Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2187)

Vierailija
1701/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baariruusu sen ainoan kerran kirjoitti:

Tutustuin mieheen verkkosivuilla. Hän tuli kotikaupunkiini ja minä luulin, että minua tapaamaan. Sovittiin kohtaaminen baarissa ja ajaksi 18.30. Olin ehkä viisi minuuttia myöhässä. Hän oli kai ehtinyt istua siellä jonkin aikaa, koska vaikutti humalaiselta. Tämä ei vielä mitään, mutta hän ei ollutkaan yksin vaan neljän muun ihmisen seurassa. Olivat kuulemma menossa jonnekin vielä samana iltana. Mies haki minulle pyytämäni juoman ja hoputti sen juomisessa. Ihmettelen miksi. Noin puolen tunnin jälkeen he lähtivät ja minä jäin siihen baariin. Tätä ennen mies oli oudosti ylistänyt minua seurueelleen. Mieleen tuli, että hän oikeastaan kehui itseään siitä, että oli saanut naisen tulemaan puolen tunnin treffeille. Sillä siihen ne jäivät. Hän vielä kehtasi moittia minua myöhästymisestä, jonka takia aikaa oli niin vähän. Hulluko tuo on, ajattelin. Tuon tapauksen jälkeen hän vielä soitteli ja halusi kovasti keskustella. Lakkasin vastaamasta, mistä hän moitti minua. Samoin siitä, että en ollut kiinnostunut tulemaan häntä tapaamaan hänen kotikaupunkiinsa. Lisäksi olin ymmärtänyt, että hänellä oli pitkäaikainen naisystävä, jonka hän kuitenkin puheissa yritti naamioida "vain" kaveriksi. Joskus ihminen ei ymmärrä miehiä!

Meitä on harvinaisen helppo ymmärtää. Se miten hyvin tai huonosti kohtelemme teitä, kertoo suoraan sen että kuinka paljon arvostamme teitä ja kuinka kiinnostuneita olemme.

Naisia on vaikeampi ymmärtää, he eivät tunnu oikein itsekään tietävän mitä haluavat. Jonkin aikaa kaikki on hyvin, mutta sitten yhtäkkiä ei olekaan, mies vaihtoon. Pahat pojat ovat aina kovassa huudossa ja sitten vingutaan kun paha poika toimii kuten paha poika toimii.

Eikö sinun mielestäsi ole epäreilua kohdella huonosti naista, jos et satu olemaan hänestä seksuaalisesti kiinnostunut? Etkö osaa arvostaa naista ihmisenä, niin kuin miehiä? 

Tulee kyllä se mielikuva, että sä arvostat naisia just niin vähän, ettei kukaan halua seurustella kanssasi. Sitten itket täällä siitä, että vain "pahat pojat" kelpaavat naisille.

Niinpä niin. Naiset haluavat olla miesten kanssa, jotka kohtelevat heitä tasa-arvoisesti. Valitettavasti tässä on kasvun paikka sulle ja muillekin "perinteisille" miehille, ettei enää ole mikään 70-luku. 

En puhunut itsestäni, rauhoitu. Yritän vain valistaa naisia siihen, että jos mies kohtelee teitä paskasti niin siinä ei ole mitään syvällistä mysteeriä, vaan se on päivänselvää: te ette merkitse sille miehelle kovin paljoa ja on aika siirtyä eteenpäin. Me emme ole monimutkaisia olentoja, joita olisi jotenkin vaikea ymmärtää. Ehkä sitä on sitten vaikea naisen myöntää itselleen, että sitä ihanaa könsikästä nyt vaan ei kiinnosta tarpeeksi.

Sille "ihanalle könsikkäälle" on aivan ylivoimaista ymmärtää, jos hän saa naiselta pakit. Ihanat könsikkäät tuppaavat kynsin hampain roikkumaan naisessa. Nainen kykenee olemaan yksikseen, mutta jos mies tulee jätetyksi, hänelle tulee tosi kiire löytää nainen. Mies ei kestä yksinoloa. Kotoaan tylsän vaimonsa helmoista hän ei liikahdakaan, ennenkuin uusi on katsottuna. Eikä kyllä lähde sittenkään, kun pitää se takaportti olla avoimena.

Nyt et kyllä puhu könsikkäistä, koska könsikäs ei ole mies joka roikkuu. Hänellä on aina useampi nainen kierroksessa, eikä hän sitoudu vaikka naiset roikkuvat hänessä ja ihmettelevät että mitähän hän ajattelee, kun ei pidä yhteyttä.

Vierailija
1702/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tännekin sattunut yhdet "eksä-treffit"!

Tyyppi mainitsi eksästään vähän väliä, huomasin jo että nyt ei synkkaa niin aloin kyselemään itsekin häneltä tästä eksästä :D

oli niin mielissään kun pääsi purkamaan tätä ah niin ihanaa eksää ja silmät tuikkien tarinoi hänestä. Kertoi siis kaikki hänen kesämökkinsä, koirat, työt jne! Oli hauska nähdä mihin johti kun annoin itse siimaa aiheelle. Olisi hauska tietää että mitä liikkuu päässä tossa tilanteessa. Eikö tuu itellä mieleen että onko tää nyt just paras aihe treffeillä. Tässäkin tapauksessa oli vuosien takainen ex kyseessä, miten voi olla noin paljon mielessä !

Siis ai saakeli, niin tuli elävästi tästä mieleen omat treffit, jossa mies oli niin ikään eksähaikailija. Olemus muuttui välittömästi aina kun mainitsi sen jumalattaren. Just tuo silmien tuike, ja ilme muuttui muutenkin sellaiseksi haaveelliseksi. Äänen sävystä puhumattakaan. Kyllä on täytynyt olla upea mimmi kun on mieheen tuollainen vaikutus!

Silloin ei naurattanut mutta näin vuosien jälkeen kyllä :D

Täytyy muuten itsekin seuraavan eksähaikailijan kanssa kokeilla tuota kyselemistä, vois olla ihan viihdyttävää. Toki toivon ettei vastaavia enää satu eteen, mutta ikävä kyllä näitä taitaa olla aika paljon.

Niin, se on katsokaas miehen kirous että silloin kun me rakastumme, rakastumme ihan oikeasti tiettyyn ihmiseen yksilönä. Nainen taas ottaa miehen joka täyttää hänen senhetkiset tarpeensa, itse miehen persoonalla ei ole niin väliä ja siksi hänet on myös helppo vaihtaa ja unohtaa.

Totta! Naiset valitsevat. Ja siten parhaimmat miehet tulevat valituiksi. Yksikään nainen ei ota riesakseen putkiaivoista vetelystä, joka ei tyydytä ulkoisesti eikä sisäisesti. Nykynaiset vievät eivätkä vikise. Nykynaiset myös vaihtavat reilusti miestä, jos on tarpeen. Miehet eivät uskalla erota vaimostaan; he vikisevät salasuhdetta, kun täytyy " vaihtelua seksiin" saada. Näitä vieraan pil...vinkujia on liikenteessä luvattomat määrät.

Pilluhaukat ovatkin varmaan niitä miehiä, joille elämä on opettanut ettei heillä ole mitään arvoa yksilönä naisille. Päättävät sitten käyttää naisia samalla tavalla kuin naiset miehiä. 

Mutta on siellä joukossa sitten miehiä, jotka ihan oikeasti tahtovat vain hyvää ja rakastuvat tiettyyn naiseen sellaisella tavalla, jolla nainen ei ikinä pysty rakastumaan. Joillakin ei silmät aukea koskaan ja sitten jumitutaan fantasiaan.

On, on miehiä, jotka rakastuvat naiseen tavalla, jolla nainen ei kykene IKINÄ rakastumaan. Koettu on, paritkin kerrat. Oikein kaikkea hyvää tarkoittavia miehiä olen tapaillut. Ja sitten ne ovat rakastuneet....ja siitä onkin alkanut mulle Via Doloroso: puhelimeni on syynätty, töihin tultu väkisin vastaan, haisteltu vaatteitani, ettei vaan vieraan miehen hajua, kielletty sulkemasta vessanovea, avattu kirjeitä, ängetty väkisin tyttöjen iltaan. Yksi helmi tunki itsensä mukaan naisten alusvaate-osaston sovituskoppiin. Toinen helmi osoitti rakkauttaan juhannuksena, sanoi veikeästi, että ollaan jossain saaressa romanttisesti kahdestaan. Juu, oltiin saaressa, jonne juhannuspäivänä tuli tusina miehen virolaisia sukulaisia. Että vain mies voi todella rakastaa naista niin, ettei nainen miestä milloinkaan.

Hei, sairaat tapaukset ovat erikseen, se ei ole rakkautta.

Tietysti sairaat tapaukset ovat asia erikseen. Puhuin ihan normimiehistä. Heille on melko hankalan oloista se, että naisellaan on sitä ihkaomaakin elämää.

Ei kuulosta normimieheltä. Sinulla on vinoutunut käsitys normaalista. Miksi vedät puoleesi tuollaisia miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi mainitsi eksästään vähän väliä, huomasin jo että nyt ei synkkaa niin aloin kyselemään itsekin häneltä tästä eksästä :D

oli niin mielissään kun pääsi purkamaan tätä ah niin ihanaa eksää ja silmät tuikkien tarinoi hänestä. Kertoi siis kaikki hänen kesämökkinsä, koirat, työt jne! Oli hauska nähdä mihin johti kun annoin itse siimaa aiheelle. Olisi hauska tietää että mitä liikkuu päässä tossa tilanteessa. Eikö tuu itellä mieleen että onko tää nyt just paras aihe treffeillä. Tässäkin tapauksessa oli vuosien takainen ex kyseessä, miten voi olla noin paljon mielessä !

Siis ai saakeli, niin tuli elävästi tästä mieleen omat treffit, jossa mies oli niin ikään eksähaikailija. Olemus muuttui välittömästi aina kun mainitsi sen jumalattaren. Just tuo silmien tuike, ja ilme muuttui muutenkin sellaiseksi haaveelliseksi. Äänen sävystä puhumattakaan. Kyllä on täytynyt olla upea mimmi kun on mieheen tuollainen vaikutus!

Täytyy muuten itsekin seuraavan eksähaikailijan kanssa kokeilla tuota kyselemistä, vois olla ihan viihdyttävää. Toki toivon ettei vastaavia enää satu eteen, mutta ikävä kyllä näitä taitaa olla aika paljon.

Niin, se on katsokaas miehen kirous että silloin kun me rakastumme, rakastumme ihan oikeasti tiettyyn ihmiseen yksilönä. Nainen taas ottaa miehen joka täyttää hänen senhetkiset tarpeensa, itse miehen persoonalla ei ole niin väliä ja siksi hänet on myös helppo vaihtaa ja unohtaa.

Asia on nimenomaan päin vastoin. Mies luulee, että hänen tunteensa ovat jotenkin jalommat verrattuna naisen tunteisiin. Nainen rakastaa useammin oikeasti, miehet ovat valmiimpia pettämään sen mukaan, mihin se m*lkku sojottaa, miehet esineellistävät naisia rankasti, luetteloa voisi jatkaa.

Molemmissa sukupuolissa löytyy mätiä yksilöitä, mutta pääsääntöisesti mies rakastuu naiseen ihmisenä, nainen taas siihen, että saa mieheltä haluamiaan ulkoisia asioita.

Tämä!

Ei jotenkin välity. Kerropa jotain syvällistä "elämäsi naisesta", ulkonäkö ei kiinnosta. Yhtyykö nainen käsityksiisi myös?

Kokemus on hyvin subjektiivinen, siitä ei ole mitään hyötyä avata tänne tekstimuodossa koska silloin se on vain sanahelinää. Sitä voisi ehkä yleisemmin kuvata siten, että pyytää naista kuvittelemaan miten hän rakastaa lapsiaan. Mies rakastaa sillä samalla tunteella naista, ainoa erotus on se että kumpikin ovat aikuisia ja näin tasaveroisessa asemassa.

Mies siis rakastaa naistaan sillä samalla tunteella kuin lapsiaan, erotuksena vain ikä? kamalaa.

Kamalaa? Ehdoton rakkaus?

Vierailija
1704/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin mieheen verkkosivuilla. Hän tuli kotikaupunkiini ja minä luulin, että minua tapaamaan. Sovittiin kohtaaminen baarissa ja ajaksi 18.30. Olin ehkä viisi minuuttia myöhässä. Hän oli kai ehtinyt istua siellä jonkin aikaa, koska vaikutti humalaiselta. Tämä ei vielä mitään, mutta hän ei ollutkaan yksin vaan neljän muun ihmisen seurassa. Olivat kuulemma menossa jonnekin vielä samana iltana. Mies haki minulle pyytämäni juoman ja hoputti sen juomisessa. Ihmettelen miksi. Noin puolen tunnin jälkeen he lähtivät ja minä jäin siihen baariin. Tätä ennen mies oli oudosti ylistänyt minua seurueelleen. Mieleen tuli, että hän oikeastaan kehui itseään siitä, että oli saanut naisen tulemaan puolen tunnin treffeille. Sillä siihen ne jäivät. Hän vielä kehtasi moittia minua myöhästymisestä, jonka takia aikaa oli niin vähän. Hulluko tuo on, ajattelin. Tuon tapauksen jälkeen hän vielä soitteli ja halusi kovasti keskustella. Lakkasin vastaamasta, mistä hän moitti minua. Samoin siitä, että en ollut kiinnostunut tulemaan häntä tapaamaan hänen kotikaupunkiinsa. Lisäksi olin ymmärtänyt, että hänellä oli pitkäaikainen naisystävä, jonka hän kuitenkin puheissa yritti naamioida "vain" kaveriksi. Joskus ihminen ei ymmärrä miehiä!

Meitä on harvinaisen helppo ymmärtää. Se miten hyvin tai huonosti kohtelemme teitä, kertoo suoraan sen että kuinka paljon arvostamme teitä ja kuinka kiinnostuneita olemme.

Naisia on vaikeampi ymmärtää, he eivät tunnu oikein itsekään tietävän mitä haluavat. Jonkin aikaa kaikki on hyvin, mutta sitten yhtäkkiä ei olekaan, mies vaihtoon. Pahat pojat ovat aina kovassa huudossa ja sitten vingutaan kun paha poika toimii kuten paha poika toimii.

Nettitreffeillä tapaamani mies vastasi kaikkeen puhumaani: kyllä, kyllä. Mitään muuta ei miehestä irronnut; olisin lennossa vaihtanut tyypiin "pahaan poikaan".

Pahoja poikia ei tunneta hyvistä keskustelutaidoistaan, vaan monenlaisesta paskasta, mutta ehkä se on sitten sen arvoista, jos saat niitä kaipaamiasi "ei, ei" -vastauksia.

Vierailija
1705/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettitreffeillä tapaamani mies vastasi kaikkeen puhumaani: kyllä, kyllä. Mitään muuta ei miehestä irronnut; olisin lennossa vaihtanut tyypiin "pahaan poikaan".

Olisit käyttänyt tilannetta hyväkseen: Annatko mulle kymppitonni? Kyllä, kyllä :)

Vierailija
1706/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestinne ei sisällä hirveää treffikokemusta niin menkää muualle ketjusta!

Vierailija
1707/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on nimenomaan päin vastoin. Mies luulee, että hänen tunteensa ovat jotenkin jalommat verrattuna naisen tunteisiin. Nainen rakastaa useammin oikeasti, miehet ovat valmiimpia pettämään sen mukaan, mihin se m*lkku sojottaa, miehet esineellistävät naisia rankasti, luetteloa voisi jatkaa.

Molemmissa sukupuolissa löytyy mätiä yksilöitä, mutta pääsääntöisesti mies rakastuu naiseen ihmisenä, nainen taas siihen, että saa mieheltä haluamiaan ulkoisia asioita.

Pääsääntöisesti mies rakastuu naisen seksuaalisuuteen, ei ainakaan aluksi naiseen niinkään ihmisenä. Jos se himoittu seksi ei miestä tyydytä,  niin ei hän siihen naisihmiseen rakastu.

Alussa tuo varmasti vaikuttaa, siinä ihastumisvaiheessa. Mutta sitten kun on pidempään oltu ja päästy rakkauteen asti, niin olen ollut valmis vaikka olemaan kokonaan ilman seksiä, kunhan muuten on läheisyys kunnossa.

Onhan tässä tietysti se mahdollisuus, että olen jonkinlainen poikkeama tässä universumissa. Olisi hauska kuulla, onko muita miehiä jotka rakastavat näin totaalisesti.

Minua ei nainen seksimielessä oikeastaan kiinnostanut missään vaiheessa. Alussa viehätyin hänen ulkonäöstään ja lähestyin häntä, homma kuumeni ja oli paljon läheisyyttä. Mutta kun se seksipuoli ei minua kiinnostanut ollenkaan, niin se oli sitten sen jutun turmio. Eihän muut tietenkään tällaista "kaverisuhdetta" ilman seksiä ymmärrä, mutta minulle se olisi ollut aivan täydellistä ilman seksiä.

Juu, tottakai se, ettei sua seksipuoli kiinnosta ollenkaan, sulkee pois rakkaussuhteen. Missä vika, ettei sua seksi kiinnosta suhteen edetessäkään? Kyllä nainen voi sun kaverisi olla, muttei yhtään sen enempää.

Että seksiä voi olla ilman rakkautta mutta rakkautta ei voi olla ilman seksiä, jännä logiikka.

Mitä jännää logikkaa tuossa on? Panna voi oikein hyvin ilman rakkautta mutta minä en mieheen ainakaan rakastu  ilman seksiä. Nopea pano ei suuria tunteita tarvitse, mutta pitempiaikainen suhde tarvitsee kyllä seksiä. Olen nainen.

Täällä yksi lähes vastaava mies joka voi kyllä rakastua ilman seksiä. Yleensä odotan vähintään 3kk ennen seksiä ihmisten kanssa joihin uskon voivani rakastua, yhden illan jutut on eri. Yhden ja muutaman yön juttuja on ollut naisten kanssa joista en sen enempää halua. Yhteenkään naiseen en ole rakastunut joka ekalla kerralla antanut. Aina kuunnellut naisen toiveita, ja ollut jopa lähes seksittömissä suhteissa koska naiset ovat puheillaan ilmaissut esim. "sä et musta muuta haluu ku sitä". Siinä vaiheessa jos tuollaista vihjataan, odotan kunnes toisen puolesta tulee aloite, se voi viedä jopa kuukausia.

On tainnut pari suhdetta mennyt poikki sen takia, koska naiset ovat luulleet etten heitä halua. Yksi luuli jälkikäteen homoksi, itse luulin että häntä lähes aseksuaaliksi, koska teki vain kerran aloitteen koko suhteen aikana. Itse haluaisin keskimäärin 2krt päivässä, välillä enemmän välillä vähemmän.

Mutta jos toinen ei tee aloitetta ja puhuu seksistä negatiiviseen sävyyn, niin on minulla terveet kädet. Jos toista rakastaa niin ei seksillä tarvi häntä häiritä. Puhelin mukaan vessaan, kahdessa suhteessa tuota harrastin säännöllisesti aina ennen kun tapasimme, ja sen jälkeen, koska vaikutti ettei häntä haluta kuin lauantaisin, silloin jätin kädet käyttämättä. Monesti tosin puhu taas jotain seksuaalisesti negatiivista, niin käsitöiksi meni myös lauantait.

Aika jännää, minulla taas mennyt oikeastaan täysin käänteisesti. Kaikki suhteet ovat alkaneet sillä että seksi on tullut hyvin pikaisesti kuvioihin nimenomaan naisten aloitteesta, tuntuu että ilman sitä ei varmaan olisi suhdekaan alkanut. Sitten kun ollaan oltu yhdessä vaikka puolisen vuotta, niin olen niin umpirakastunut ettei minua haittaisi vaikka seksi loppuisi kokonaan. Toki soisin että se jatkuu.

Vierailija
1708/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on vaikeampi ymmärtää, he eivät tunnu oikein itsekään tietävän mitä haluavat. Jonkin aikaa kaikki on hyvin, mutta sitten yhtäkkiä ei olekaan, mies vaihtoon. Pahat pojat ovat aina kovassa huudossa ja sitten vingutaan kun paha poika toimii kuten paha poika toimii.[/quote]

Huomio naiset, tässä on oiva esimerkki palstau lista eli kokemattomasta neitsytmiehestä joka antisosiaalisuuttaan ei saa naisia ja syyttää siitä sitten naisia. 

Kukaan normaali aikuinen ei lässytä mistään "pahoista pojista" tämä on täysin u lien omaa sanastoa. 

Vierailija
1709/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut tapailla mukavia ja ystävällisiä miehiä, mutta heistä on kuoriutunut välillä epäluotettavia ja mollaavia miehiä. Nämä kilttimiehet käyttäytyisivät ihan yhtä huonosti kuin "pahat pojat", jos vain saavat tilaisuuden, heillä on usein oikein patoutunut halua alistaa naista ja kukkoilla. Joten kilttimiehet saattavat olla niitä kauheimpia tapauksia.

Vierailija
1710/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomio naiset, tässä on oiva esimerkki palstau lista eli kokemattomasta neitsytmiehestä joka antisosiaalisuuttaan ei saa naisia ja syyttää siitä sitten naisia. 

Kukaan normaali aikuinen ei lässytä mistään "pahoista pojista" tämä on täysin u lien omaa sanastoa. 

Itse laitan nuo pahat pojat samaan kategoriaan kuin moni tarkoittaa pelimiehellä. Tuollaiset pitävät naisia kaatoina joilla kehuskellaan, ei mitään kunnioitusta. On kokemusta, vuoden suhteen jälkeen ex meni makaamaan yhden silloisen treeni kaverini kanssa, joka on pelimies. Kerran liikennevaloissa alkoi puhumaan ylimielinen virne naamalla "Oon nussinu samaa muijaa ku sä. Xxxxiä!". Lähinnä säälitti miten oli moiselle ääliölle edes antautunut yhdeksi yöksi, sekä putosi kunnioitus tuota treeni kaveria kohtaan täysin.

Ihmetytti miksi hänelle oli maininnut suhteestamme yhden yön jutulle, mutta minulle ei voinut mainita mikä suhteessa oli ollut vikana. Taisi maata tuon ääliön kanssa ihan vain satuttaakseen minua lisää. Narsisti tuo ihminen taisi olla, täyttää lähes kaikki tunnus merkit ainakin mitä lukenut.

Vierailija
1711/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin tai luulin tapailevani miestä, ikää hänellä noin 40 kohta ja hyvännäköinen entinen fitness urheilija. Tein selväksi haluan ja etsin vain vakavaa en pelleilyä johon sain vastaukseksi että itsekö haluan pelleillä-lauseita ja tälläisiä omituisia. Musta tuntui et oli pleijeri Kun jokin sanoi jtn mätää.. mut silti jaksoin uskoa ettei ole ja olin varpaillani😅Ja Hän sanoi myös muilla kerroilla että antaa mennä omalla painollaan. Ja nyt tokaisi 6kk päästä kun juttu meni vain oudommaksi ettei halua parisuhdetta eikä sellaista edes etsi ja ettei voi luvata mitään. Nämä alkoi sen jälkeen kun teimme sänky puuhia joista hän myös lähti tekosyyllä. Olisi pitänyt arvata ja luottaa vaistooni aiemmin

Vierailija
1712/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin tai luulin tapailevani miestä, ikää hänellä noin 40 kohta ja hyvännäköinen entinen fitness urheilija. Tein selväksi haluan ja etsin vain vakavaa en pelleilyä johon sain vastaukseksi että itsekö haluan pelleillä-lauseita ja tälläisiä omituisia. Musta tuntui et oli pleijeri Kun jokin sanoi jtn mätää.. mut silti jaksoin uskoa ettei ole ja olin varpaillani😅Ja Hän sanoi myös muilla kerroilla että antaa mennä omalla painollaan. Ja nyt tokaisi 6kk päästä kun juttu meni vain oudommaksi ettei halua parisuhdetta eikä sellaista edes etsi ja ettei voi luvata mitään. Nämä alkoi sen jälkeen kun teimme sänky puuhia joista hän myös lähti tekosyyllä. Olisi pitänyt arvata ja luottaa vaistooni aiemmin

Jep musta pitäisi olla rehellinen jos toinen etsii vakavaa eikä itse. Toisen aikaa ei saisi kuluttaa ja leikkiä toisella

Vierailija
1713/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut tapailla mukavia ja ystävällisiä miehiä, mutta heistä on kuoriutunut välillä epäluotettavia ja mollaavia miehiä. Nämä kilttimiehet käyttäytyisivät ihan yhtä huonosti kuin "pahat pojat", jos vain saavat tilaisuuden, heillä on usein oikein patoutunut halua alistaa naista ja kukkoilla. Joten kilttimiehet saattavat olla niitä kauheimpia tapauksia.

Monet kilttimiehet ovat täynnä patoutunutta naisvihaa, mikä paistaa läpi rivien välistä, vaikka he yrittäisivät kätkeä sen.

Vierailija
1714/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu mies alkoi valittamaan jostain tuotteesta minkä olin ostanut etten saisi sellaisia syödä. Ja alkoi valittamaan ja kertoi miksi ei ole hyväksi. Ym. Syön ruokia ja ostan kiitos mitä itse haluan ja koen itselleni parhaaksi eikö minua saa alkaa rajoittamaan. Tuli sos viite hänestä.. . Ärsyyntymiskynnys nousi samantien kun jouduin miettimään uskallankohan nyt syödä sitä kun muuten annan huonon kuvan yms ja okei pitääkö mu näin nyt ajatella häntä vaikka itse ostan tiettyyn tarkoitukseen tuotetta mutta hänelle se ei käynyt??)?- ja se tapailu loppui siihen

Vierailija
1715/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari treffi kerran jälkeen mies paljastui varatuksi sillä tyttöystävä otti minuun yhteyttä. Tämän jälkeen mies jatkoi valehtelua ja että nyt jätti tyttöystävänsä, todellisuudessa pidinme yhteyttä tyttöystävän kanssa ja olimme tietoisia miten yritti kusettaa kumpaakin. Nais voima👍🏾

Vierailija
1716/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari treffi kerran jälkeen mies paljastui varatuksi sillä tyttöystävä otti minuun yhteyttä. Tämän jälkeen mies jatkoi valehtelua ja että nyt jätti tyttöystävänsä, todellisuudessa pidinme yhteyttä tyttöystävän kanssa ja olimme tietoisia miten yritti kusettaa kumpaakin. Nais voima👍🏾

