Kotisi neliömäärä, oma koulutustasosi ja painoindeksisi?
Neliömäärä?
Koulutustaso (peruskoulu, toinen aste, alempi korkeakoulu, ylempi korkeakoulu, tohtori, muu (mikä?))
Painoindeksin voi laskea täältä: http://www.bmi.fi
Minä ennustan, että koulutustaso korreloi painoindeksin kanssa ja että kodin neliömääristäkin on nähtävissä koulutustason vaikutus.
Aloitan: 229 neliötä, alempi korkeakoulututkinto, BMI 31,5.
Kommentit (181)
200 AMK 27.
Oikein jännittää että mikä on analyysi.
Täytyy alkaa kahlaamaan vastaukset läipi, josko analyysi on jo tehty.
54 neliötä, tohtorin tutkinto ja opiskelen nyt vielä lääketiedettä. Ylipainoinen (bmi 28) olen. :D
Vierailija kirjoitti:
145 neliötä, maisterintutkinto, bmi 21.
Mihin te tarvitsette noin valtavia asuntoja? (meitä asuu tässä 5 ja mainiosti mahdutaan)
Mihin te tarvitsette noin korkeita tutkintoja? (kansakoulupohjalla ja mainiosti pärjätään)
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon todella ylipainoisia, jos ihmiset ilmoittavat oikean painoindeksin!
Suurin osa aikuisista on ylipainoisia.
en tiedä neliöistä, mutta omakotitalo jossa on kolme kerrosta ja käyn lukiota, bmi 19
onks sama asia jos on 200m2 homekämppä jossain takahikiällä vs. rantakämppä stadissa?
Et aika viksu dudkimus.
Toisen asteen koulutus, 68neliötä, bmi 38.
Yksinelävä työtön mies, tapailen kuitenkin upeaa naista.
BMI 21, opistoaste. 78 m2 minä + 2 lasta ( Ullanlinnassa tosin, samalla rahalla saisi sen parisataa neliötä jostain keskustan ulkopuolelta toki)
Eli ei tää kyllä musta kerro mitään mistään, 200 m2 voi olla jossain syrjäkylillä kai vaikka peruskoulu pohjalta. Ja onhan siinä eroa asuuko siinä 200 neliössä yksin vai asuuko siellä joku kahdeksan lapsinen uusperhe vaikka.