Kotisi neliömäärä, oma koulutustasosi ja painoindeksisi?
Neliömäärä?
Koulutustaso (peruskoulu, toinen aste, alempi korkeakoulu, ylempi korkeakoulu, tohtori, muu (mikä?))
Painoindeksin voi laskea täältä: http://www.bmi.fi
Minä ennustan, että koulutustaso korreloi painoindeksin kanssa ja että kodin neliömääristäkin on nähtävissä koulutustason vaikutus.
Aloitan: 229 neliötä, alempi korkeakoulututkinto, BMI 31,5.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
240 m2, väitellyt, BMI 22,41. Nyt ap algorytmiä pukkaamaan... ;-)
Algoritmia ... mutta näin data scientikkona pakko sanoa, että näistä tiedoista pitäisi ensin puhdistaa kusetus-faktori, sitten lisätä alle 24 BMI arvoihin +2, koulutuksiin -1 ja siitä saataisiin normaalijakaumaa noudatteleva gaussin käyrä .. ja näin tuotetulla tiedolla ei tekisi yhtään mitään :)
180 neliötä, ylioppilas, BMI 22, asun kotona, opiskelen yliopistossa, muutan kohta soluasuntoon 10 neliön huoneeseen.
38 neliötä, painoindeksi 22 ja suoritan parhaillaan ylempää korkeakoulututkintoa.
Tää "tutkimus" ois vähän relevantimpi, kun otettais ikä ja asuinkunta huomioon. Olen korkeakouluttautunut, mutta olen vasta 28-vuotias ja asun Helsingissä joten neliömäärä ei ole huima. Lapsia ei myöskään ole.
Voi olla, että täällä keskustellaan jo jostain muusta, mutta vastaan silti aloitukseen ketjua lukematta:
180 neliötä, alempi korkeakoulu, BMI 33,5
100, opiskelen alempaa korkeakoulututkinto, BMI 22 ja puoli oli ennen raskautta. Nyt varmaan jo ylipainon puolella ko viikkoja 29 kasassa :D
90 neliöö + 40 autotalli (työtilana).
Peruskoulu.
BMI: 22,23
Asun yksin.
90 neliöö + 40 autotalli (työtilana).
Peruskoulu.
BMI: 22,23
Asun yksin.
Lähinnä siitä näkyy asuinalue.