Minulla kävi näin exän kanssa. Treffaili toista naista selkäni takana ja esitti sinkkua ja kertoili mm. koirastaan (minun koirani), asuu omistamassaan rivarissa (asui minun kanssani vuokrarivarissa) jne. Tämä tapailukumppaninsa sai jostain kaivettua minut esille ja otti yhteyttä ja laittoi kuvakaappauksia näistä viesteistä :) olin kiitollinen hänelle ja hänkin oli hyvin pahoillaan tapahtuneesta ja viestittelimme tovin jotain kuulumisia, kun erosin äijästä. Ex oli hyvin tuohtunut asiasta ja lähetteli tälle "tapailukumppanilleen" vielä pitkään kaikkia uhkailuviestejä.

Vierailija
1717/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailu mies alkoi valittamaan jostain tuotteesta minkä olin ostanut etten saisi sellaisia syödä. Ja alkoi valittamaan ja kertoi miksi ei ole hyväksi. Ym. Syön ruokia ja ostan kiitos mitä itse haluan ja koen itselleni parhaaksi eikö minua saa alkaa rajoittamaan. Tuli sos viite hänestä.. . Ärsyyntymiskynnys nousi samantien kun jouduin miettimään uskallankohan nyt syödä sitä kun muuten annan huonon kuvan yms ja okei pitääkö mu näin nyt ajatella häntä vaikka itse ostan tiettyyn tarkoitukseen tuotetta mutta hänelle se ei käynyt??)?- ja se tapailu loppui siihen

Mies halusi päästä alistamaan ja kontrolloimaan, hyvä, että lopetit.

Vierailija
1718/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet kilttimiehet ovat täynnä patoutunutta naisvihaa, mikä paistaa läpi rivien välistä, vaikka he yrittäisivät kätkeä sen.

Nainen haukkuu ja valittaa aikansa niin että kilttimiehelläkin palaa hermot. "Hähä nonii mitäs mä sanoin! Sikoja ne on kaikki!". Näinhän se menee.

Vierailija
1719/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen haukkuu ja valittaa aikansa niin että kilttimiehelläkin palaa hermot. "Hähä nonii mitäs mä sanoin! Sikoja ne on kaikki!". Näinhän se menee.

Ei vaan tämä kilttimies alkaa säkättää huulipunahallituksesta ja muita naisia halventavia kommentteja putkahtelee. Suuttuu, jos en suostu tapaamaan, kun mulla on muuta menoa (ei toiset treffit). Näkiessä pussaa väkisin ja käy rintoihin kiinni halatessaan. Tekee katoamistempun ja sen jälkeen kiukuttelee mulle, kun en halua tulla saunomaan juuri kun hän haluaa, parin vuoden päästä. Kiukuttelee kuin pikkupentu, kun kerron läheiseni kuolleen ja en siksi halua treffailla ketään. Toivon, että opettelisi sosiaalisia taitoja, mutta mä en enää jaksa.

Vierailija
1720/2187 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tämä kilttimies alkaa säkättää huulipunahallituksesta ja muita naisia halventavia kommentteja putkahtelee. Suuttuu, jos en suostu tapaamaan, kun mulla on muuta menoa (ei toiset treffit). Näkiessä pussaa väkisin ja käy rintoihin kiinni halatessaan. Tekee katoamistempun ja sen jälkeen kiukuttelee mulle, kun en halua tulla saunomaan juuri kun hän haluaa, parin vuoden päästä. Kiukuttelee kuin pikkupentu, kun kerron läheiseni kuolleen ja en siksi halua treffailla ketään. Toivon, että opettelisi sosiaalisia taitoja, mutta mä en enää jaksa.

Ja ennen kaikkea PITÄÄ MINUA ITSESTÄÄNSELVYYTENÄ.