Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä millaisia kokemuksia liian sitkeistä tapailukumppaneista, jotka eivät meinaa uskoa, ettei kiinnosta enää tavata tai ovat sitä mieltä, että mieltä ei saa muuttaa näkemisen suhteen (olisi pakko olla kiinnostunut, vaikkei kiinnosta)?
On ollut, ja lähes 50v kokemuksella voin sanoa, että puhumalla selviää. Muutama melko paha tapaus oli nuorena. Ne opetti, että käymällä asiat läpi toisen osapuolen kanssa kanssa on helpoin ratkaisu, joka antaa mielenrauhan molemmille osapuolille.
Etenkin jos on ollut vähänkin pidempään yhdessä ja toinen on rakastunut, niin ei se toisen tuska lähde välttämättä vuosiin ilman puhumista. Kehittänyt minua ihmisenä todella paljon puhua asiat läpi ihmisten kanssa jotka minua rakastaa. Antaa myös hyvän olon koska on auttanut toista saamaan mielenrauhan. En ymmärrä ilkeitä ihmisiä jotka eivät voi olla puhe väleissä entisten kanssa. Ei heidän kanssa tarvi sänkyyn mennä. Pelkkä puhuminen tuntuu olevan monelle vaikeaa nykypäivänä, vaikka puhumalla voi välttyä monen vuoden piinalta molemmin puolin. Etenkin näinä aikoina, antakaa mielenrauha ihmisille jotka teistä välittää ja ottaa teihin yhteyttä jopa vuosien jälkeen. Yrittäkää kuunnella ja antaa vastauksia mikä heitä vaivaa, se on win-win tilanne vaikka vaikealta voi tuntua.
Mulla on kokemus, että olen tehnyt kaikkeni, selittänyt ja silti vastapuoli ei usko. Silloin on pakko ghostata.
Et ilmeisesti ole kuunnellut ja vastannut rehellisesti asioihin mitkä toista ovat vaivanneet, tai antanut niihin selvää vastausta. Ghostaus todennäköisesti vain pahentaa tilannetta mitä enemmän toinen sinusta välittää. Usko tai älä, tuo ihminen lopettaa heti kun on saanut mieltään painaviin asioihin vastauksen. Saatat oppia myös itsestäsi jotain käymällä häntä vaivaavat asiat läpi. Näinä aikoina etenkin yksinäiset ihmiset käyvät läpi mielessään entisiä suhteitaan todella paljon, antakaa vastauksia. Antamalla mielenrauhan toiselle saatat pelastaa hengen jos toisen. Antaa myös hyvän olon itselle kun saa toista vaivaavat asiat käytyä läpi, itselle se on ollut todella vapauttavaa. Ihmisen ja eläimen erottaa kyky puhua, olet ihminen jos pystyt puhumaan, sairas eläin jos et.
Olin kolmansilla treffeillä ja mies yhä surkeana ulisi pahoinvointiaan kaikesta: petturieksästä, veloistaan, maapallon surkeasta tilasta, linnunpönttöjen vähäisyydestä, äitinsä yksinäisyydestä, omasta loputtomasta yksinäisyydestään. Hyväsydäminen kun olen, menin vielä neljänsillekin, ajattelin, että voin toki jaksaa terapeuttina vielä, jos se siitä. Mutta sama ulina jatkui, samanlaisena; pakko oli häipyä vähin äänin, muuten olisi omakin kuuppa ollut vaarassa. Rajansa kaikella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tännekin sattunut yhdet "eksä-treffit"!
Tyyppi mainitsi eksästään vähän väliä, huomasin jo että nyt ei synkkaa niin aloin kyselemään itsekin häneltä tästä eksästä :D
oli niin mielissään kun pääsi purkamaan tätä ah niin ihanaa eksää ja silmät tuikkien tarinoi hänestä. Kertoi siis kaikki hänen kesämökkinsä, koirat, työt jne! Oli hauska nähdä mihin johti kun annoin itse siimaa aiheelle. Olisi hauska tietää että mitä liikkuu päässä tossa tilanteessa. Eikö tuu itellä mieleen että onko tää nyt just paras aihe treffeillä. Tässäkin tapauksessa oli vuosien takainen ex kyseessä, miten voi olla noin paljon mielessä !Siis ai saakeli, niin tuli elävästi tästä mieleen omat treffit, jossa mies oli niin ikään eksähaikailija. Olemus muuttui välittömästi aina kun mainitsi sen jumalattaren. Just tuo silmien tuike, ja ilme muuttui muutenkin sellaiseksi haaveelliseksi. Äänen sävystä puhumattakaan. Kyllä on täytynyt olla upea mimmi kun on mieheen tuollainen vaikutus!
Silloin ei naurattanut mutta näin vuosien jälkeen kyllä :D
Täytyy muuten itsekin seuraavan eksähaikailijan kanssa kokeilla tuota kyselemistä, vois olla ihan viihdyttävää. Toki toivon ettei vastaavia enää satu eteen, mutta ikävä kyllä näitä taitaa olla aika paljon.
Niin, se on katsokaas miehen kirous että silloin kun me rakastumme, rakastumme ihan oikeasti tiettyyn ihmiseen yksilönä. Nainen taas ottaa miehen joka täyttää hänen senhetkiset tarpeensa, itse miehen persoonalla ei ole niin väliä ja siksi hänet on myös helppo vaihtaa ja unohtaa.
Asia on nimenomaan päin vastoin. Mies luulee, että hänen tunteensa ovat jotenkin jalommat verrattuna naisen tunteisiin. Nainen rakastaa useammin oikeasti, miehet ovat valmiimpia pettämään sen mukaan, mihin se m*lkku sojottaa, miehet esineellistävät naisia rankasti, luetteloa voisi jatkaa.
Joo, kaikkihan on samanlaisia.. Tai esineellistäminen on yleisempää miehille, mutta sekä omista että kavereiden eksistä/kumppaneista löytyy sekä aidosti rakastavia ihmisiä että pettäjiä sukupuolesta riippumatta ihan yhtä paljon.
Mitä nyt itse olen kokenut, naiset on kyllä mestareita uskottelemaan, että mies on jotain erikoista ja hämmästyttävää, suorastaan ennenkokematonta heille. Ovat muka niin arkoja ja estoisia olleet miesten suhteen ja nyt Vain Minun kohdallani avaavat jotkut ikuisuuden kiinni olleet ovet jne. Sitten kun suhde on päättynyt, ei kauaa nokka tuhise kun on naisella jo uusi, arvatenkin yhtä ihmeellinen mies kierroksessa :D
Tuttua kauraa mulle naisena. Kun tapaa uuden, lupaavan miehen, niin naisen toivo herää, että josko tämä. Mutta pidemmän tai lyhyemmän ajan kuluttua huomaan, ettei vieläkään...
On se aina jännä tää peukutuspolitiikka, kun miehen kokemus saa tuurilla 50-50 mutta kun nainen tulee kertomaan omasta vastaavasta kokemuksestaan, se onkin sitten pelkkää yläpeukkua. Ilmeisesti miehen kokemana se ei ole yhtä hyvä juttu noinniinkuin naisten kannalta.
Tämä peukutus"politiikka" johtunee siitä, että miesten karmeimmat treffikokemukset toistavat kaavaa: treffeille tulikin lihavahko daami, daami ei tullut ollenkaan, daami oli liian laiha. Toisin sanoen naiset eivät onnistu pilaamaan tapaamista yhtä taidokkaasti kuin miehet.
Höpötätte taas ihan ihmeellisiä. Tässä ei puhuttu mistään naisten ruumiinkoostumuksista, joten se ei selitä poikkeavaa peukuttelua. Mies siis kirjoitti kokemuksensa, sai enimmäkseen alapeukkuja ja nainen siihen vastasi että kokenut ihan samaa naisena. Pelkkää yläpeukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti, tämäkin ketju kohta pilalla näiden jankkaajien takia.
Täällä pitäisi olla raja, miten monta kommenttia tietystä IP-osoitteesta saa olla yhdessä ketjussa. Parantaisi keskustelukokemusta huomattavasti.
Sitten kiukuttelisit puolestaan siitä, kun joku jankkaaja on jo aiemmin nykyisellä IP:lläsi käyttänyt sen viestin jossain ketjussa johon haluaisit kovasti vastata.
Minä tykkään näyttää miehelle teoilla että pidän hänestä.
On ollut treffejä nyt pariin otteeseen ja molemmissa siis ensin nähty pikaisesti...
Noh.. mies tuli minun luo ja olin tehnyt ruokaa, oli viiniä ja kynttilöitä.
Vähän nolottaa, mutta myös uudet alusvaatteetkin kävin ostamassa, kun pitkään sinkkuilleena omistin vain mummokalsareita.
Ilta ja yö meni hyvin ja sovittiin seuraavat deitit miehen luo..
Mies haki minut luokseen ja aloitti siivoomaan meidän perille päästyämme ja siivosi ainakin tunnin, eikä juuri puhunut mitään... Sitten ilmoitti että kävellään lähikauppaan hakemaan ruokaa kun kaappi on tyhjä 😑 Lähikauppaan oli n. 3km matkaa, eikä siinä mitään oli ihan kiva kävellä...
Mies osti halvinta jugurttia, ranskanleivän, 2 pirkan olutta ja atrian pizzoja 🤣 Kysyi sentään mistä täytteistä pidän... voi vit.. tu oikeesti miehet mikä teitä vaivaa??
Tämäkin oli ihan mukava mies, mutta ei kiitos 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pidä naista pelkkänä reikänä ja seksileluna, jos haluat oikean suhteen.
On tiettyjä naisia joihin tuo logiikka ei päde. Olen elämässäni kohdannut naisia jotka kiihottuvat siitä että heitä kohdellaan huonosti, ja että heitä pidetään esineenä ja seksiobjektina.
Samat naiset ahdistuvat jos mies huomioi, passaa ja kohtelee heitä kuin kukkaa kämmenellä.
En ole siis mikään kilttimies enkä aja mitään agendaa, olen vain ihan tavallinen heteromies jolla kokemusta naisista. Tuo edellä kuvattu ihmistyyppi on toki vain pieni vähemmistö naispopulaatiossa, mutta halusin vain tuoda esille että myös tuollaisia naisia on.
Olisi mielenkiintoista tietää mikä ilmiön taustalla, ehkä jokin lapsuuden trauma tms?
Haloo, ei kukaan terve nainen kiihotu siitä, että mies kohtelee heitä huonosti. Sun tällaiset tapaamasi naiset ovat jollain tavalla hyvin sairaita. Treffit eivät ole synonyymi terapiasuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä pitäisi olla raja, miten monta kommenttia tietystä IP-osoitteesta saa olla yhdessä ketjussa. Parantaisi keskustelukokemusta huomattavasti.
Sitten kiukuttelisit puolestaan siitä, kun joku jankkaaja on jo aiemmin nykyisellä IP:lläsi käyttänyt sen viestin jossain ketjussa johon haluaisit kovasti vastata.
Kuka jankkaaja muka voisi minun IP:tä käyttää? Asun yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut tapailla mukavia ja ystävällisiä miehiä, mutta heistä on kuoriutunut välillä epäluotettavia ja mollaavia miehiä. Nämä kilttimiehet käyttäytyisivät ihan yhtä huonosti kuin "pahat pojat", jos vain saavat tilaisuuden, heillä on usein oikein patoutunut halua alistaa naista ja kukkoilla. Joten kilttimiehet saattavat olla niitä kauheimpia tapauksia.
Monet kilttimiehet ovat täynnä patoutunutta naisvihaa, mikä paistaa läpi rivien välistä, vaikka he yrittäisivät kätkeä sen.
Tapasin tindereillä ns. kilttimieheksi esittäytyneen miehen. Tapaamisessa hän sitten kertoi ujosti hihitellen, että minä saan sitoa hänet sänkyyni, peittää käytetyillä alusvaatteillani, ruoskia ja käskyttää haukkumaan kuin koira jms. Häivyin enkä edes tekosyytä keksinyt. Mua pelotti ja paljon.
Juteltiin jonkun aikaa somessa ja tultiin hyvin toimeen.
Kun tapasimme, mies näytti ihan komealta, samalta kuin kuvissa.
Mutta kun tulin lähelle, niin tunsin heti hajun.
Ei pelkkää hikeä, vaan haisi ihan pierulta. Eikä se haju hälventynyt parin tunnin kuluessa, eli ilmeisesti oli jotkut paskaiset kalsarit jalassa.
Mies näytti hämmentyneeltä, etten ollut kiinnostuneempi. Laitoin sitten viestiä että en ollutkaan valmis tapaamaan uutta miestä kun entisestä on liian vähän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baariruusu sen ainoan kerran kirjoitti:
Tutustuin mieheen verkkosivuilla. Hän tuli kotikaupunkiini ja minä luulin, että minua tapaamaan. Sovittiin kohtaaminen baarissa ja ajaksi 18.30. Olin ehkä viisi minuuttia myöhässä. Hän oli kai ehtinyt istua siellä jonkin aikaa, koska vaikutti humalaiselta. Tämä ei vielä mitään, mutta hän ei ollutkaan yksin vaan neljän muun ihmisen seurassa. Olivat kuulemma menossa jonnekin vielä samana iltana. Mies haki minulle pyytämäni juoman ja hoputti sen juomisessa. Ihmettelen miksi. Noin puolen tunnin jälkeen he lähtivät ja minä jäin siihen baariin. Tätä ennen mies oli oudosti ylistänyt minua seurueelleen. Mieleen tuli, että hän oikeastaan kehui itseään siitä, että oli saanut naisen tulemaan puolen tunnin treffeille. Sillä siihen ne jäivät. Hän vielä kehtasi moittia minua myöhästymisestä, jonka takia aikaa oli niin vähän. Hulluko tuo on, ajattelin. Tuon tapauksen jälkeen hän vielä soitteli ja halusi kovasti keskustella. Lakkasin vastaamasta, mistä hän moitti minua. Samoin siitä, että en ollut kiinnostunut tulemaan häntä tapaamaan hänen kotikaupunkiinsa. Lisäksi olin ymmärtänyt, että hänellä oli pitkäaikainen naisystävä, jonka hän kuitenkin puheissa yritti naamioida "vain" kaveriksi. Joskus ihminen ei ymmärrä miehiä!
Meitä on harvinaisen helppo ymmärtää. Se miten hyvin tai huonosti kohtelemme teitä, kertoo suoraan sen että kuinka paljon arvostamme teitä ja kuinka kiinnostuneita olemme.
Naisia on vaikeampi ymmärtää, he eivät tunnu oikein itsekään tietävän mitä haluavat. Jonkin aikaa kaikki on hyvin, mutta sitten yhtäkkiä ei olekaan, mies vaihtoon. Pahat pojat ovat aina kovassa huudossa ja sitten vingutaan kun paha poika toimii kuten paha poika toimii.
Eikö sinun mielestäsi ole epäreilua kohdella huonosti naista, jos et satu olemaan hänestä seksuaalisesti kiinnostunut? Etkö osaa arvostaa naista ihmisenä, niin kuin miehiä?
Tulee kyllä se mielikuva, että sä arvostat naisia just niin vähän, ettei kukaan halua seurustella kanssasi. Sitten itket täällä siitä, että vain "pahat pojat" kelpaavat naisille.
Niinpä niin. Naiset haluavat olla miesten kanssa, jotka kohtelevat heitä tasa-arvoisesti. Valitettavasti tässä on kasvun paikka sulle ja muillekin "perinteisille" miehille, ettei enää ole mikään 70-luku.
En puhunut itsestäni, rauhoitu. Yritän vain valistaa naisia siihen, että jos mies kohtelee teitä paskasti niin siinä ei ole mitään syvällistä mysteeriä, vaan se on päivänselvää: te ette merkitse sille miehelle kovin paljoa ja on aika siirtyä eteenpäin. Me emme ole monimutkaisia olentoja, joita olisi jotenkin vaikea ymmärtää. Ehkä sitä on sitten vaikea naisen myöntää itselleen, että sitä ihanaa könsikästä nyt vaan ei kiinnosta tarpeeksi.
Mä ainakin ymmärsin parin kerran jälkeen itse häipyä, kun mies puhui tosi rumasti ex-anopistaan ja sanoi, että mä olen ihan samanlainen kuin hänen ex-anoppinsa.
Minun piti tavata jonkun ilmon perusteella tutustuneeseen mieheen.
Aloin laittautua ja aloitin sillä, että laitoin kasvinaamion. Mutta sitten tuli vesikatko ja sitä kesti ja kesti... Lopulta tyyppi ilmestyi kotiini ja minulla oli vielä kasvonaamio päällä ja olin lenkkiasussa hikisenä...
En todellakaan ollut hänen unelmiensa nainen ja sen hän ilmaisi ymmärtämättä tilannetta.
No, eipä hän ollut laisinkaan minun unelmamieheni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baariruusu sen ainoan kerran kirjoitti:
Tutustuin mieheen verkkosivuilla. Hän tuli kotikaupunkiini ja minä luulin, että minua tapaamaan. Sovittiin kohtaaminen baarissa ja ajaksi 18.30. Olin ehkä viisi minuuttia myöhässä. Hän oli kai ehtinyt istua siellä jonkin aikaa, koska vaikutti humalaiselta. Tämä ei vielä mitään, mutta hän ei ollutkaan yksin vaan neljän muun ihmisen seurassa. Olivat kuulemma menossa jonnekin vielä samana iltana. Mies haki minulle pyytämäni juoman ja hoputti sen juomisessa. Ihmettelen miksi. Noin puolen tunnin jälkeen he lähtivät ja minä jäin siihen baariin. Tätä ennen mies oli oudosti ylistänyt minua seurueelleen. Mieleen tuli, että hän oikeastaan kehui itseään siitä, että oli saanut naisen tulemaan puolen tunnin treffeille. Sillä siihen ne jäivät. Hän vielä kehtasi moittia minua myöhästymisestä, jonka takia aikaa oli niin vähän. Hulluko tuo on, ajattelin. Tuon tapauksen jälkeen hän vielä soitteli ja halusi kovasti keskustella. Lakkasin vastaamasta, mistä hän moitti minua. Samoin siitä, että en ollut kiinnostunut tulemaan häntä tapaamaan hänen kotikaupunkiinsa. Lisäksi olin ymmärtänyt, että hänellä oli pitkäaikainen naisystävä, jonka hän kuitenkin puheissa yritti naamioida "vain" kaveriksi. Joskus ihminen ei ymmärrä miehiä!
Meitä on harvinaisen helppo ymmärtää. Se miten hyvin tai huonosti kohtelemme teitä, kertoo suoraan sen että kuinka paljon arvostamme teitä ja kuinka kiinnostuneita olemme.
Naisia on vaikeampi ymmärtää, he eivät tunnu oikein itsekään tietävän mitä haluavat. Jonkin aikaa kaikki on hyvin, mutta sitten yhtäkkiä ei olekaan, mies vaihtoon. Pahat pojat ovat aina kovassa huudossa ja sitten vingutaan kun paha poika toimii kuten paha poika toimii.
Nettitreffeillä tapaamani mies vastasi kaikkeen puhumaani: kyllä, kyllä. Mitään muuta ei miehestä irronnut; olisin lennossa vaihtanut tyypiin "pahaan poikaan".
Pahoja poikia ei tunneta hyvistä keskustelutaidoistaan, vaan monenlaisesta paskasta, mutta ehkä se on sitten sen arvoista, jos saat niitä kaipaamiasi "ei, ei" -vastauksia.
Aina pahan pojan jutut voittavat mennen tullen nössöistä. En kuitenkaan harrasta näin mustavalkoista ajattelua, että mies on joko tyyppiä: kyllä, kyllä. Tai: ei, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi mainitsi eksästään vähän väliä, huomasin jo että nyt ei synkkaa niin aloin kyselemään itsekin häneltä tästä eksästä :D
oli niin mielissään kun pääsi purkamaan tätä ah niin ihanaa eksää ja silmät tuikkien tarinoi hänestä. Kertoi siis kaikki hänen kesämökkinsä, koirat, työt jne! Oli hauska nähdä mihin johti kun annoin itse siimaa aiheelle. Olisi hauska tietää että mitä liikkuu päässä tossa tilanteessa. Eikö tuu itellä mieleen että onko tää nyt just paras aihe treffeillä. Tässäkin tapauksessa oli vuosien takainen ex kyseessä, miten voi olla noin paljon mielessä !Siis ai saakeli, niin tuli elävästi tästä mieleen omat treffit, jossa mies oli niin ikään eksähaikailija. Olemus muuttui välittömästi aina kun mainitsi sen jumalattaren. Just tuo silmien tuike, ja ilme muuttui muutenkin sellaiseksi haaveelliseksi. Äänen sävystä puhumattakaan. Kyllä on täytynyt olla upea mimmi kun on mieheen tuollainen vaikutus!
Täytyy muuten itsekin seuraavan eksähaikailijan kanssa kokeilla tuota kyselemistä, vois olla ihan viihdyttävää. Toki toivon ettei vastaavia enää satu eteen, mutta ikävä kyllä näitä taitaa olla aika paljon.
Niin, se on katsokaas miehen kirous että silloin kun me rakastumme, rakastumme ihan oikeasti tiettyyn ihmiseen yksilönä. Nainen taas ottaa miehen joka täyttää hänen senhetkiset tarpeensa, itse miehen persoonalla ei ole niin väliä ja siksi hänet on myös helppo vaihtaa ja unohtaa.
Asia on nimenomaan päin vastoin. Mies luulee, että hänen tunteensa ovat jotenkin jalommat verrattuna naisen tunteisiin. Nainen rakastaa useammin oikeasti, miehet ovat valmiimpia pettämään sen mukaan, mihin se m*lkku sojottaa, miehet esineellistävät naisia rankasti, luetteloa voisi jatkaa.
Molemmissa sukupuolissa löytyy mätiä yksilöitä, mutta pääsääntöisesti mies rakastuu naiseen ihmisenä, nainen taas siihen, että saa mieheltä haluamiaan ulkoisia asioita.
Pääsääntöisesti mies rakastuu naisen seksuaalisuuteen, ei ainakaan aluksi naiseen niinkään ihmisenä. Jos se himoittu seksi ei miestä tyydytä, niin ei hän siihen naisihmiseen rakastu.
Alussa tuo varmasti vaikuttaa, siinä ihastumisvaiheessa. Mutta sitten kun on pidempään oltu ja päästy rakkauteen asti, niin olen ollut valmis vaikka olemaan kokonaan ilman seksiä, kunhan muuten on läheisyys kunnossa.
Onhan tässä tietysti se mahdollisuus, että olen jonkinlainen poikkeama tässä universumissa. Olisi hauska kuulla, onko muita miehiä jotka rakastavat näin totaalisesti.
Ei ole totaalista rakkautta se, ettei mies missään vaiheessa kiinnostu seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmissa sukupuolissa löytyy mätiä yksilöitä, mutta pääsääntöisesti mies rakastuu naiseen ihmisenä, nainen taas siihen, että saa mieheltä haluamiaan ulkoisia asioita.
Pääsääntöisesti mies rakastuu naisen seksuaalisuuteen, ei ainakaan aluksi naiseen niinkään ihmisenä. Jos se himoittu seksi ei miestä tyydytä, niin ei hän siihen naisihmiseen rakastu.
Alussa tuo varmasti vaikuttaa, siinä ihastumisvaiheessa. Mutta sitten kun on pidempään oltu ja päästy rakkauteen asti, niin olen ollut valmis vaikka olemaan kokonaan ilman seksiä, kunhan muuten on läheisyys kunnossa.
Onhan tässä tietysti se mahdollisuus, että olen jonkinlainen poikkeama tässä universumissa. Olisi hauska kuulla, onko muita miehiä jotka rakastavat näin totaalisesti.
Minua ei nainen seksimielessä oikeastaan kiinnostanut missään vaiheessa. Alussa viehätyin hänen ulkonäöstään ja lähestyin häntä, homma kuumeni ja oli paljon läheisyyttä. Mutta kun se seksipuoli ei minua kiinnostanut ollenkaan, niin se oli sitten sen jutun turmio. Eihän muut tietenkään tällaista "kaverisuhdetta" ilman seksiä ymmärrä, mutta minulle se olisi ollut aivan täydellistä ilman seksiä.
Oletko aseksuaali, vai tuliko tämä ilmiö jostain syystä vain tämän yhden naisen kanssa?
Kaiketi sitten olen aseksuaali, koska en elämässäni montaa kertaa ole seksiä harrastanut (ei ole ollut sellaista "hinkua") ja niinäkin kertoina se on ollut sellainen pakollinen suoritus lähinnä naista miellyttääkseni, jonka olisi voinut puolestani kokonaan välistäkin jättää mainiosti.
Oltiin vasta puhelimessa puhuttu, kun mies puhelun lopussa sanoi, ettei häntä seksi kiinnosta kuin pakosta, niin lopetin keksutelun lyhyeen. En nyt kuitenkaan ollut miespuolista kaveria vailla.
Mies kertoi olevansa runoilija ja luki monia, huonoja runojaan. Odotti ilmeisesti ihailua ja näytti pettyneeltä, kun vain hymyilin kohteliaasti. Lähti pian pois. Runot oli siis tyyliä "ah kun kevät koittaa, valo pimeyden voittaa, sinivuokot kukkii ihanasti ja linnunlaulu kuuluu sisälle asti"... Ei ollut seuraava Eino Leino, vaikka niin tuntui kuvittelevan.
Toinen halusi rämpytellä kitaraa ja laulaa jotain romanttisia biisejä. Kitaransoitto oli OK, laulu meni ihan nuotin vierestä. Tunnelma oli aika lattea, kun ei muutenkaan ollut kipinää. Ne biisit jotenkin pahensivat tilannetta. Mua alkoi naurattaa se koko tilanne, ja lähdin tekosyitä keksien pois.
Ehkä mun ei pitäisi aina valita "herkkää ja tunteellista" miestä, mutta en halua seurustella minkään kovan äijänkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei nainen seksimielessä oikeastaan kiinnostanut missään vaiheessa. Alussa viehätyin hänen ulkonäöstään ja lähestyin häntä, homma kuumeni ja oli paljon läheisyyttä. Mutta kun se seksipuoli ei minua kiinnostanut ollenkaan, niin se oli sitten sen jutun turmio. Eihän muut tietenkään tällaista "kaverisuhdetta" ilman seksiä ymmärrä, mutta minulle se olisi ollut aivan täydellistä ilman seksiä.
Oletko aseksuaali, vai tuliko tämä ilmiö jostain syystä vain tämän yhden naisen kanssa?
Kaiketi sitten olen aseksuaali, koska en elämässäni montaa kertaa ole seksiä harrastanut (ei ole ollut sellaista "hinkua") ja niinäkin kertoina se on ollut sellainen pakollinen suoritus lähinnä naista miellyttääkseni, jonka olisi voinut puolestani kokonaan välistäkin jättää mainiosti.
Oltiin vasta puhelimessa puhuttu, kun mies puhelun lopussa sanoi, ettei häntä seksi kiinnosta kuin pakosta, niin lopetin keksutelun lyhyeen. En nyt kuitenkaan ollut miespuolista kaveria vailla.
Tuo pitäisi laittaa ilmoitukseen. On varmasti monia muitakin, joita ei seksi kiinnosta, löytäisivät toisensa ja toiset eivät tuhlaisi aikaa. Mahtaako mies ajatella, ettei kukaan kiinnostu jos kertoisi totuuden heti profiilissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pitäisi laittaa ilmoitukseen. On varmasti monia muitakin, joita ei seksi kiinnosta, löytäisivät toisensa ja toiset eivät tuhlaisi aikaa. Mahtaako mies ajatella, ettei kukaan kiinnostu jos kertoisi totuuden heti profiilissa?
Ai että mahtoiko, onhan täälläkin varsin nuiva suhtautuminen seksistä kiinnostumattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mahtoiko, onhan täälläkin varsin nuiva suhtautuminen seksistä kiinnostumattomiin.
Aseksuaalit on nykyään kuin entisajan homoseksuaaleja joita tyrmistellään ja ihmetellään ja heidän pitäisi elää jossain piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jankkaaja muka voisi minun IP:tä käyttää? Asun yksin.
Mutta se yksi ja sama IP ei asu siellä sinun kanssasi välttämättä, vaan siellä luonasi voi rampata aika montakin IP:tä päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut tapailla mukavia ja ystävällisiä miehiä, mutta heistä on kuoriutunut välillä epäluotettavia ja mollaavia miehiä. Nämä kilttimiehet käyttäytyisivät ihan yhtä huonosti kuin "pahat pojat", jos vain saavat tilaisuuden, heillä on usein oikein patoutunut halua alistaa naista ja kukkoilla. Joten kilttimiehet saattavat olla niitä kauheimpia tapauksia.
Monet kilttimiehet ovat täynnä patoutunutta naisvihaa, mikä paistaa läpi rivien välistä, vaikka he yrittäisivät kätkeä sen.
Tapasin tindereillä ns. kilttimieheksi esittäytyneen miehen. Tapaamisessa hän sitten kertoi ujosti hihitellen, että minä saan sitoa hänet sänkyyni, peittää käytetyillä alusvaatteillani, ruoskia ja käskyttää haukkumaan kuin koira jms. Häivyin enkä edes tekosyytä keksinyt. Mua pelotti ja paljon.
Minuakin alkaa pelottamaan, kun nainen kertoo pitävänsä siitä että häntä kuristetaan seksin aikana. Ja näitä on yllättävän paljon.