Tykkää mun ravintolasta - tv5
Katsoiko kukaan tänään klo 20 alkanutta ohjelmaa, Tykkää mun ravintolasta? Mitä mieltä?
Kommentit (27)
Olen katsonut aina, jos olen tv:n ääressä silloin. Muuten ihan suht kiva formaatti, mutta mikseivät laita yhteen jaksoon samantapaisia ravintoloita, vaan sotkevat huoletta lounaspaikat, kaljakuppilat ja fine dining -mestat? Jotenkin vähän epätasa-arvoista pisteyttää samalla rundilla niin erilaisia paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
J
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeän määrä, kun Haagan Helmen nainen toi pöytään pakastettuja mozzarellatikkuja, cheddarjalapenoja, sipulirenkaita ja valkkaria... :ı
Jos kyseessä on joku kaljakuppila jossa ehkä enimmäkseen napostellaan vaan jotain tuollaista, niin ois kai se vähän hassua tarjota jotain alkiruokapöperöitä joita ei muuten koskaan tarjolla olekaan?
Toisaalta tarjottiin myös toinen alkuruoka/mikä lie väliruoka, joka oli omatekoista kebapia, niin olisihan se riittänyt. Kuten muut osanottajat myös kommentoivat.
Oliko siinä edes mitään kastikkeita/dippiä niiden friteerattujen makupalojen kanssa, kuiviltaan taisivat maistella.
Mutta ihan positiivista, että tuollainen kuppila on Pohjois-Haagan ostarilla nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vaan mainoksen mut kertokaa kuka on se nainen kel on järkyt piirretyt kulmakarvat ja pitkät hiukset, se on tutun näkönen jostain muustakin ohjelmasta...
Eikös se ollut joskus Kuppilat Kuntoon-ohjelmassa?
Niimpä tosiaan, se seija paakkolan tytär?
Seijahan siellä keittiössä takapiruna nuo tämänkin ohjelman ruuat kokkaili ja seurasi tilannetta padilta.
Paljonkohan Porvoon kaupungin matkailunedistämiskeskus on lahjonut tekijöitä, kun noin paljon ravintoloita nimenomaan sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeän määrä, kun Haagan Helmen nainen toi pöytään pakastettuja mozzarellatikkuja, cheddarjalapenoja, sipulirenkaita ja valkkaria... :ı
Niin oli!!
Flying Dutchin omistaja oli symppis. Mut vissiin liian rahvaanomainen meininki näille pikkuhifistelijöille. Täytyy käydä syömässä siellä joku aurinkoinen päivä.
Niimpä tosiaan, se seija paakkolan tytär?