Kotisi neliömäärä, oma koulutustasosi ja painoindeksisi?
Neliömäärä?
Koulutustaso (peruskoulu, toinen aste, alempi korkeakoulu, ylempi korkeakoulu, tohtori, muu (mikä?))
Painoindeksin voi laskea täältä: http://www.bmi.fi
Minä ennustan, että koulutustaso korreloi painoindeksin kanssa ja että kodin neliömääristäkin on nähtävissä koulutustason vaikutus.
Aloitan: 229 neliötä, alempi korkeakoulututkinto, BMI 31,5.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Neliömäärä?
Koulutustaso (peruskoulu, toinen aste, alempi korkeakoulu, ylempi korkeakoulu, tohtori, muu (mikä?))
Painoindeksin voi laskea täältä: http://www.bmi.fi
Minä ennustan, että koulutustaso korreloi painoindeksin kanssa ja että kodin neliömääristäkin on nähtävissä koulutustason vaikutus.
Aloitan: 229 neliötä, alempi korkeakoulututkinto, BMI 31,5.
Huono! Kai neliömäärään vaikuttaa asujien määrä. Minulla on "vain" 80, mutta se on hulppea yhdelle.
155 neliötä, amk tutkinto ja bmi aivan liikaa!
38 neliötä keskustassa, amis takana ja bmi 19
Onko tämä ruokatunnin huvitusketju? No, vähemmän aivoja kuluttavaa kuin työpaperien plarailu salaattia syödessä. 125 m2, tohtoritutkinto, 28. Mikäköhän on tutkimuksen tulos? Alempipalkkaiset kai tilastojen perusteella ovat lihavampia, ja korkeastikoulutetuilla on kalliimpia asuntoja, mutta kun ap:n tutkimuksen kyselylomakkeessa unohdettiin iän, perhekoon ja asuinpaikkakunnan vaikutus näihin asioihin voi olla hankalaa tulkita tuloksia.
57m2, keskiasteen koulutus. Tuosta BMI:stä ei ole tietoa. Onko sen laskeminen yleistäkin??
26 m2, ylempi ja alempi korkeakoulututkinto OTM+KTK, BMI 17
250 neliötä + 39 neliötä, ammattikoulu ja indeksi 28
Neliöitä 96, alempi korkeakoulututkinto, painoindeksi 26,8.
195 neliötä, ylempi korkeakoulututkinto, BMI 17,2.
263m2 ja 130m2
toisen asteen koulutus
BMI vähän yli 24
53 neliötä, ylempää korkeakoulututkintoa suorittava, BMI n. 19.
Tutkimus"" ei ole millään tavoin luotettava. Pitäisi kysyä myös ainakin ikää, asuinseutua, aikaa tutkinnon suorittamisesta, kotitalouden kokoa...
160 neliöä, kaksi toisenasteen ammattitutkintoa, BMI 21
Loisin siskon yksiössä, peruskoulu ja 37
120 neliötä, ylempi korkeakoulututkinto, bmi 25
Olen opiskelija, syksyllä kasassa alempi korkeakoulututkinto. 23,5 neliötä.
BMI 29 😡, olen paisunut ku pullataikina parissa vuodessa.