Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2187)
Vierailija kirjoitti:
Älä pidä naista pelkkänä reikänä ja seksileluna, jos haluat oikean suhteen.
On tiettyjä naisia joihin tuo logiikka ei päde. Olen elämässäni kohdannut naisia jotka kiihottuvat siitä että heitä kohdellaan huonosti, ja että heitä pidetään esineenä ja seksiobjektina.
Samat naiset ahdistuvat jos mies huomioi, passaa ja kohtelee heitä kuin kukkaa kämmenellä.
En ole siis mikään kilttimies enkä aja mitään agendaa, olen vain ihan tavallinen heteromies jolla kokemusta naisista. Tuo edellä kuvattu ihmistyyppi on toki vain pieni vähemmistö naispopulaatiossa, mutta halusin vain tuoda esille että myös tuollaisia naisia on.
Olisi mielenkiintoista tietää mikä ilmiön taustalla, ehkä jokin lapsuuden trauma tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pidä naista pelkkänä reikänä ja seksileluna, jos haluat oikean suhteen.
On tiettyjä naisia joihin tuo logiikka ei päde. Olen elämässäni kohdannut naisia jotka kiihottuvat siitä että heitä kohdellaan huonosti, ja että heitä pidetään esineenä ja seksiobjektina.
Samat naiset ahdistuvat jos mies huomioi, passaa ja kohtelee heitä kuin kukkaa kämmenellä.
En ole siis mikään kilttimies enkä aja mitään agendaa, olen vain ihan tavallinen heteromies jolla kokemusta naisista. Tuo edellä kuvattu ihmistyyppi on toki vain pieni vähemmistö naispopulaatiossa, mutta halusin vain tuoda esille että myös tuollaisia naisia on.
Olisi mielenkiintoista tietää mikä ilmiön taustalla, ehkä jokin lapsuuden trauma tms?
Varmaan joku lapsuuden trauma, esim. isä kohdellut huonosti, mutta rikkinäisiä ja henkisesti huonovointisia ihmisiä kyllä ovat.
Voi että kun hyvä ketju meni pilalle noiden jankkaajien takia, haistakaa nyt ja tavatkaa vaikka toinen toisenne ja jättäkää meidät muut lukemaan hirveitä deitti kokemuksia!
Vierailija kirjoitti:
Voi että kun hyvä ketju meni pilalle noiden jankkaajien takia, haistakaa nyt ja tavatkaa vaikka toinen toisenne ja jättäkää meidät muut lukemaan hirveitä deitti kokemuksia!
Toisille pitää vääntää rautalangasta ja ratakiskosta, anna ihmisten keskustella.
Tutustuin netissä erääseen mieheen. Hän asui eri paikkakunnalla, välimatka paljon, joten tutustuimme etänä, puhelimitse. Tämä oli aikaa ennen älypuhelimia. Soittelimme päivittäin ja puhuimme kaikesta maan ja taivaan välillä. Saimme vihdoin sovittua tapaamisen, mies tuli käymään minun kotipaikkakunnallani. Yritin ehdottaa kaikenlaista tekemistä leffasta kieroajeluun yms, mikään ei sopinut, halusi vaan olla. Sovimme, että mies tulee hakemaan minut opiskelupaikaltani. Ensi kohtaaminen oli sellainen, että mies ei tervehtinyt kunnolla, vaan alkaa huutamaan ja kiukkuikemasn, mistä hämmennyin, enkä osannut reagoida mitenkään, kun tuli niin yllätyksenä. Matkalla luokseni mies haukkui kaikkea mitä näki, hän oli siis pääkaupunkiseudulta, minä asuin pikkukaupungissa. Hän jäi luokseni yöksi. Olin käynyt ostamassa hänen eriklisruokavalioon sopivaa ruokaa, joka oli kallista, javalmistin isällisen. Mies ei edes kiittänyt ruuasta. Koko illan valitti jostakin. Päädyimme kuitenkin sänkyyn, jonka jälkeen käänsi selkänsä ja alkoi katsomaan tv:tä.Aamulla laitoin luxus aamupalan, mies söi eikä kiittänyt, lähti ja toivotti hyvät jatkot, oli menossa isänsä luo, asui parin sadankilometrin päässä sieltä missä asuin. Kysyin tekstarilla perään , että nähdäänkö vielä, ei kuulemma. Seuraavana päivänä näin miehen kotikaupungissani toisen naisen kanssa liikenteessä.
Olisi varmaan pitänyt arvata jotain miehen luonteeltaan, kun oli eronnut, ja mielellään " puhui eeostaan", eli haukkui vaimoaan ja myös kaikkia exiään. Opetus oli myös se, että kannattaa tavat mahdollisimman pian kasvokkain. No kokemus mikä kokemusta krpä mikä krpä. Enää en miehille luxusateeioora enkä aamupaloja tai päivällisiä olw tarjonnut tai tarjoa koskaan- maksakoot itse kahvikuppinsa.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin tapauksessa oli vuosien takainen ex kyseessä, miten voi olla noin paljon mielessä !
Minulle voisi käydä noin. Jos nyt menisin treffeille. Eksäni on rintasyövän uuvuttamana tuolla kirkkomaalla. Siitä on jo seitsemän vuotta, sormus yhä edelleen sormessani ja haudallaan käyn pari kertaa viikossa. Kesti varmaan kaksi vuotta, ennen kuin pääsin ekan kerran itkemättä pois hautausmaalta. Mutta että voi olla. Mielessä. Minulla ainakin ei ole päivää että ei olisi mielessäni. Kaipaan häntä edelleen paljon. Mutta kun ei käy treffeillä niin sitten en juttele eksästä.
Tapasin pari vuotta itseäni noremman naisen Tinderissä ja sovittiin tapaaminen terassille lasillisen merkeissä. Juttu luisti oikein mukavasti, vaikka nainen vaikutti vähän hermostuneelta. Pälyili usein puhelintaan ja terassilla vilkuili jatkuvasti ympärilleen. Pistin jännityksen piikkiin, olihan nainen mukava.
Poistuin vessassa käymään ja takaisin tullessani hän puhui puhelimeen ja kuulin hänen vakuuttelevan olevansa lasillisella työkaverinsa "Annan" kanssa ja tulevansa pian kotiin. Tilanne alkoi purkautua ja nainen tunnusti olevansa parisuhteessa, mutta vakuutti sen olevan avoin suhde. Kuultuani hetki sitten olevani naisen työkaveri Anna epäilin suhteen avoimuutta ja kiitin naista seurasta ja lähdin kotia kohti. Kotimatkalla en voinut olla stalkkaamatta naisen instagramia. Naiselta ei löytynyt yhteiskuvia toisen miehen kanssa, mutta kommenttikentästä mies löytyi nopeasti ja tältä sitten löytyi yhteiskuvia ja viimeisin muutaman päivän takaa ja sieltä naisen rakkaudentunnustuksia sydämineen miehelle.
Saatoinhan toki ylireagoida, mutta epämukavan olon jätti kuitenkin, kun seura piti valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja olisi pitänyt miestä jo lapsiensa isäehdokkaana, jos mies olisi tarjonnut ruoat. Olisi ollut ihana ja huomaavainen , sekä kehityskelpoinen, työttömyydestä huolimatta. Just saying.
Ihanan huomaavainen mies, joka kutsuu itsensä ravintolaan syömään toisen laskuun..? 🤔 Hmmm...
Jos ei rahaa niin olisi voinut kutsua vaikka kävelylle ja keittää itse kahvit termariin? Ei siinä ole mitään noloa jos ei ole rikas kroisos mutta tällaiset köyhät jotka silti haluaa ravintolaan vaikka ei rahaa siihen, on noloja... Kertoo jotain elämänhallinnasta ja asenteesta. Todennäköisesti odottaisi muissakin tilanteissa naisen hoitavan laskut...
Tähän vois laittaa pieniä vihjeitä tyypeistä keiden kanssa ei kannata tinderissä lähteä treffeille...
Arttu nimistä kannattaa varoa
On kova juomaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Aina kuunnellut naisen toiveita, ja ollut jopa lähes seksittömissä suhteissa koska naiset ovat puheillaan ilmaissut esim. "sä et musta muuta haluu ku sitä". Siinä vaiheessa jos tuollaista vihjataan, odotan kunnes toisen puolesta tulee aloite, se voi viedä jopa kuukausia.
Tämän tyylinen kommentti on ns. shit test, joka tulee joko jättää omaan arvoonsa, tai jos suinkin mahdollista niin pistää leikiksi. Jos itse haluat naista niin jatkat vonkaamista, nainen kyllä heittää sinut pihalle jos kokee tilanteen ei-toivotuksi.
Aiheeseen palatakseni, omat huonoimmat treffit olivat kun nainen ei tullut paikalle eikä vaivautunut selittämään. Kyseessä oli tuttu entinen hoito joka yleensäkin oli epäluotettava, mutta kyseisellä kerralla kyllä **tutti erityisesti. Olimme tuon jälkeenkin yhteyksissä, sekä seksimielessä että platonisesti, mutta varauduin aina siten että oli jotakin muutakin mielekästä tekemistä vaihtoehtona jos daamia ei näykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin tapauksessa oli vuosien takainen ex kyseessä, miten voi olla noin paljon mielessä !
Minulle voisi käydä noin. Jos nyt menisin treffeille. Eksäni on rintasyövän uuvuttamana tuolla kirkkomaalla. Siitä on jo seitsemän vuotta, sormus yhä edelleen sormessani ja haudallaan käyn pari kertaa viikossa. Kesti varmaan kaksi vuotta, ennen kuin pääsin ekan kerran itkemättä pois hautausmaalta. Mutta että voi olla. Mielessä. Minulla ainakin ei ole päivää että ei olisi mielessäni. Kaipaan häntä edelleen paljon. Mutta kun ei käy treffeillä niin sitten en juttele eksästä.
Minulla on kokemus leskimiehen kanssa seurustelusta. Ei ollut mukavaa kuulla jatkuvasti siitä, miten erinomainen ihminen vaimo oli ja kuinka loistavasti teki kaikki asiat. Tästä seurustelusta on vuosia, ja leskeydyin yllättäen itse pari vuotta sitten. Ei tulisi mieleenkään mennä treffeille koska olisi varmaan vaikeaa olla mainitsematta puolisoa. Tiedän kuinka ikävältä se tuntuu.
On ollut viihdyttävä ketju, kiitos kokemuksensa jakaneille! Jankkaajat, aiheen vierestä keskustelijat ja nää "varoitusten" jakajat aloittakoon omat ketjunsa, kiitos!
Aiheeseen: tapasin miehen nettideiteillä, viestiteltiin tovi ja sitten vaihdettiin puhelinnumerot. Mies soitti ja olokin pitkä puhelu, juttua riitti puolin ja toisin. Oltiin jo sopimassa tapaamista seuraavaksi päiväksi, kun mies alkoi kysyä tarkentavia kysymyksiä...tiesi jo profiilin perusteella että mulla on eläimiä ja lapsi, kaksi lasta hänelläkin. No näistä eläimistä sitten tenttaili että miten saavat olla asunnossa, nukkuvatko sohvalla/sängyllä, johon sitten vastasin että ovat ihan perheenjäseniä ja saavat asunnossa ihan vapaasti liikkua ja nukkuvat missä nukkuvat. Ei ollut tästä mielissään ja naurahti että se asia tulee muuttumaan. Lapsesta sitten kyseli myös, kerroin että isäsuhde on mitä parhain ja säännöllisesti tapaavat, olen siis etsimässä seuraa itselleni, en isähahmoa lapselle. Herra alkoi latelemaan reunaehtojaan: hänellä on oltava täysi oikeus komentaa lastani kuin omaansa, ja meidän lapsillemme tulisi kehittää samat, yhteiset säännöt-heidän perheensä mukaiset, koska hänellä enemmän lapsia ja ovat vanhempiakin. Ei siis oltu vielä edes tavattu kasvokkain! Eikä myöskään sitten tavattu.
Toinen sankari samalta sivustolta oli kovin huolissaan kun ekoilla treffeillä kerroin iloisena irtisanoutuneeni(huolellisen harkinnan jälkeen) yli 15-vuotisesta työpaikastani ja olevani pitkästä aikaa innoissani suunnittelemassa tulevaisuuttani ja alanvaihtoa. Mies ei koko treffien aikana päässyt yli tästä omaehtoisesta "työttömyydestäni" ja seuraavana päivänä laittoi viestin että oli keskustellut " tilanteestani" pomonsa kanssa ja kehoitti soittamaan tälle, saisin töitä mattopesulasta?! Ihan kiva, mutta en pyytänyt apua, en tarvinnut apua, en myöskään rahaa/työpaikkaa. Tapasimme vielä kerran, hän halusi viedä minut ajelulle prätkällään. Kysyi onko minulla ajovaatteita, sanoin että pystyn kyllä lainaamaan kaveriltani kerta-ajelua varten. Joo ei kelvannut. Oli käynyt ostamassa uudet tamineet hanskoja ja kypärää myöden...kysyin että kai säilytit kuitit, kun en ole vielä yhtään varma, haluanko tämän enempää tutustua...kävimme ajelulla ja kahvilla, kahvilla hän kertoi kroonisesta taudistaan, johon olisi minut halunnut hoitajaksi kun kerran seurustelemme. Kotiin päästyäni palautin prätkätamineet ja kerroin etten näe meillä tulevaisuutta. Perään mies laittoi viestin, jossa haukkui minua lokiksi ja pummiksi...mitään en ollut häneltä pyytänyt.
Nämä oli pahimmat, kerron muita jos tulee mieleen. Itse en nettitreffeihin enää usko😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tännekin sattunut yhdet "eksä-treffit"!
Tyyppi mainitsi eksästään vähän väliä, huomasin jo että nyt ei synkkaa niin aloin kyselemään itsekin häneltä tästä eksästä :D
oli niin mielissään kun pääsi purkamaan tätä ah niin ihanaa eksää ja silmät tuikkien tarinoi hänestä. Kertoi siis kaikki hänen kesämökkinsä, koirat, työt jne! Oli hauska nähdä mihin johti kun annoin itse siimaa aiheelle. Olisi hauska tietää että mitä liikkuu päässä tossa tilanteessa. Eikö tuu itellä mieleen että onko tää nyt just paras aihe treffeillä. Tässäkin tapauksessa oli vuosien takainen ex kyseessä, miten voi olla noin paljon mielessä !Siis ai saakeli, niin tuli elävästi tästä mieleen omat treffit, jossa mies oli niin ikään eksähaikailija. Olemus muuttui välittömästi aina kun mainitsi sen jumalattaren. Just tuo silmien tuike, ja ilme muuttui muutenkin sellaiseksi haaveelliseksi. Äänen sävystä puhumattakaan. Kyllä on täytynyt olla upea mimmi kun on mieheen tuollainen vaikutus!
Silloin ei naurattanut mutta näin vuosien jälkeen kyllä :D
Täytyy muuten itsekin seuraavan eksähaikailijan kanssa kokeilla tuota kyselemistä, vois olla ihan viihdyttävää. Toki toivon ettei vastaavia enää satu eteen, mutta ikävä kyllä näitä taitaa olla aika paljon.
Niin, se on katsokaas miehen kirous että silloin kun me rakastumme, rakastumme ihan oikeasti tiettyyn ihmiseen yksilönä. Nainen taas ottaa miehen joka täyttää hänen senhetkiset tarpeensa, itse miehen persoonalla ei ole niin väliä ja siksi hänet on myös helppo vaihtaa ja unohtaa.
Asia on nimenomaan päin vastoin. Mies luulee, että hänen tunteensa ovat jotenkin jalommat verrattuna naisen tunteisiin. Nainen rakastaa useammin oikeasti, miehet ovat valmiimpia pettämään sen mukaan, mihin se m*lkku sojottaa, miehet esineellistävät naisia rankasti, luetteloa voisi jatkaa.
Joo, kaikkihan on samanlaisia.. Tai esineellistäminen on yleisempää miehille, mutta sekä omista että kavereiden eksistä/kumppaneista löytyy sekä aidosti rakastavia ihmisiä että pettäjiä sukupuolesta riippumatta ihan yhtä paljon.
Mitä nyt itse olen kokenut, naiset on kyllä mestareita uskottelemaan, että mies on jotain erikoista ja hämmästyttävää, suorastaan ennenkokematonta heille. Ovat muka niin arkoja ja estoisia olleet miesten suhteen ja nyt Vain Minun kohdallani avaavat jotkut ikuisuuden kiinni olleet ovet jne. Sitten kun suhde on päättynyt, ei kauaa nokka tuhise kun on naisella jo uusi, arvatenkin yhtä ihmeellinen mies kierroksessa :D
Tuttua kauraa mulle naisena. Kun tapaa uuden, lupaavan miehen, niin naisen toivo herää, että josko tämä. Mutta pidemmän tai lyhyemmän ajan kuluttua huomaan, ettei vieläkään...
Kuulostat ihan jokaiselta eksältäni. Kovasti suhteessa väitetään rakastavansa yli kaiken päivittäin, kunnes yhtäkkiä jonain päivänä laittaa suhteen poikki kuin salama kirkkaalta taivaalta ilman mitään selityksiä, mitä on tapahtunut tai missä vika. Ja uuden miehen kanssa kainalossa alle viikossa, joka oli alustettu treffi vaiheeseen ennen suhteen poikki laittamista. Kaksinais moralistisia valehtelija pettäjiä jokainen jotka osanneet puhua asioista. Miksi jokainen tapailemani nainen on tehnyt näin, olisi kiva tietää? Onko tuo jokin naisille ominainen asia, uskotella ummet ja lammet kunnes suhde katkaistaan jotta voi hypätä uuteen joka on jo puoliksi sovittu ilman mitään selityksiä? Ei mikään ihme että ajatuksissa eksissään roikkuvia on niin paljon koska tuollainen on eläimellistä toimintaa ihmisiltä jotka eivät osaa ilmaista mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi mainitsi eksästään vähän väliä, huomasin jo että nyt ei synkkaa niin aloin kyselemään itsekin häneltä tästä eksästä :D
oli niin mielissään kun pääsi purkamaan tätä ah niin ihanaa eksää ja silmät tuikkien tarinoi hänestä. Kertoi siis kaikki hänen kesämökkinsä, koirat, työt jne! Oli hauska nähdä mihin johti kun annoin itse siimaa aiheelle. Olisi hauska tietää että mitä liikkuu päässä tossa tilanteessa. Eikö tuu itellä mieleen että onko tää nyt just paras aihe treffeillä. Tässäkin tapauksessa oli vuosien takainen ex kyseessä, miten voi olla noin paljon mielessä !Siis ai saakeli, niin tuli elävästi tästä mieleen omat treffit, jossa mies oli niin ikään eksähaikailija. Olemus muuttui välittömästi aina kun mainitsi sen jumalattaren. Just tuo silmien tuike, ja ilme muuttui muutenkin sellaiseksi haaveelliseksi. Äänen sävystä puhumattakaan. Kyllä on täytynyt olla upea mimmi kun on mieheen tuollainen vaikutus!
Täytyy muuten itsekin seuraavan eksähaikailijan kanssa kokeilla tuota kyselemistä, vois olla ihan viihdyttävää. Toki toivon ettei vastaavia enää satu eteen, mutta ikävä kyllä näitä taitaa olla aika paljon.
Niin, se on katsokaas miehen kirous että silloin kun me rakastumme, rakastumme ihan oikeasti tiettyyn ihmiseen yksilönä. Nainen taas ottaa miehen joka täyttää hänen senhetkiset tarpeensa, itse miehen persoonalla ei ole niin väliä ja siksi hänet on myös helppo vaihtaa ja unohtaa.
Asia on nimenomaan päin vastoin. Mies luulee, että hänen tunteensa ovat jotenkin jalommat verrattuna naisen tunteisiin. Nainen rakastaa useammin oikeasti, miehet ovat valmiimpia pettämään sen mukaan, mihin se m*lkku sojottaa, miehet esineellistävät naisia rankasti, luetteloa voisi jatkaa.
Joo, kaikkihan on samanlaisia.. Tai esineellistäminen on yleisempää miehille, mutta sekä omista että kavereiden eksistä/kumppaneista löytyy sekä aidosti rakastavia ihmisiä että pettäjiä sukupuolesta riippumatta ihan yhtä paljon.
Mitä nyt itse olen kokenut, naiset on kyllä mestareita uskottelemaan, että mies on jotain erikoista ja hämmästyttävää, suorastaan ennenkokematonta heille. Ovat muka niin arkoja ja estoisia olleet miesten suhteen ja nyt Vain Minun kohdallani avaavat jotkut ikuisuuden kiinni olleet ovet jne. Sitten kun suhde on päättynyt, ei kauaa nokka tuhise kun on naisella jo uusi, arvatenkin yhtä ihmeellinen mies kierroksessa :D
Tuttua kauraa mulle naisena. Kun tapaa uuden, lupaavan miehen, niin naisen toivo herää, että josko tämä. Mutta pidemmän tai lyhyemmän ajan kuluttua huomaan, ettei vieläkään...
Kuulostat ihan jokaiselta eksältäni. Kovasti suhteessa väitetään rakastavansa yli kaiken päivittäin, kunnes yhtäkkiä jonain päivänä laittaa suhteen poikki kuin salama kirkkaalta taivaalta ilman mitään selityksiä, mitä on tapahtunut tai missä vika. Ja uuden miehen kanssa kainalossa alle viikossa, joka oli alustettu treffi vaiheeseen ennen suhteen poikki laittamista. Kaksinais moralistisia valehtelija pettäjiä jokainen jotka osanneet puhua asioista. Miksi jokainen tapailemani nainen on tehnyt näin, olisi kiva tietää? Onko tuo jokin naisille ominainen asia, uskotella ummet ja lammet kunnes suhde katkaistaan jotta voi hypätä uuteen joka on jo puoliksi sovittu ilman mitään selityksiä? Ei mikään ihme että ajatuksissa eksissään roikkuvia on niin paljon koska tuollainen on eläimellistä toimintaa ihmisiltä jotka eivät osaa ilmaista mitä haluavat.
Ei kuulu tähän ketjuun, aloittakaa erillinen ketju tuolle keskustelulle. Mikä siinä on niin vaikeeta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen nimittäjä olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen nimittäjä olet sinä.
Kovasti ovat maininneet "suhteesta ei ollut mihinkään" tai "et edes yrittänyt". Olisi vain ollut kiva tietää mitä tein väärin, mistä tykkäsi, tai mistä ei tykätä. Minun vikani täysin että en ole tajunnut rakkauden huumassa toisen valehtelevan päin naamaa, väittäen että rakastaa enemmän kuin mitään muuta. Rakkaudelle sokea koska uskonut noita sanoja joita ei ole tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Nämä oli pahimmat, kerron muita jos tulee mieleen. Itse en nettitreffeihin enää usko😊
Tämä on kyllä mysteeri, että suunnilleen seinähulluja miehiä tulee useille naisille vastaan deittisovelluksissa. Menettekö liikaa ulkonäkö edellä, vai mistä tämä johtuu? Moni komea kun on narsisti myös..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtalo/jumala tuo yhteen kuuluvat ihmiset lähekkäin ajoittain, en ihmettelisi yhtään vaikka olisitte "made in heaven" pari jotka eivät vain ymmärrä kuuluvansa yhteen. Merkkejä annetaan, moni niitä ei vain ymmärrä. Itse aikanaan tutustuin uudestan nuoruuden eksääni keskustelu palstan kautta. Oli melkoinen yllätys treffeillä huomata että vastassa oli nuoruuden rakkaus. Sama ihana ihminen on edelleen, kohtalon tuomien sattumien takia rakastunut häneen uudestaan. Nuorena vain halusi kokeilla muitakin. Olin nuorena naiivin sokea enkä ymmärtänyt että se ensimmäinen oli oikea minulle tarkoitettu. Oli se sitten kohtalo tai jumala, kiitos merkeistä. Yli 16 vuotta yhdessä ja meillä 3 ihanaa lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä mysteeri, että suunnilleen seinähulluja miehiä tulee useille naisille vastaan deittisovelluksissa. Menettekö liikaa ulkonäkö edellä, vai mistä tämä johtuu? Moni komea kun on narsisti myös..
Oli yllätys itsellenikin kuinka todella sekopäistä sakkia siellä liikkuu! Voin lohduttaa sinua ulkonäkökompleksista kärsivää raasua, ettei kumpikaan miehistä ollut millään mittapuulla komea, ihan perusperttejä molemmat. (Alle mun "tason", jos siihen schaisseen uskoo.)
Asuin silloin pk-seudulla ja tapasin kaikin puolin ihan kivan miehen. Ensitreffeille vei Porvooseen kivaan ravintolaan syömään. Seuraavalla kerralla oltiin Kirkkonummella viettämässä mukava päivä ulkoilun ja eväiden merkeissä. Kolmannella kerralla käytiin Tampereella. Neljännellä treffikerralla sitten tunnusti, että kotona on vaimo ja kolme alle kouluikäistä lasta, mutta eihän tää olis mikään ongelma... ? Jep, ei tavattu sitten enää.
(Olis muuten varmaan sille vaimollekin kelvanneet ravintolaillat ja luontoretket).