Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jotenkin ilahtunut, että minulla on kuollessani tuttuja taivaassa...

Vierailija
12.04.2016 |

Pidän ihan mahdollisena, että kuollessani lakkaan olemasta. Mutta ikävöidessäni edesmenneitä minua lohduttaa ajatus jälleennäkemisestä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ne olla Helvetissäkin.

Vierailija
2/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaassa voipi olla monta av-mammaakin. Ajatteles, sitten siellä kultakaupungin herkkupöytien ääressä harppusoitannan kaikuessa selviää, että tunnemme tästä keskustelusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielu ei kuole koskaan.

Ei tänne maailmaan yksin tulla, eikä yksin lähdetä. Meitä ollaan siellä vastassa ja tullaan hakemaan.

Se on paikka jossa aika ei kulu, ei ole ajankäsitettä.

Vierailija
4/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen usein keksii kaikenlaisia lohduttavia ajatuksia itselleen, mikäs siinä.

Vierailija
5/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saahan sitä uskoa satuihin jos se jotenkin rauhoittaa ja tulee hyvä mieli. Huvittaa vaan miten ihmiset pitää itseään niin erityislaatuisina kuolemattomina henkiolentoina, jos yhtään tutkii maailmaa ja perehtyy asioihin.

Kaikkea se kuolemanpelko saa aikaan joissakin.

Vierailija
6/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lohduttaa ajatus, että edesmennyt koiramme juoksee minua vastaan. Aivan niin kuin ennen ovelle, kun tulin töistä kotiin. Edesmenneistä omaisista kukaan ei erityisemmin pitänyt minusta. 

Vierailija
7/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saahan sitä uskoa satuihin jos se jotenkin rauhoittaa ja tulee hyvä mieli. Huvittaa vaan miten ihmiset pitää itseään niin erityislaatuisina kuolemattomina henkiolentoina, jos yhtään tutkii maailmaa ja perehtyy asioihin.

Ap sentään totesi, ettei tiedä mitä kuoleman jälkeen on. Sinä sen sijaan tunnut olevan kovin varma asiastasi, taidat olla jonkin asteinen fundamentalisti.

Vierailija
8/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun mukaanhan siellä ei kukaan ole odottelemassa paitsi JesseJumalaPyhis-kolminaisuus ja ehkä jotain enkeleitä, vaan jengi teleporttaa sinne yhtä aikaa sitten kun se hetki koittaa (piti koittaa jeesuksen frendien elinaikana)

Vierailija
9/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko ei ole järjen asia.

Vierailija
10/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jumalaa tai kuolemanjälkeistä elämää ei ole olemassa niin hohhoijjaa.

Vierailija
11/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ellette ole lestadiolaisia kaikki.

Vierailija
12/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, sitten kun kuolen nään taas iskän siellä taivaassa. No, et tietenkään nää, ei mitään taivasta oo edes olemassa. Noin ystävä keskusteli lapsensa kanssa, kun isä kuoli syöpään. Teki todella pahaa, miksi romuttaa lapsen usko, vaikka itse ei usko.

Vierailija
13/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti, sitten kun kuolen nään taas iskän siellä taivaassa. No, et tietenkään nää, ei mitään taivasta oo edes olemassa. Noin ystävä keskusteli lapsensa kanssa, kun isä kuoli syöpään. Teki todella pahaa, miksi romuttaa lapsen usko, vaikka itse ei usko.

:( Kamalaa

Vierailija
14/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia tänne sitten ollaan edes tultu jos täällä vaan hetki eletään ja se olikin sitten siinä?

Vierailija
15/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieti miten tylsää siellä taivaassa olisi. Ikuisesti.

Vierailija
16/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia tänne sitten ollaan edes tultu jos täällä vaan hetki eletään ja se olikin sitten siinä?

Niin voi että kun ihmiset tajuaisivatkin että tämä on tosiaan tässä! Turha kuvitella että elämä jatkuu jossain kolmannessa ulottuvuudessa. Tässä elämässä kannattaa elää just niinkuin haluaa eikä tuhlata sitä mihinkään ihmepalvontaan ja kaikesta kieltäytymiseen.

Vierailija
17/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinuskon mukaan "taivaaseen" siirrytään vasta viimeisenä päivänä, jolloin meidät herätetään henkiin. Sitä ennen maadutaan - Maasta olet sinä tullut, maaksi pitää sinun jälleen tuleman.

Vierailija
18/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 70 % todennäköisyydellä ystäväsi ei pääse taivaaseen, jos hän on suomalainen. Harmittaa, kun 21-vuotias ystäväni kuoli ja hänkään ei todennäköisesti pääse taivaaseen.

Vierailija
19/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama kuka mitäkin uskoo ja mitä mieltä muut ovat minun ajatuksistani, mutta aika lailla samoja ajattelen kuin ap. Siellä on valmiina odottelemassa monta ihanaa ihmistä ja tietenkin myös kuolleet lemmikkini hyvässä kunnossa ja terveinä. En ajattele näitä asioita usein, mutta lapsenuskoni tulee säilymään aina. Hyvillä mielin ja luottavaisesti täällä siis olen ja uskon ajatukseni myös lapsilleni.

Vierailija
20/33 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voi että kun ihmiset tajuaisivatkin että tämä on tosiaan tässä! Turha kuvitella että elämä jatkuu jossain kolmannessa ulottuvuudessa. Tässä elämässä kannattaa elää just niinkuin haluaa eikä tuhlata sitä mihinkään ihmepalvontaan ja kaikesta kieltäytymiseen.

Miksi on turha kuvitella? Mistä tiedät sen 100% varmuudella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan