaltaisia naistenhakkaajia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä löytyy, löysin omani nettideitistä. Kaikki siellä tapaamani olivat kilttejä ja kunnollisia omalla laillaan, tämän kanssa oli sitten sitä erityistä kipinää.

Raitis, hyvässä työssä, pitää kodin siistinä ja käy kaupassa, puuhaa ja korjailee kotona, avaa minulle ovet ja maksaa ravintolassa, pitää hyvänä makuuhuoneen puolella. On muiden naisten suhteen ujo, ja haluaa vain minut, vaikka olen vähän pyöreäkin ja ihan tavallinen, eronnut yksinhuoltaja. Olen hurjan onnekas ja onnellinen nainen.

Vierailija
24/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet naiset loppujen lopuksi valitsevat ryyppäävän miehen. Sehän yleensä näkyy jo nuorena tuo liiallinen alkoholin käyttö. Yli kolmekymppisillä parisuhde voi olla jo yhtä helvettiä tuon alkoholin suhteen. Mutta nainen haluaisi vielä pelastaa suhteen. Voihan se onnistua, mutta miksi tuhlata vuosia ryyppäävän jännä miehen kanssa. Kun kiltistä miehestä voi "kouluttaa" haluamansa.

Vierailija
25/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet naiset loppujen lopuksi valitsevat ryyppäävän miehen. Sehän yleensä näkyy jo nuorena tuo liiallinen alkoholin käyttö. Yli kolmekymppisillä parisuhde voi olla jo yhtä helvettiä tuon alkoholin suhteen. Mutta nainen haluaisi vielä pelastaa suhteen. Voihan se onnistua, mutta miksi tuhlata vuosia ryyppäävän jännä miehen kanssa. Kun kiltistä miehestä voi "kouluttaa" haluamansa.

Naisilla on verissä tää "kouluttaminen". Eikö se olis tärkeintä hyväksyä ihminen sellaisena kuin on?

Vierailija
26/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä haluaisi miestä, joka olisi koulutettavissa kuin koira. (Ei, en haluaisi myöskään alkoholistia tai muuten ongelmallista miestä, ihan normaali hyvällä itsetunnolla varustettu mies riittää. Sellainen, joka ei pidä edes tarpeellisena puhua kiltteydestään tai kunnollisuudestaan tai siitä, että tekee kotitöitä.)

Vierailija
27/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku?

Jos ajattelee että miehen ei kuulu tehdä kotitöitä, olla raitis, maksaa ravintolassa tai olla ujo, tai että komea mies ei tosissaan voi haluta pyöreää yksinhuoltajaa, niin ei tarvitse ihmetellä jos löytää vain jännämiehiä.

-23

Vierailija
28/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä naisia, jotka seurustelevat mäyräkoira miesten kanssa. Onhan se jännää, joka viikonloppu mäyräkoiria menee useampikin. Mutta, kun tullaan yli kolmekymppisiksi ja on vielä lapsiakin. Niin onko sellainen mäyräkoiraelämä enää viehättävää?

Vierailija
29/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelee että ei ole sen komean urheilullisen, raittiin miehen arvoinen, niin on huono itsetunto, ja siihenhän ne jännämiehet iskee. Jos ajattelee että olen vain näin huono, että tämä on ainoa mies jonka ikinä saan, niin tottakai saa elää juopon hulttion kanssa lopun ikää, kun se saa sinut vakuuttuneeksi että kukaan muu ei noin ruman naisen kanssa edes olisi, ja hänkin vaan säälistä.

Jos raitis mies joka silittää itse kauluspaitansa, tuntuu jotenkin vähemmän seksikkäältä kuin se vähän risupartainen rock -tyyppi bootseissa baaritiskillä, niin sitä saa mitä tilaa.

Jos mies, joka käy kaupassa, imuroi ja laittaa ruokaa, tuntuu jotenkin nynnyltä ja epämiehekkäältä, niin sittenhän saa miehen joka ei laita ruokaa eikä siivoa, vaan ehkä on pois tieltä sohvalla olut kädessä.

Vierailija
30/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kuulemma katseen kestävä, kiltti mies. On omaa tahtoa, ei perässä vedettävä, oma kaveripiiri, sopivan tuhma parisuhteessa. Mutta useimmat naiset haluavat ryyppäävän,hakkaavan miehen, jota hoivata,pelastaa. Koska haluaisin mennä ihan autollakin, niin ei voi ryypätä kaiken aikaa. Mistähän löytäisi kunnollisen,lapsettoman,tavallisen näköisen vapaan yli 30v naisen?

Minä olen kriteeriesi mukainen, fiksu nainen. En valitettavasti huoli miestä, jonka naispuoliset tuttavat ovat tuollaisia kuin kerrot. Minua kiinnostavat mieleltään ja elämänhallinnaltaan tasapainoiset miehet, ja sellaisilla - kuten itsellänikin - on aivan toisenlainen tuttavapiiri.

Vierailija
31/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain koira voi olla kiltti ja kunnollinen :(

Ja silti yllättävän usein naisilla näkee niitä jännäkoiria jotka on jalostettu tappamiseen ja jotka sitten haukkuvat jokaisen risauksen niin että kerrostalossa ei ole koskaan rauhallista.

Kyllä niitä taistelurotuja on miehillä huomattavasti useammin.

Vierailija
32/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, tuttavapiiri menee vaihtoon. Muutama jo yli kolmenkymmenen ja alkoholisteja.

Vierailija
33/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa kiltin ja kunnollisen miehen kanssa, ei kylläkään ole mikään tossu ja pitää puoliaan, ja allekirjoitan kyllä väitteen tuosta, että kilteillä miehillä on korkeimmat kriteerit. Mieheni vaatimuslista oli melkoisen näyttävä (sovin joka kohtaan, mutta olenkin hieman epätyypillinen nainen. Ihme kun ei jäänyt yksin kriteereineen...) ja vaikka on todella komea ja naisia olisi ollut tarjolla, niin piti päänsä ja etsi sitä täydellistä naista itselleen.

Vierailija
34/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä löytyy, löysin omani nettideitistä. Kaikki siellä tapaamani olivat kilttejä ja kunnollisia omalla laillaan, tämän kanssa oli sitten sitä erityistä kipinää.

Raitis, hyvässä työssä, pitää kodin siistinä ja käy kaupassa, puuhaa ja korjailee kotona, avaa minulle ovet ja maksaa ravintolassa, pitää hyvänä makuuhuoneen puolella. On muiden naisten suhteen ujo, ja haluaa vain minut, vaikka olen vähän pyöreäkin ja ihan tavallinen, eronnut yksinhuoltaja. Olen hurjan onnekas ja onnellinen nainen.

Onneksi olkoon, sait parhaan mahdollisen.. palkattoman palvelijan.

35/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:-D

Kaupankäynnissä on varmaan se toinenkin puoli!

Vierailija
36/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakuinkasiinäsittenkävikään kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:-D

Kaupankäynnissä on varmaan se toinenkin puoli!

Kyllähän tuosta hyvästä lauantaina saunan jälkeen hetken lahnana makaa pimeässä, muutama minuutti. Hyvä kauppa!

Vierailija
37/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se sieltä, arvasin että tämä on takana. Sinulla onkin varmaan jännämies. Siis katsot että mies, joka tekee kotitöitä ja vaikkapa antaa naisen laiskotellakin, on vain palvelijan arvoinen eikä mikään oikea mies. Haluat palvella tosimiestä joka ei puhu eikä pussaa, ja varmuuden vuoksi kännissä osoittaa paikkasi ettei se unohtuisi.

Mieheni ei ole kenenkään palvelija, mutta hän rakastaa minua ja haluaa että tiedän sen ja olen tyytyväinen ja onnellinen. Se mitä et näköjään ymmärtänyt, on että myös minä rakastan häntä ja haluan että hän on tyytyväinen ja onnellinen. Me molemmat teemme noita kotitöitä, minäkin laitan hänelle lempiruokaa ja haluan pukeutua kauniisti ja seksikkäästi, ja kun hän pitää minut hyvänä, minäkin pidän huolen että hän ei todellakaan elä puutteessa. Hän on hyvä, kiltti, kunnon mies, ja haluan pitää huolen että hän on niin tyytyväinen ja tyydytetty, ettei edes kaipaa muuta.

Halusin siis vain rohkaista ap:tä että hyviäkin miehiä on, kun itse miettii ensin, miksi on niihin jännämiehiin haksahtanut, ja jättänyt huomiotta kunnon miehet.

23

Vierailija
38/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on useita kivoja ja superkilttejä kavereita jotka ei vaan löydä itselleen naisystävää. Mikä ihme siinä on. Itse otin kiltin ja kunnollisen miehen ja näiden muidenkin kanssa lähtisin mielelläni treffeille juuri siksi koska ovat kilttejä ja luotettavia. Miksi niin harva nainen ajattelee näin?

Mistä tuollaisia miehiä löytää jos omassa kaveripiirissä ei ole? Minulle kelpaisi paremmin kuin hyvin.

Olen vajaa 30v, lapseton, hoikka, tykkään kodinhoidosta, haaveilen omasta perheestä mutta ei ole löytynyt ketään jonka kanssa perustaa. Kohta pakko hyväksyä vanhapiikuus ja sitä en vielä tahtoisi.

Vierailija
39/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

match. com.

Pidä vain huoli että et kirjoittele liian pitkään ennen tapaamista, vaan tapaat niitä ehdokkaita viikon sisällä kasvokkain. Tapaatte jossain viihtyisässä kahvilassa missä voi jutella rauhassa pidempään. Sinuna valitsisin sellaisia joilla on kuva ja kaikenlaista kerrottu profiilissaan, koska niitäkin on ihan riittämiin. Ei tarvitse vastailla kuvattomille jotka lähestyy pelkästään chatissa, ne ovat vain rahojesi tai seksin perässä.

Ei ollenkaan haittaa jos googletat miehet ennen kun lähdet treffeille, että näet onko senniminen tyyppi oikeasti olemassa ja tekee mitä väittikin. Minulle ainakin miehet avoimesti antoivat oikean puhelinnumeronsa ennen ensimmäisiä treffejä, eikä mitään prepaid-numeroa. Minä en tietysti turvallisuussyistä kertonut vielä liikoja itsestäni ennen kuin näin onko vastassa ihan normaali tervepäinen mies.

Kavereille kerroin avoimesti ketä lähden tällä kertaa tapaamaan, sen turvallisuuden lisäksi oli hauskaa kun voi jakaa niitä asioita.

Vierailija
40/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ystävätärtäni on myös löytäneet elämänsä miehen netistä, toinen eliittikumppaneista ja toinen saitilta jonka nimeä en nyt muista.

23/39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi