Kotisi neliömäärä, oma koulutustasosi ja painoindeksisi?
Neliömäärä?
Koulutustaso (peruskoulu, toinen aste, alempi korkeakoulu, ylempi korkeakoulu, tohtori, muu (mikä?))
Painoindeksin voi laskea täältä: http://www.bmi.fi
Minä ennustan, että koulutustaso korreloi painoindeksin kanssa ja että kodin neliömääristäkin on nähtävissä koulutustason vaikutus.
Aloitan: 229 neliötä, alempi korkeakoulututkinto, BMI 31,5.
Kommentit (181)
115m2, tohtorin koulutus, BMI 20.8.
ihrainen kirjoitti:
Ap. Et ole huomioinut että 125 neliön asunto voi maksaa uutena oääkaupunkiseudulla jopa 700 t€ ja Mutapöheikössä syrjäseudulla 10 t€. Ihan epärelevantti vertailu.
Tässä kuitenkin 125 dosentti 41
Ehkäpä ap:n oletus olikin, että paremmin koulutetut asuvat pienemmissä asunnoissa (kalliisti kaupunkikeskustassa)
60 neliötä, amk-opiskelija, aikaisempi koulutus lukio ja ammattitutkinto. Painoindeksini liikaa, mutta silti olen tyytyväinen itseeni koska suunta on alaspäin ja olen hoikempi kuin pitkään aikaan.
37m2, olen vielä kandi, maisterioikeus kahteen eri tutkintoon. BMI 16,8.
Nämä kyselyt mitä nykyään on palstalla jatkuvasti eri versioina ovat ihan tyhmyyden huipentumia. Näistä ei voi päätellä mitään muuta kuin sen, että ihmisillä on aivan liian vähän tekemistä kun on aikaa vastailla typeriin kysymyksiin typeriä keksittyjä vastauksia. Ja joo, lukeudun myös itse tähän ryhmään.
49½ neliötä maisterilla (evp), jonka painoindeksi on megalomaaninen.
440m2, bmi 24-25, ammattikorkeakoulu ja avoimessa yliopisto-opintoja
235/336m2, opistotason koulutus (yo-merkonomi keskijohdossa), bmi 23
140 neliötä, toinen aste, bmi 24
167 neliötä, opiskelen KYM tällä hetkellä, painoindeksi 18,5
Vierailija kirjoitti:
167 neliötä, opiskelen KYM tällä hetkellä, painoindeksi 18,5
Siis KTM, mitä tämä kone sekoaa
86 neliötä (ei velkaa), yo (4xL), BMI 19
134m2, kandin paperit kourassa, maisteriksi vielä vuosi. Bmi 18.59.
Mua hämmästyttää ettei perhekokoa tiedustella.
Ehkä ap:n hypoteesi menee niin, että huonosti palkatuilla kaikki raha menee asumiseen ja ovat hoikkia, kun taas paremmin kouluttautuneilla on rahaa sekä isoon asuntoon että mättöruokaan? :D Avaatko ap vähän ajatusmalliasi ;)
BMI on kyllä vähän kehno mitta yhtään mihinkään jos ei siinä erikseen mainita myös pituutta ja sukupuolta. 190cm/100kg mies on kai vähän eri asia kuin 160cm/70kg nainen?
peruskoulu käyty
185m2 kokoinen koti
19,4 on painoindeksi