Kuinka paljon syöt leipää viikossa? Painoindeksisi?
Itse syön 0-1 kertaa viikossa, useimpina viikkoina en syö ollenkaan leipää. BMI on 18,5.
Kommentit (80)
Noin 21 kertaa viikossa. Painoindeksi 21.
Syön suositellut 8 palaa päivässä, BMI 49,9
Syön satunnaisesti leipää ravintolassa (Atelje Finnen sämpylät... :p~), eli ehkä yhden leivän kuukaudessa. Painoindeksiä en tiedä, rasvaprosentti 17.
3-4 sämpylää päivittäin sekä vähäsen ruisleipää, näkkäriä ja hapankorppua. 21.
En syö leipää. Enkä muroja tai pullaa. Puuroa syön viikonloppuisin aamulla. BMI noin 23,4
Normaalisti en ollenkaan, jossain ravintolassa saatan syödä jos leipä kuuluu keittoannokseen. Bmi 24 pintaan.
10 palaa viikossa, eli eväsleivät töissä. Painoindeksistä ei aavistustakaan, liian suuri joka tapauksessa.
Noin yhden siivun päivässä, bmi ehkä 26-27
Syön viikossa paketillisen vehnäpaahtoleipää ja reissumies paketillisen. BMI 17. Syön leipää keittojen kanssa, eväänä ja ilta/välipaloina.
7 jatkaa... Olen karppaamalla laihduttanut 5 kg vuonna 2014 ja silloin söin viilin päällä leseitä ja kaikki muut leipä-muro-puuro-sotkut jäi pois. Nyt on kilot hiipineet takaisin, ehkä viikonlopun puurot taas syytä lopettaa. Olen syönyt viime viikolla myös riisiä ja perunaa.
Hei ortorektikko AP, leipä ei ole saatanasta eikä lihota kaikkia, ainakaan kohtuudella nautittuna!
varmaan 4-6 palaa päivässä, REAL leipä on lempparini! painoindeksi 20,5
2-4 palaa päivässä. BMI 19
Vaihtelee kyllä kovasti, joskus menee pari päivääkin pelkillä voileivillä, vastaavasti joku toinen päivä en syö yhtään palaa. Mutta tämä nyt keskimääräinen arvio
En syö leipää, ja painoa on ihan liian paljon.
Syön lounaan lisäksi lähes pelkästään leipää. Eli siis kolmisen kertaa päivässä. Painoindeksiä en tiedä, enkä ota selville googlella miten se lasketaan. Olen 172 cm, 60 kg, 42 vuotta.
:D Syön just Ranskanleipää, yleensä menee 2-5 palaa päivässä. BMI 18.4!