Hirvein kuulemasi biisi?
Kommentit (64)
Tämä on se Friday biisi. Ihan vajaa.
Vierailija kirjoitti:
ehkä se joku suomalainen iskelmä jossa nainen huutolaulaa jankaten "mä katsoin sinuun mä katsoin sinuun mä katsoin sinuun" (tai jotan vastaavaa, monotonisella yhden sävelen virrellä)
sitten se youtubesta tullut "laulaja" jonka biisi oli joku friday friday thank god it is friday friday friday
aivan järkyttävä huutomölinä ja sitten siinä on joku video missä vajukin näköinen tyttö huutaa tuota fridayta.
Anna Eriksonin "Kun katsoin sinuun". Se on kyllä järkyttävä, samoin kun muutkin ko. artistin esitykset.
Abreun koko tuotannossa ei ole yhtään surkeaa biisiä, harva pystyy samaan!
Vierailija kirjoitti:
Rihannan Work. En vaan voi sietää sitä, enkä saa edes selvää sanoista.
Johtuu varmaan siitä ettet puhu jamaikankreolia joka on Riksun äidinkieli ja tuon biisin kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan siitä ettet puhu jamaikankreolia joka on Riksun äidinkieli ja tuon biisin kieli.
No joka tapauksessa se kuulostaa jonkun aivovammaisen mölinältä
Kaikki Suomalaisten "räppäreiden" tuotanto, yrjö...
Kaikki mitä freukkarit,clifters,kuustonen ja Peitsamo suoltaa.Maaritin jäätelökesä..
Irina Björklund & Peter Franzen : Joulupukki rakkauden tuo
Ehdottomasti kamalin!
Viktor klimenGo tyttö lilla nakkikioskilla
Johanna Kurkelan Kuolematon!!! Voihan jumankauta mitä vinkumista.
Irina Björklund & Peter Franzen : Joulupukki rakkauden tuo
Ehdottomasti kamalin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joka tapauksessa se kuulostaa jonkun aivovammaisen mölinältä
Niin totta! Tää biisi vois olla vaikka vinkuintiaa, se olis silti ihan kauhea. Harvoin biisiä kuunnellessa inhottaa niin paljon että varpaankynnet irtoaa ja hiukset karkaa päästä, mutta Workin kohdalla se tuntuu tapahtuvan.
...kvaak kvaak kvaak kvaak kvaak kvaak däpä däpä kvaak kvaak kvaak kvaak kvaak kvaak... :/
Yön Joutsenlaulu