Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastensuojelun palveluista

Vierailija
12.04.2016 |

Onko perheesi joskus saanut jotakin lastensuojelun (avohuollon) palvelua? Koitko, että hyödyitte tästä avusta, miten? Toivoitko itse apua vai tuputettiinko sitä teille "väkisin" esimerkiksi lapsista tehdyn lastensuojeluilmoituksen nojalla?

Kyselee työhönsä turhautunut sossu...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole saanut eikä saa kuin kuolleen rumiini yli. Lapsemme ovat adoptoituja ja saatiin sen rumban myötä oma osuutemme sossuista. Kiitos. Mahdoton kuvitella että heistä olsii minkään valtakunnan apua tai hyötyä tai iloa kenellekään.

Vierailija
2/5 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaisi lastensuojelun palveluita? Just taas uutisoitiin mitä tasoa ne on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tilanne olisi kuinka kurja, niin lastensuojelusta ja sen "palveluista" on syytä yrittää pysyä niin kaukana kuin vain suinkin pystyy. Lastensuojelun merkitys nykyään on lähinnä siinä, että voi tehdä muille ihmisille kiusaa tekemällä lastensuojeluilmoituksia.

Vierailija
4/5 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin olet turhautunut?1

Vierailija
5/5 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, kuulostaa ensimmäiset viestit tutulta... Turhautunut oon just tohon, kun en näe että mun työstä tai perheille annettavista palveluista olis mitään muuta kun ylimäärästä stressiä asianosasille... Alanvaihto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän